| 
			
			 | 
		#331 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2023 
				
					
				
				
					Posty: 33
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 dzień 15 godz 13 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kosmodrom Bajkonur. Ma swój urok  
		
		
		
		
		
		
		
	  ale musi ktoś to kochać bo nuworysz "obsranym kijem" nie tknie  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#332 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			i jeszcze jedna ciekawostka, wracajac do gsx1100ef: układ korbowy nie ma ani jednej panewki. wał osadzony jest w łożyskach, czopy są wprasowywane, a korby pracuja na łożyskach rolkowych. teoretycznie dopuki jest olej trudno to zabic - czy ktos podjalby sie naprawy ( dzielenia wału), czy jest to wogole mozliwe i ponownego wyważenia pozostaje zagadka. ja pojecia nie mam. reasumujac - wał nie jest monolitem.  
		
		
		
			https://www.cmsnl.com/suzuki-gsx1100...st/FIG-09.html 
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#333 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Piwniczna-Zdrój 
					
				
				
					Posty: 1,020
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 53000 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 1 godz 8 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czopy są na połówkach wału (skutery śnieżne tak mają), są firmy które to ogarniają, problem w kosztach bo taka 1  połówka wału z czopem kosztuje do 1,5 - 2 tyś.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#334 | 
| 
			
			 880220111 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2011 
				Miasto: Malawa k/Rzeszowa 
					
				
				
					Posty: 1,049
				 
Motocykl: XR 250R,XR 650R 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kiedyś uwielbiany motocykla do drag race w US,podobno po uturbieniu był w stanie wytrzymać 500koni...gdzieś kiedyś czytałem... miałem taką sztukę koło 16 przód cholerne tendencje do shimmy.. Jest jeszcze na sprzedaż?
		 
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Honda XR-oholik    Doświadczalny Warsztat Enduro ADVhttps://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#335 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			co za upadek! co zawstyd! nie dosc, ze Suzuki to jeszcze z Anglii  
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#336 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: Słocina 
					
				
				
					Posty: 1,346
				 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 9 godz 28 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dobrze że nie z Niemiec...  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Romet R125 vel Debeściak Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#337 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				
					
				
				
					Posty: 576
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 dni 18 godz 24 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	Kto prędko daje, ten dwa razy daje.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#338 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ustaw na nastawy z serwisowki. rozgrzej go bez zalozonego airboxa i obserwuj czy nie bedzie na wolnych strzelal w gazniki - wtedy bedzie mial za ubogo. jak nie bedzie strzelal w gazniki to zaloz airboxa z filtrem i pojezdzij. jak sie bedzie normalnie zachowywal, swiece beda kawowe i bedzie palil normalne ilosci paliwa to zostawic. bez airboxa cieply i bez ssania nie powinien strzelac w gazniki. motodata podaje 2,5 obrotow - tak bym ustawil. w zimne dni nie ma prawa palic bez ssania - to znaczy ze ma za bogato. 
		
		
		
		
		
		
			z tego co widze na fotkach i na rozkladowkach fabrycznie te gazniki maja pozaslepiane 'piloty' - masz pousuwane zaslepki? jak teraz zaczniesz ruszac sklady to Ci sie i tak synchro rozjedzie. robimy to w kolejnosci: zawory-sklady-synchro 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			buziaki  
			Ostatnio edytowane przez szynszyll : 09.05.2024 o 03:51  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#339 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			serwisowo zadbany brytyjski motocykl - bo tam sie o motocykle dba, inaczej niz w zbydleconej Polsce - ma podstawione wszystkie 8 zaworow wylotowych. na budziku ma 40 tys km wiec zakladam, ze nikt tam nigdy nie zagladal. nie wiem jakie sa stawki za uslugi serwisowe w GB ale plytkowa regulacja 16 zaworow z plytkami pod szklankami tania pewno nie jest. do tego dochodzi jeszcze kilka pierdolek ( olej w lagach, uszczelniacze, plyn chlodniczy itp.) i juz przekraczamy wartosc motocykla. wiec sie jezdzi az nie wybuchnie a nie jedzie do serwisu - ludzie na zachodzie tez licza pieniadze. 
		
		
		
			p.s. 3-4 lata temu jak sie pojawily crf1000 kolega mieszkajacy w Hamburgu za sama regulacje zaworow zaplacil 1200E. w Warszawie czy Poznaniu ( pogrzebalem po sieci) za regulacje R4 16 zaworow plytki cena dochodzi do 1500pln. kilka lat temu w Moto Mader ( Szwajcaria) stawka za godzine wynosila 160 franków. wiec serwisuja albo bogaci albo zbzikowani. 
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#340 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A ile by Szynszyl wziął za regulację zaworów w V4 crossrourer ?  Tak się pytam co by siebie zachęcić do roboty bo ja mam 77 na budziku i jeszcze nie zaglądałem ale sugeruje się tym , że koleżka po 100kkm sprawdzał i wszystkie w normie.  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	kto smaruje ten jedzie  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |