| 
			
			 | 
		#51 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2017 
				
					
				
				
					Posty: 28
				 
Motocykl: NAT 
				
				
				 
Online: 1 dzień 16 godz 41 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Jak jest oparta na stopce bagnet ładnie wskazuje. Po wyprostowaniu suchy ![]() Dlatego właśnie pytam czy dolewacie czy też źle sprawdzam? Sprawdzałem już postawioną na centralnej (wg polskiej instrukcji) i ustawionej na prosto kołach (wg angielskiego manuala)  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#52 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Serwis ktoś robil w tym moto? W serwisach różne cuda się dzieją. Albo nie doleją albo przeleją 😉
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#53 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2017 
				
					
				
				
					Posty: 28
				 
Motocykl: NAT 
				
				
				 
Online: 1 dzień 16 godz 41 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tylko serwis po 1000km - Teraz mam niecałe 9tys
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#54 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To jak zmoerzyles wg instrukcji to coś nie halo z ilością
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#55 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2017 
				
					
				
				
					Posty: 28
				 
Motocykl: NAT 
				
				
				 
Online: 1 dzień 16 godz 41 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Doradźcie zatem proszę co zrobić? 
		
		
		
		
		
		
		
	1) dolewać dopóki pojawi się na bagnecie? 2) zgłosić problem do serwisu 3) ponieważ zbliża mi się termin przeglądu jechać na serwis i wymienić olej (nie dolewając samemu?) Chciałem też zapytać Was jak często sprawdzacie olej u siebie (oczywiście wiem, że w zaleceniach jest co 1000km ale pytam jak w realu u Was).  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#56 | |
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Po przeglądach jeżeli nie robisz je samemu to sprawdzaj wszystko bo zdarzały sie przypdaki że oleju zapomnieli w sewisie nalać po spuszczeniu...  | 
|
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#57 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2018 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 733
				 
Motocykl: ATAS 1000 '18 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			O oleju napisano na tym forum dużo, wiec może jeśli coś jeszcze dopiszę, to Szacowne Forum mi wybaczy. 
		
		
		
		
		
		
		
	W swojej ATAS 2018 serwis wymienił mi na przeglądzie po 1000 km olej na MOTUL 10W40 (za moją zgodą). Po wymianie oleju zaobserwowałem znaczną zmianę dźwięku wydawanego przez silnik a przede wszystkim tłumik. Silnik wydawał dziwny świst a tłumik zamiast seksownego pomruku Afry zaczął nieprzyjemnie i głośno pierdzieć. Efekt był na tyle spektakularny i natychmiastowy, że zaraz po wyjeździe z serwisu zatrzymałem się i zacząłem oglądać śruby przy tłumiku i katalizatorze - pomyślałem: "nic, tylko podmienili mi mój fajny tłumik i włożyli jakieś gó...no". Śruby nie wskazywały jednak śladów dotykania kluczem. Męczyłem się z tym przez 2000 km, kupując coraz nowe wersje zatyczek do uszu i pewnie męczyłbym się dalej, gdyby nie przypadek. Kolega,który kupił taka samą ATAS wymienił (po konsultacji ze mną) na pierwszym przeglądzie olej również na MOTUL 10W40. W jego przypadku sytuacja się powtórzyła. Niewiele myśląc następnego dnia pojechałem do HONDY i kupiłem 4 litry oryginalnego, hondowskiego 10W30. Po wymianie oleju wszystko wróciło do normy. Afra mruczy jak dawniej. Podczas dodawania gazu na ustach banan a stopery do uszu są już niepotrzebne (chyba, że dla ochrony przed wiatrem). Daję Wam to pod rozwagę. Nie wiem, czy mój i kumpla przypadek to wyjątki, czy jednak jest to reguła i Hondy lepiej nie poprawiać - instrukcja wyraźnie zaleca TYLKO 10W30. Nie wiem również, czy była to wina MOTUL-a, czy zmiany lepkości na 10W40? Czy mieliście podobne doświadczenia?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#58 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja zalewałem motula 300V 10w40 i bez zmian
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#59 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mnie motula pił miedzy wymianami, z castrolem spokój
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#60 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2018 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 733
				 
Motocykl: ATAS 1000 '18 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |