| 
			
			 | 
		#31 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2020 
				Miasto: Łowicz 
					
				
				
					Posty: 191
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 6 dni 23 godz 17 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#32 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jako uzytkownik XR 650 L dodam , że nie ma złotego  
		
		
		
		
		
		
			środka. Jak wczesniej wspomniano - DR 650 SE może być lepszym wozidlem. Jeden i drugi motocykl ma swoje mankamenty . DR zawiasy XR wrażliwy silnik na przegrzanie. Delikatne Glowice. Jeden i drugi motocykl trzeba poprawiać w paru miejscach. W XR obowiazkowa chlodnica oleju. To przekaż znajomemu od nowego egzemplarza. Duzy baniak wiadomo. Lekki wydech . Gaźnika nie należy zmieniać jesli chcemy jeździć na wyprawy. W tym silniku nie należy podnosić mocy. Jeśli jest za mała to inny motocykl trzeba kupic. Moc - 43 kM Waga to nie 145 a 158 i to na sucho. Jest sporo cięższa od drki. Wagę można obniżyć przez wymianę wydechu, akumulatora na lionowy,zrzucenie podnóżkow pasazera ale niewiele - dojdzie chlodnica i bagażnik By poprawić kąty- wymiana kiery z podwyzszeniem plus Przesuniecie do przodu. Mam taki zestaw Zety "Co proponujecie równie dużego i niezawodnego w zamian za 990R, " Tylko 3 motocykle w garażu. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Franz : 11.06.2020 o 11:48  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#33 | 
| 
			
			 Orzeszek 
			![]() Zarejestrowany: Jun 2015 
				Miasto: RLU DESANT 
					
				
				
					Posty: 176
				 
Motocykl: DR-Z 400 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 dni 1 godz 17 min 36 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	 
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#34 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 2 godz 2 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Po LC8 to nie ma za dużego wyboru. Albo idziesz w 990R z ostatniego wypustu albo 1090 albo lubisz hardcore i kupujesz 950SE. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka Ostatnio edytowane przez lukasz_vip : 11.06.2020 o 23:19  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#35 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja się może nie znam ale miałem chwilę z LC8. To specyficzny sprzęt który mi specjalnie nie podszedł bo nie lubię w terenie walczyć z masą. A na szosę są mniej upierdliwe wybory. Choć napewno pod dobrym kierownikiem ten motocykl może prawie wszystko.  
		
		
		
		
		
		
		
	Moim zdaniem złotym środkiem jest DR650SE, z akcentem na teren. Pozdrawiam Zimny  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#36 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2020 
				Miasto: Łowicz 
					
				
				
					Posty: 191
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 6 dni 23 godz 17 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Niestery Dr ma małe gabaryty
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#37 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2017 
				Miasto: Wolbrom/Kraków 
					
				
				
					Posty: 222
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 17 godz 15 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#38 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No to jak masz długie nogi i powyżej 185cm to XR650L 
		
		
		
			bedzie szyty na miarę. Licznik w km pasuje od Hondy XR 400 bez żadnych przeróbek i pokazuje rzeczywistą prędkość. Xr można zamontować kickstarter od Hondy Dominator co widać na focie Chłodnica oleju również xr400 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Franz : 12.06.2020 o 13:20  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#39 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witka 
		
		
		
		
		
		
			Dominator byłby większy o czache i tylni stelażobagaznik. Miałem onegaj takiego lekko dlubnietego. Bardzo mile wspominam, na dziurawe asfalty, szuterki i piaseczek przefajny motorek. Dla mnie jednak za malo terenowy ze wzgledu ma masę (mój miał 170 kg z paliwem) i charakterystykę silnika - mocny dol/środek, leniwa góra. Jeździł przeprzyjemnie. Z pewnym żalem sprzedalem. Na starość zrobię sobie scrambera na bazie tego pierdopeda. Pozdr rr 
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#40 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2017 
				
					
				
				
					Posty: 541
				 
Motocykl: XR650R & XR400 & WR300 
				
				
				 
Online: 4 tygodni 1 dzień 20 godz 4 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Załóż sobie rozruch do BRP i masz wszystko czego pragniesz. 
		
		
		
		
		
		
		
	Wentylator i nie ugotujesz. Prosty serwis. MEGA wytrzymałość. I sporą moc równo oddawaną od samego dołu. A akcesoryjnych części nie sposób zliczyć. Dzisiaj jeździłem turystycznie po krzakach, można się wlec jak wską, a jak trafisz fajny odcinek to przypier*alasz jak dzikiem. Dla mnie bomba. Kiedyś była taka dobra strona Polkasteam ale możesz poszukać gościa Endurance Kowalski, zjeździł trochę świata na XRR.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Tags | 
| adventure , dzik , ktm 990 , wyprawa | 
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Chlewik dla Dzików, czyli "Wątek o motocyklach marki KTM powyżej 690 cm sześciennych" | mirkoslawski | KTM | 570 | 10.04.2025 11:16 |