| 
			
			 | 
		#441 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: May 2024 
				
					
				
				
					Posty: 1
				 
Motocykl: CB500X 
				
				
				 
Online: 1 godz 13 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Cześć 
		
		
		
		
		
		
		
	Widzę, że jest tutaj sporo posiadaczy CB500X. Chciałem zapytać o dość znany problem cieknącej pompy wody. Woda (czasem z olejem) ucieka powoli otworem na jej spodzie. Czy mieliście u siebie ten problem? I jeśli tak, to czy wymiana pompy pomogła na długo, czy problem powracał?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#442 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 637
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 21 godz 15 min 6 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			U Żony czasem puści kroplę, szczególnie jak ją "mocno rozgrzeje", 
		
		
		
		
		
		
		
	a ma do tego kobieta talent szczególny (szkoda, że nie do mnie...) Trochę to irytujące w nowym motocyklu... Jeśli ktoś niema płyty pod silnikiem to nawet nie zauważy problemu. Na razie obserwuję, kiedy z okazjonalnej kropli przejdzie w regularny wysiąk trzeba będzie działać.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#443 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Umiera uszczelniacz w pompie wody. W starych transalpach 600/650 to się też zdarzało, ale przy przebiegu 60-70 tyś najwcześniej. Ta dziurka na spodzie pompy jest właśnie po to, by obserwować co się dzieje. Dopóki to jest kropla raz na jakiś czas, to można jeździć. Taka jakość nowej hondy.  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#444 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2012 
				Miasto: Rzeszów 
					
				
				
					Posty: 25
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 4 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			U mnie też jest mokro ale na razie to są niewielkie ubytki. Kontroluję na bieżąco poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Jest to rzeczywiście problem tego modelu.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#445 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jun 2024 
				
					
				
				
					Posty: 4
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 godz 19 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam serdecznie wszystkich  
		
		
		
		
		
		
		
	  mam pytanieczy ktoś z Pań lub Panów przerabiał może temat obniżania hondy cb500 x i może się podzielić jakimiś cennymi radami ? Chciałbym kupić taki motocykl dla żony , ale niestety jest za wysoki. Pytanie czy jest możliwość osiągnięcia 780 mm. Dziękuję i pozdrawiam  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#446 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Da się. 5 cm spoko ogarniesz. Są zestawy obniżające.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#447 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jun 2024 
				
					
				
				
					Posty: 4
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 godz 19 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź  
		
		
		
		
		
		
		
	  a jeszcze tak na szybko zapytam jeśli można   jak ogólnie z eksploatacją i awaryjnością takiego motocykla nie licząc wspomnianej wyżej pompy wody ?
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#448 | |
| 
			
			 Asia 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				Miasto: Złotoryja/ Wrocław 
					
				
				
					Posty: 2,309
				 
Motocykl: XL750, CRF300RALLY 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 3 godz 14 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Zapraszam żonkę do grupy na fb Baby na Motóry. Mamy tam kobitki, również niewysokie które ujeżdżają cb500x. Podzielają się pewnie swoim doświadczeniem   Ja tylko podpowiem, że może oprócz obniżania motocykla warto udać się też na szkolenie lub potrenować, żeby nabrać obycia z moto, poćwiczyć balans i zsuwanie tyłka z kanapy w odpowiednim czasie na odpowiednią stronę   Pozdrówki! ![]() Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 
				__________________ 
		
		
		
		
	https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze https://www.instagram.com/asia_moto/ XL750 + crf300rally  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#449 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jun 2024 
				
					
				
				
					Posty: 4
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 godz 19 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Bardzo dziękuję za odpowiedź i zaproszenie w imieniu żonki   Szkolenia oczywiście w planach są , więc jak tylko dostanie swoje cb 500x to na bank w pierwszej kolejności będzie się szkoliła ![]() Dziękuję bardzo Pozdrawiam serdecznie  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#450 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 637
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 21 godz 15 min 6 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Roczniki do 2018 są niższe, to ważne, kiedy kierowniczka jest niziutka, 
		
		
		
		
		
		
		
	mało ogarnięta z jazdą i liczy się niemal każdy mm do ziemi. Dlatego szukaliśmy rocznik 2018 w możliwie salonowym stanie. Dodatkowo obniżenie o 40mm. Polecam tego producenta, praktycznie wszędzie indziej kila razy drożej... do18r https://advalp.pl/pl/kosci-zawieszen...00f-13-18.html od19r https://advalp.pl/pl/kosci-zawieszen...b500f-19-.html Przy minus 40mm wahacz jest praktycznie poziomo, z tego powodu nie polecam większego obniżenia.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |