| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2019 
				
					
				
				
					Posty: 45
				 
Motocykl: sd06 
				
				
				 
Online: 2 dni 5 godz 53 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam 
		
		
		
		
		
		
		
	Przerabiał ktoś temat deaktywacji AIS w Afryce? Założyłem Tłumik Termignoni, i mega strzela na zamkniętym gazie, podobno wyżej wymieniony system za to odpowiada, ktoś ogarniał Temat?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2017 
				Miasto: Marynino 
					
				
				
					Posty: 540
				 
Motocykl: NAT`18 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 19 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam dominatora i de-cat, też mocno strzela...ale to fajne jest  
		
		
		
		
		
		
			![]() Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka 
				__________________ 
		
		
		
		
	lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2019 
				
					
				
				
					Posty: 45
				 
Motocykl: sd06 
				
				
				 
Online: 2 dni 5 godz 53 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2014 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 2,339
				 
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 21 godz 12 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Strzela bo uboga mieszanka na przelotowym tłumiku na zamkniętym gazie.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2019 
				
					
				
				
					Posty: 45
				 
Motocykl: sd06 
				
				
				 
Online: 2 dni 5 godz 53 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Teraz już nic nie rozumiem, wszędzie piszą, że za strzelanie z tłumika na zamkniętym gazie w nowych motocyklach odpowiedzialny jest zawór, który dostarcza świeże powietrze do tłumika w celu polepszenia jakości spalin. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Moja Afryka strzela na oryginale również, po prostu stosunkowo ciszej do Termignoni, który jest ogólnie sporo głośniejszy. Czyli jak? mogę zapomnieć, że usunięcie i zaślepienie zaworu AIS poprawi sprawę? Ostatnio edytowane przez sla7 : 24.04.2020 o 11:56  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2012 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 885
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 6 dni 23 godz 32 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 33 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			hamujemy silnikiem : 
		
		
		
		
		
		
		
	ilość powietrza jest minimalna ilość paliwa jest adekwatna do ilości powierza czyli także minimalna ponieważ przy tak małej ilości powietrza a przede wszystkim paliwa wypadają zapłony (inaczej pisząc mieszanka nie ulegnie zapłonowi) i nie spalona zostaje wyrzucona do kolektora wydechowego oraz z powietrzem zaciągniętym z układu dopalania spalin. później przy okazji udanego zapłonu ulega ona zapłonowi właśnie w tym kolektorze i mamy strzały, które mnie delikatnie pisząc WQ! dlaczego tak jest i dlaczego kiedyś tego nie było? 1. dawniej przy hamowaniu silnikiem układ wtryskowy odcinał całkowicie paliwo, ale to powoduje stygnięcie katalizatora, sondy lambda i czyni cały system mniej efektywny w kierunki ekologii 2. dawniej przy hamowaniu silnikiem zawór dopalania spalin całkowicie odcinał powietrze właśnie po to aby nie strzelało, obecnie tego nie robi aby było eko. Jak pozbyć się strzelania? 1. wyprogramować zawór z softu z modyfikacją mapy 2. zatkać wlot powietrza do zaworu (jest w obudowie filtra pod lewym filtrem powietrza) - mało etyczne bo do końca nie wiemy jaki to będzie miało wpływ na mieszankę przy niewielkich otwarciach przepustnicy (bo tylko wtedy zawór jest otwarty) wpływ na mieszankę przy hamowaniu silnikiem można olać a strzelać nie powinno.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2019 
				
					
				
				
					Posty: 45
				 
Motocykl: sd06 
				
				
				 
Online: 2 dni 5 godz 53 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2019 
				
					
				
				
					Posty: 45
				 
Motocykl: sd06 
				
				
				 
Online: 2 dni 5 godz 53 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Swoją drogą chciałbym jeszcze dodać, że po raz pierwszy spotkałem się z taką zmianą charakterystyki silnika przy zmianie Tłumika (tylko Slip On z przyciętym db killerem), zdecydowanie lepsza reakcja na gaz z dołu oraz płynna jazda na lekkim gazie, praktycznie można 50-tką na 6 biegu tukać(czego oczywiście nie robię), ale zmiana mocno zauważalna
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			za to u góry będzie gooowno
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| System chłodzenia | przemo77390 | Inne | 12 | 08.03.2019 16:15 |