![]() |
#11 | |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,330
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 23 godz 22 min 6 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
Ramires ...okręt mój płynie dalej... gdzieś tam... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
księgowy...
![]() |
![]()
He, he
populistyka ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Administrator
![]() |
![]()
Ja pamiętam " tylko tchórze hamują" czy jakoś tak
![]() W Vectrze mam 90tyskm na klockach i jeszcze połowę grubości. Jak mam w danej sytuacji wybór hamulec czy gaz to zawsze gaz.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
GDANSK
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: GDANSK
Posty: 40
Motocykl: juz bez afryczki - niestety
![]() Online: 7 godz 41 min 59 s
|
![]()
Poszła oryginalna pompka od GSA 1200. Delikatna przeróbka w formie skrócenia popychacza (5-7mm) i przykreceniu starego uchwytu dźwigni hamulca. Musiałem jeszcze dołożyć blokadę tejże dźwigni, bo w oryginalnej pompce KTMa popychacz jest zarazem ogranicznikiem ( jest zablokowany w pompce poprzez pierścień zegera) tzn, żeby dźwignia hamulca nie opadała, a popychacz nie wychodził z pompy. Wkleił bym zdjęcie ale nie umiem
![]() Jeszcze raz dzięki za sugestię, że zapowietrzanie wynika z nieszczelnosci pompki. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Siłowniczek o małym polu pracy: 3-8cm wysięgu; hamulec tylny? | Mateusz93 | Inne - dyskusja ogólna | 11 | 14.11.2019 23:10 |