| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			hej! 
		
		
		
		
		
		
		
	mamy już u nas jedną sztukę i chciałbym zaczepić temat ponieważ szukamy userów nowego tigera aby podzielić się uwagami/wątpliwościami  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bardzo fajny sprzęt.  
		
		
		
		
		
		
		
	Przejeździłem 5kkm/3m i sprzedałem. Polecam Tigera 900, ale nie każdemu.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2018 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 733
				 
Motocykl: ATAS 1000 '18 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Z telefonu piszę i nie sądziłem, że będzie interesujące. Dopiszę później więcej przemyśleń i zdjęć.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
a dokładniej  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() trochę mnie irytuje głośna praca silnika, wolne obroty i nagrzany silnik tłucze się trochę.... dźwięk wskazuje na wałek wyrównoważający generalnie zerkając na konstrukcję tego wałka w porównaniu z tiger 800 to w 900 wyrzucono z napędu wałka zębatkę kasującą luz między zębny i jest tak samo jak w najnowszej CRF1100 czyli brak kasowników luzu .... ciekaw jestem jak inne T900 tak mają i czy TTTM ps. teraz niemal wszystko co nowe to się tłucze z BMW F850 na czele a KTM kończąc  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2020 
				Miasto: Chrząstawa Wielka 
					
				
				
					Posty: 301
				 
Motocykl: Yamaha 1VJ/Huska FE501 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 4 dni 7 godz 40 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Też, przyznam, chętnie poczytam coś więcej nt tego motka. Jestem na etapie wymiany i głowa mnie trochę boli od tego wszystkiego.......
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Opiszę swoje doświadczenia na raty. 
		
		
		
		
		
		
		
	Wyjątkowo zacznę od negatywów jednak. Bo generalnie mój odbiór 900 jest bardzo pozytywny, ale...: 1. Jednak przede wszystkim nie pasował mi charakter pracy silnika, który lubi średnie obroty, a ja lubię wolnoobrotowe „traktory” jak NAT czy GS1200. Wiem, że one wcale nie są wolnoobrotowe, ale Tiger dość często gasł mi w różnych sytuacjach, tzn manewr na niskiej prędkości: sprzęgło lub QS, redukcja (silnik słychać jakby miał normalne obroty np 2000/min), puszczam sprzęgło i zgasł. Kilka razy zdarzyło mi się to na zakręcie z zapiętym biegiem nawet jak za bardzo zwolniłem. Potrafił zgasnąć kompletnie bez ostrzeżenia. W NAT, GS czy nawet 690 coś poszarpie, podławi się itp i uprzedzi, że może zgasnąć a tu zwykle w najgorszym momencie. Kumpel ma trochę podobnie z GS800. Żeby było jasne - to jest wina kierownika i inny kierownik nie będzie może miał z tym problemu. W moim przypadku, z nas dwóch (ja i moto) to ja podejmuję decyzje zakupowe, a że nie chcę zmieniać przyzwyczajeń i preferencji to to stało się jedna z przyczyn sprzedaży. 2. Miękkie zawieszenie (takie samo albo baaardzo podobne do NAT 2016) powodowało u mnie cykora przy zjeżdżaniu poza równe drogi bo w połączeniu z super delikatną płyta pod silnik i filtrze oleju proszącym się o urwanie nie chciałem ryzykować tego co wcześniej bez problemu robiłem na NAT. Tiger jest tez dość nisko zawieszony i ciagle miałem wrażenie, ze uszkodzę coś - może to wrażenie ale. Tu dodam, że po 2kkm pojawiła się charakterystyczna sztywność w lagach jak wielu raportowało w NAT. Tez to miałem, ale jak mi Honda wymieniła rury na gwarancji, problem ustąpił prawie całkowicie. W Tigerze zacząłem to odczuwać dużo wcześniej niż w NAT, czytałem gdzieś, ze inni tez to mieli. Nie było to przyczyną sprzedaży czy jakiegoś niezadowolenia, ale piszę bo komuś może to przeszkadzać. 3. Faktycznie silnik, po ok 2-3kkm zaczął głośniej pracować na jałowym biegu. Taka delikatna sieczkarnia, ale nie zawsze i stąd to zauważałem. Oczywiście daleko mu było do agro-maszyny KTM, ale... 4. Jak śpiewał Springsteen „67 channels and nothing on”. Duży fajny tablet i nic do niego nie można podłączyć (navi). Stylizacja wskaźników 3D kompletnie nieczytelna - fajerwerki, a np. obroty ledwie widoczne. Poza tym sporadycznie, jak miałem za dużo upchane pod siodłem, na wyswietlaczu pojawiały się chrakterystyczne cyfrowe artefakty (zakłócenia) - pewnie jakiś kabel w wiązce nie stykał. Wiem - jest gwarancja i nie był to powód rozstania się z Tigerem. W ogóle to nie Tiger był przyczyną sprzedaży. No może wkurzał mnie punktem 1 na liście powyżej. O zaletach w następnych odcinkach... ![]()  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przyczyna sprzedaży Tigera
		 
		
		
		
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No to dawaj porównanie z 1000
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na te gaszenie bez ostrzeżenia skarżyło się sporo osób recenzujących motocykle. Czyli to nie jednostkowy przypadek. Być może potrzebny update softu, albo coś jest nie tak z czujnikiem przechyłu - może źle zamontowany.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Triumph Tiger 900 | JarekO | Inne - dyskusja ogólna | 33 | 31.05.2020 17:35 |