| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Widziałem te lampy na żywo już zamontowane , nie rzucają się w oczy i nie rażą wyglądem jakoś mocno negatywnie. 
		
		
		
		
		
		
			Wadą jest na pewno to że jak przestanie świecić to do wymiany cała a nie tylko żarówka co oznacza że w drodze nic z tym nie zrobimy. Pytanie czy komuś pasuje zostać bez świateł czy woli tradycyjnie mieć możliwość wymiany żarówki i jechać dalej. Jak zwykle każdy ma wybór. 
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
| 
			
			 Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-) 
			![]() Zarejestrowany: May 2012 
				Miasto: Lancaster UK 
					
				
				
					Posty: 751
				 
Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport BMW F650 GS BMW R1250 GS 
Przebieg: 90 tys 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 46 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			a tak wygladaja w realu…...
		 
		
		
		
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zrób zdjęcia jak świecą i jak wyglądają 'oczy' po ciemku  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
| 
			
			 Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-) 
			![]() Zarejestrowany: May 2012 
				Miasto: Lancaster UK 
					
				
				
					Posty: 751
				 
Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport BMW F650 GS BMW R1250 GS 
Przebieg: 90 tys 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 46 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			zdjecia zaporzyczylem z FB, ja na swoje czekam……… 
		
		
		
			a tak wyglada porownanie…...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
| 
			
			 880220111 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2011 
				Miasto: Malawa k/Rzeszowa 
					
				
				
					Posty: 1,049
				 
Motocykl: XR 250R,XR 650R 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			pieprzycie z ta homologacja i tyle,klocki hamulcowe są też homologowane na drogę a sintery nie mają homologacji.. cała ta homolgacja to świstek za kase..wiem bo robiłem w salonach i wiem jak to wygląda za kotarą..  światło ma byc dobre i nie oślepiac... bardzo dobrej jakości led nie oślepia ale kosztuje.. homologacja jest? tak panie Policjancie sam ją za kasę sobie wystawiłem  
		
		
		
		
		
		
			![]() każdy odpowiada za siebie, są też zarówki h4 90/100w i ktoś je sprawdza czy homologację mają... winni są ci którzy poprawnie nie umieją ustawić lamp 
				__________________ 
		
		
		
		
	Honda XR-oholik    Doświadczalny Warsztat Enduro ADVhttps://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | |
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Prawie masz rację jednakże zważ na jeden aczkolwiek istotny element. 
		
		
		
		
		
		
			Ano chodzi o jakość wykonania , ustawienie żarnika klasycznego w ogniskowej lampy. Odbłyśnik przystosowany do żarówki ( świecenie punktowe) nie będzie działał prawidłowo z wynalazkiem który ma np ledy na jakiejś powierzchni. Można powiedzieć że przecież ktoś to wyprodukował , kupił homologację no to można używać....... do zlewu zamiast sedesu też można sikać no bo to białe i to białe ..... a jednak jest pewna różnica. Jeśli reflektor jest od początku konstruowany pod leda to ma szansę zadziałać ale czy tak będzie to pewności nie ma zwłaszcza w produkcji wiadomo skąd. Przy okazji , zdarzają się wadliwe klasyczne żarówki najczęściej dziwnych producentów które mają krzywo ustawione żarniki i wtedy oślepiają. Naskakujesz na homologację , że jest kupowana , że przekręty itd ale zapewniam cię że nie chciał być używać np sprzętów czy pojazdów które by były wytwarzane bez żadnych norm w/g widzimisię jakiegoś człowieczka z bujną wyobraźnią i to wszystko bez żadnej kontroli jakości i bezpieczeństwa. Czy wjechałbyś windą gdzieś wysoko gdybyś wiedział że UDT wykluczył/nie dopuścił jej do eksploatacji , wsiadłbyś do samolotu zrobionego w garażu bez żadnych planów ot tak z głowy kogoś kto go wymyślił i mu się wydaje że nie spadnie? Powiadasz że światło ma być dobre i nie oślepiać , a co ustanowiłeś za kryterium ? Czy byś ty widział dobrze i tobie było dobrze? Czy robisz testy jadąc na przeciwko swojego pojazdu i stwierdzasz że cię nie oślepia ? Czy to że strumień światła ładnie się układa i to wystarczy by nazwać go dobrym? Taaa , bez tej "bezsensownej homologacji" dopiero by się działo. Powiedzmy że wszyscy zaczynamy jeździć tylko na drogowych bo mamy taki kaprys , to coś podobnego do braku homologacji/jakości/norm , i będziemy się oślepiać ..... miło będzie ? Klocki , taaa przecież po co homologacja , jak nie zadziałają to ktoś np zginie bo mu zabraknie parę metrów ale co tam przecież cyt" każdy odpowiada za siebie ". Można też wcale klocków nie montować lub zrobione z czegokolwiek byle iskry nie leciały. Zdrówka w świecie bez zasad ![]() Cytat: 
	
 Może być tak że wtedy ty włączysz swoje drogowe by mu pokazać że masz więcej światła potem on włączy swoje , po oślepiacie się tak sekundy i każdy pojedzie w swoją stroną odpowiednio komentując sytuację ![]() Pamiętajmy że oślepienie kogoś może się skończyć i kolizją w skrajnym przypadku. 
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | |
| 
			
			 Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-) 
			![]() Zarejestrowany: May 2012 
				Miasto: Lancaster UK 
					
				
				
					Posty: 751
				 
Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport BMW F650 GS BMW R1250 GS 
Przebieg: 90 tys 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 46 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | |
| 
			
			 880220111 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2011 
				Miasto: Malawa k/Rzeszowa 
					
				
				
					Posty: 1,049
				 
Motocykl: XR 250R,XR 650R 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Nie oślepiają a linia odcięcia światła jest tak sama jak w tradycyjnej.. Co do homologacji zdania nie zmieniam ,co innego atest Ktoś kto kupi zarówki za 12 dolarów ... szkoda sie dziwić że oślepiają..czasem trzeba kupić kilka zestawów by trafić na odpowiednie a to kosztuje.. Sam je testowałem i nie oślepiają ma je wiele osób a kilka lat użytkowania i brak mrugających jadących z przeciwka tylko to potwierdza(jakąs wiedzę mam i doświadczenie) A cała rozmowa o homologacji w dobie czasów gdzie diagnosta na przeglądzie ogranicza sie do sprawdzenia nr vin i hamulców a lamp nie sprawdza ani ich ustawienia... to tak bezsensu.. nie namawiam każdy odpowiedzialny za siebie.. a rozmawiając o świeczkach to namierzyłem kompletny soczewkowy projektor laserowy z automatycznym poziomowaniem wiązki światła do zadanych wartości..   cena tylko.. około 2400zł za mijania...A co do latania to latałem i samolotem z garażu i wiatrakowcem home made  
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Honda XR-oholik    Doświadczalny Warsztat Enduro ADVhttps://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ Ostatnio edytowane przez motomax : 29.04.2020 o 11:39  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2019 
				Miasto: Przeworsk 
					
				
				
					Posty: 100
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 2 dni 16 godz 57 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzisiaj na przeglądzie diagnosta stwierdził, że mam lampy od angola. Zdziwiłem się konkretnie bo nawet nie przyszło mi do głowy by to sprawdzać. Jest to mój pierwszy moto i od razu celowałem w xrv. Odświerzyłem prawie całą elektrykę ale lamp nie ruszałem. Lampy są hella 2xH4 a mój rocznik to 95. Czy ma ktoś dane jak sprawdzić po oznaczeniach na lampie czy to faktycznie od anglika?  
		
		
		
		
		
		
		
	W temacie wymian H4 na ledy to nie byłbym zbytnim optymistą. Światło światłem ale trzeba pamiętać, że regulator napięcia pracuje nieco inaczej niż w samochodzie. Jeśli odchudzicie pobór mocy na odbiornikach to niestety więcej mocy będzie musiał wytracić regulator by utrzymać odpowiednie napięcie, a co za tym idzie większe będzie jego grzanie. I tak biedak lekko nie ma więc bym mu nie dokładał jeszcze. Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić. Co do tych moich lamp to zauważyłem, że na szybach przy oznaczeniach HC/R jest strzałka skierowana w prawo patrząc od przodu. Lampy faktycznie kierują w górę strumień na lewe pobocze patrząc jako kierownik. Mam nadzieję, że nie namieszałem za bardzo. Dzięki z góry Pozdr  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Najprostsze sprawdzenie świateł to podjechać pod ścianę , asymetria ma iść na prawą stronę. 
		
		
		
		
		
		
			Z lampami ledowymi bywa często tak że instalują dodatkowy opornik który ma obciążać instalację by nie wyskakiwały błędy w przypadku instalacji z diagnozą. I tak zwykły halogen np 55W lub led 5W +opornik = pobór 55W. 
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |