| 
			
			 | 
		#31 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Wroclaw 
					
				
				
					Posty: 2,387
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 40.000 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 dni 2 godz 50 min 11 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			post nie do końca związany ze strzelaniem wydechu a z zatyczkami. 
		
		
		
		
		
		
			Czy zdarzyło się komuś ,że po trasie 700 km lub całym dniu jeżdżenia w zatyczkach obudził się rano i miał na leżąco problem z błędnikiem? Uprzedzam ,że to nie trollowanie i byłem trzeźwiuteńki. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Agent 0,7  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#32 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			nigdy, a używam niemal zawsze. 
		
		
		
		
		
		
		
	Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#33 | |
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 A nie była to trasa, która jednostajnie i równomiernie bujała/huśtała podczas jazdy? Ja mam od czasu do czasu problem z błędnikiem np. po długiej przejażdżce. Ale ja jeżdżę bez zatyczek właśnie dlatego, bo mam/miałem problemy z błędnikiem. Jakie miałeś objawy? 
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#34 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			piszecie o nie przyjemnym dźwięku oraz o wibracjach z łokciem sprzątaczki włącznie...  
		
		
		
		
		
		
		
		
			Sprawdźcie synchronizację czyli to czego wg. hondy się nie robi.... podkreślam na razie sprawdźcie bez regulacji, jakie są różnice w niepodcienieniach : wolne obroty/2000/3000/4000 gdyby ktoś miał po drodze zapraszam -> bezpłatnie, oddam, że do samego sprawdzenia nie trzeba odkręcać nawet 1 śrubki z motocykla  
		Ostatnio edytowane przez mdxmd : 01.09.2019 o 11:23  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Strzały w okolicach filtra. Crf 1000l Dct | Birtka | CRF 1000 L | 34 | 16.10.2017 20:30 | 
| strzały z okolic filtra powietrza przy szarpnięciu manetką gazu | Grzechu2012 | NAT - Warsztat | 3 | 06.09.2017 17:51 | 
| Rusek z silnikiem Tico | Mecia | Inne - dyskusja ogólna | 47 | 31.07.2012 16:49 |