| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To waga atas na mokro a tigera na sucho.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Powinienem był napisać ODCZUWALNIE LŻEJSZA  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			1200 xcx waży ok 270 kg z płynami to sporo więcej niż Afra. Ponadto ma wał, małe koła , jest brzydki jak noc listopadowa (rzecz gustu), kosztuje tyle co 1290, który jest lżejszy i lata jak wściekły.  
		
		
		
		
		
		
		
	Nie bardzo rozumiem przeznaczenie tego Triumpha bo to raczej na czarne a na czarnym to lepszy będzie GS czy Crosstourer. Porównywać to można NAT vs 1090 vs Tiger 800. 1200 to inna liga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jezdzilem na jednym i drugim. Triumph rozczarowal mnie zawieszeniem i praca silnika. Juz tlumacze. Zawieszenie jest typowo szosowe wiec jako sympatyk 21 i18 nie zdziwilo mnie to. W sumie nie wiem co oczekiwalwm 
		
		
		
		
		
		
		
	Odnosnie silnika to nie czulem tej mocy a silnik gwizdal i kardan zachowywal sie jakbym zmienial biegi na tytaniku.Afryka to moja bajka. Wszystko sie kolysze i brzmi jak powinno. Siedzi sie bardziej prosto a prz moim kregoslupie moralnym to wazne.95KM do podrozowania wystarczy choc przy Kacie wypada to zenujaco. Ale kazdy kupi co potrzebuje. Nie mniej jednak Triumph przekonuje solidnoscia i jakoscia wykonania. Czuc ze ten motocykl nie zawiedzie. Afryka jest charakternie pode mnie. Choc wole moja zwykla wersje. Nie pytaj tutaj bo ludzie ktorzy nie jezdzili i nie maja pojecia beda bic piane nad wyzszoscie Bożego Narodzenia nad Wielkanocą. Subiektywne odczucia tez nic ci nie dadza. Wez kazde moto na weekend i pojedz gdzies. Ps. Dzisiaj kupilbym Kata 1290 Adv R bez mrugniecia oka.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2019 
				
					
				
				
					Posty: 40
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 dzień 1 godz 15 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bardzo dziękuję wszystkim za opinie. Mam teraz więcej danych do przerobienia  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: Grodzisk Wlkp. 
					
				
				
					Posty: 97
				 
Motocykl: GS tysiącdwieście 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 16 godz 3 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dwa motocykle i dwa przeznaczenia. Jeździłem zwykłą NAT i dużym Tygryskiem. Afra bardziej w teren a Tiger taki szosowy. Silnik Triumpha gładko pracuje, napęd wałem pozwala zapomnieć o obsłudze, ochrona przed wiatrem świetna i podgrzewana kanapa..robią robotę. Porządna maszyna.  
		
		
		
		
		
		
		
	Wybrałbym zwykłą NAT  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Dąbrowa Górnicza 
					
				
				
					Posty: 522
				 
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 5 godz 28 min 7 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przeanalizuj jeszcze z kim będziesz jeździł na co dzień i gdzie. Na wyjazd większy jedziesz raz w roku. A wokół komina kręcisz się na co dzień. Na upartego raz w roku to możesz sobie wypożyczyć motocykl na wyprawę. Zobacz czy towarzystwo twoje jest bardziej off czy on.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No i jak dojazdy do pracy (np. w korkach) i w koło komina to docenisz DCT w NAT.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Rzeczywiście Tigerek nie miał chorób wieku dziecięcego?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 1,419
				 
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Nie miał. Aczkolwiek nie byłem/nie jestem/nie będę zainteresowany kupnem ani NAT, ani TEX więc nie śledzę na bieżąco tematu. Bolączki NAT znam z postów stąd, a tematykę TEX mimowolnie śledzę na tigerforum.pl (jako, że posiadam T800). Zainteresowanym kupnem polecam wnikliwsze prześledzenie forów tematycznych.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Tags | 
| tiger 1200 | 
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| dzis o 20h yamaha 1200 | dj.1 | Inne - dyskusja ogólna | 219 | 04.07.2014 12:48 |