| 
			
			 | 
		#21 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: KrK 
					
				
				
					Posty: 1,410
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 2 godz 33 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czyli bukowski miał rację. Ryzyko potencjalnej awarii jak widać większe niż w manualu i nie takie sporadyczne.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2018 
				Miasto: Zabrze 
					
				
				
					Posty: 1,123
				 
Motocykl: ATAS 2019 
Przebieg: 11000 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czyli wychodzi ze po +-20k nalezy sie serwis zapobiegawczy rzeczonego silnika... 
		
		
		
		
		
		
		
	Zadam pytanie retoryczne - ciekawe czy w czasie przegladow gwarancyjnych mechanik tam zaglada ?  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: KrK 
					
				
				
					Posty: 1,410
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 2 godz 33 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja pierwsza blokadę miałem przy 1000 km wiec nie do końca to zasyfienie. Fakt ze pomogło 20 cm do przodu przepchać. Błąd został.  Serwis skasował i do 57000 nie bylo problemów. Przy 57000 juz bylo do dupy ale i tak udało mi się 2 wbić i tak dojechać do serwisu 38 km :-) 
		
		
		
		
		
		
			Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka 
				__________________ 
		
		
		
		
	Pozdrawiam, łajza na Crf110  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Teraz starczy śrubokręt i kawałek papieru ściernego  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: KrK 
					
				
				
					Posty: 1,410
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 2 godz 33 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2018 
				Miasto: Zabrze 
					
				
				
					Posty: 1,123
				 
Motocykl: ATAS 2019 
Przebieg: 11000 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ale zeby DCT sie wywalilo juz po 1000 km to wyjatkowy pech. Ale coz, Hondzie tez sie zdarza. Byly tu na forum osoby z powaznymi awariami w calkiem nowych afrykach. Przyznac trzeba ze nieliczne, chociaz to male pocieszenie po tym jak sie trafi do tej "elitarnej grupy".  
		
		
		
		
		
		
		
	Jesli problemy z DCT rozwiazuje rzeczony papier scierny to imho dramatu nie ma - trzeba to sobie wpisac w "okresowe czynnosci serwisowe".  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Łomianki 
					
				
				
					Posty: 441
				 
Motocykl: tymczasem przerwa 
Przebieg: stały 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 19 godz 44 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() U mnie 30 tys. km i nic się nie chce zepsuć. Moto jeżdżone "normalnie", bez męczenia w ciężkim terenie i pałowania na autobanach. Ale za to regularnie (czyli prawie codziennie)... może tu jest klucz do większej niezawodności  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2016 
				Miasto: Podlasie 
					
				
				
					Posty: 25
				 
Motocykl: CRF 1000L ATAS DCT 
				
				
				 
Online: 6 dni 18 godz 54 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witajcie  
		
		
		
		
		
		
		
	Kolega ma problem ze swoją crf1000 adwenture sports 18 rok z dct przebieg 14000 km Motocykl nie wrzuca na luz (n). Nie reaguje na przyciski na prawym przełączniku N/D Po włączeniu stacyjki od razu wrzuca pierwszy bieg Można jechać biegi przerzuca ale po zatrzymaniu nie da się wrzucić N . Wyczyściłem silniczek .nic to nie dało Czy jest jakiś sposób na reset skrzyni ewentualnie jakieś sugestie mile widziane  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2016 
				Miasto: Podlasie 
					
				
				
					Posty: 25
				 
Motocykl: CRF 1000L ATAS DCT 
				
				
				 
Online: 6 dni 18 godz 54 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Problem namierzony 
		
		
		
			Uszkodzony microswich od przycisku D/S Cały czas zawierał Ostatnie zdjęcie to wymiary Szukam po necie zamiennika ale narazie na próżno  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Tags | 
| naprawa silniczka dct , silniczek dct | 
		
  | 
	
		
  |