| 
			
			 | 
		#1481 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			80% kierownik więc nie szukajcie miodu w dupie
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1482 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja nie pacze na kierownika tylko jak ogon lata przy jego wadze 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1483 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2009 
				Miasto: Międzyzdroje 
					
				
				
					Posty: 599
				 
Motocykl: CRF1000L 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	Louis, motocyklista niedoskonały.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1484 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Nov 2021 
				
					
				
				
					Posty: 2
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 47 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzień dobry  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Chciałbym się przywitać jako przyszły posiadacz CRF300L ![]() Ma to nastąpić do końca roku. Do tej pory KTM 1090R, ale nauka brodzenia idzie opornie, więc postanowiłem uczyć się równolegle na lżejszym sprzęcie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1485 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2017 
				
					
				
				
					Posty: 792
				 
Motocykl: ............... 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 4 godz 18 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 https://www.youtube.com/watch?v=aTvYAcJOx3s&t=40s Ostatnio edytowane przez Novy : 25.11.2021 o 23:04 Powód: Tuba w oknie  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1486 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2019 
				
					
				
				
					Posty: 193
				 
Motocykl: Dr650Re 
				
				
				 
Online: 2 dni 17 godz 4 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1487 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2008 
				Miasto: Białystok 
					
				
				
					Posty: 1,442
				 
Motocykl: Honda Africa Single 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 dni 15 godz 37 min 7 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No to wracamy do tematu zawiechy. Są już dostępne ohlinsy, koszt bagatela 5900 zł z montażem za tył i przód. Dla mnie trochę za dużo. Z tego co się orientuję, chiński amor YSS na tył kosztuje koło 1600 zł (ten bez regulacji). No i teraz co następuje: dostałem od kolegi, który siedzi dość mocno w temacie hard enduro namiar na firmę, która zajmuje się profesjonalnie tuningiem, settingiem itp zawieszeń w motocyklach enduro. Zadzwoniłem, okazało się, że bez problemu są w stanie zrobić oryginalne zawieszenie w naszych osiołkach tak, że " będzie pan zadowolony". Już robili CRF-y 250. Wstępnie koszt takiej przyjemności to 2400 zł, plus ewentualnie jeśli zajdzie taka potrzeba to uszczelki, sprężyny itp, w zależności ile ważymy i jaki efekt chcemy osiągnąć. Firma znajduje się w Mińsku Mazowieckim i nazywa się Szczepański Suspension. Co o tym myślicie? Czy ewentualnie byliby inni chętni, może udałoby się nieco zbić cenę?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A w takiej Mongolii lejesz, gdzie chcesz. Gdzie chcesz, wysiadasz z samochodu i rozbijasz namiot. Lubię jeździć tam, gdzie była komuna i gdzie można rozbić namiot."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1488 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					
				
				
					Posty: 1,534
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 34 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1489 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2021 
				
					
				
				
					Posty: 285
				 
Motocykl: GG ES700 
				
				
				 
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Też uważam, ze 6000 za Ohlinsa do takiego osiołka to zdecydowanie za dużo mimo, że początkowo byłem skłonny tyle wydać. Jakby tym startować w rajdach to spoko, ale do rekreacyjnego upalania zdecydowanie bardziej wolałbym wydać 2400 przy podobnym efekcie. Szkoda ze tak daleko ode mnie Szczepański 7h drogi  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1490 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie żebym się czepiał ale co można ukręcić z goowna za 2400? Wymienić sprężynę, olej? Przeca tam nie ma żadnej regulacji niczego, sprężynę se można ścisnąć. Wilbers 642 do 300L kosztuje 800 Ojro.  
		
		
		
		
		
		
		
	Mam taki w DR i robi robotę jak trzeba. https://www.wilbers.de/shop/Motorrad...html?year=2020  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 | 
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 | 
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |