| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#141 | |
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() Dobrze wykonana praca pozwoli na użytkowanie bez konieczności ciągłego sprawdzania ciśnienia. Chodziło mi o poprawne wyważenie koła. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#142 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kolega ma pirelli str, chyba mniej podatne na scieranie pośrodku  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() ![]()  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#143 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			O swoich Pirelli STR pisałem tutaj. 
		
		
		
		
		
		
			http://africatwin.com.pl/showpost.ph...&postcount=402 A ogóle to są dwa niemalże identyczne wątki: Opony do NAT i Opony do CRF1000. Może by je jakoś sprytnie połączyć? 
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#144 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Po pomiarach wyszło ze różnica wynosi 2 mm pomiędzy środkiem a bokiem, zostało jeszcze 6 mm, czyli zużycie metzelera i pirelli jest na podobnym poziomie
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#145 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czy ktoś testował już nowe mitasy e-07+  
		
		
		
		
		
		
		
	  Jakieś opinie  
		 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#146 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam zakupioną E07+ na tył do mojej NAT ale będę miał wymienianą za miesiąc na przeglądzie.  
		
		
		
		
		
		
		
	Po fabrycznych Dunlopach to i tak pewnie będzie raj  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#147 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2017 
				
					
				
				
					Posty: 84
				 
Motocykl: Crf1000l DCT / Adventure 890R 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 godz 8 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Latam na nich i jakoś złego nic nie powiem ale na mokrym uważm i im nie do konca ufam po opisach innych że śliskie.Co do suchego to ufam w 100%. 
		
		
		
		
		
		
		
	Przelatane mam około 10 tysi już i jeszcze chwile posłużą. Do wiosny wytrzymają w sensie tył na latanie w koło komina.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#148 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2017 
				Miasto: Londyn / Bystrzyca Kłodzka 
					
				
				
					Posty: 87
				 
Motocykl: XL700V 
Przebieg: 45kk 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 6 dni 12 godz 17 min 6 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			mam ją w trampku i wsumie nie różni się trakcją na szosie od zwykłej e07. w offie lepiej gryzie (mam na myśli szutry czy ziemię) w błocie nie jeździłem na niej.  
		
		
		
		
		
		
		
	Co do mokrego to znowu: trampek momentem nie grzeszy, na suchym jak i w ulewnym deszczu super sie zachowuje jak dla mnie  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#149 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Feb 2018 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 9
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 20 000 
				
				
				 
Online: 8 godz 27 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			MOTOZ TRACTIONATOR ADVENTURE jestem zadowolony. 
		
		
		
		
		
		
		
	Bez problemów na mokrym asfalcie, teren szutr bez przygód  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#150 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Potwierdzam. W błocie niestety nie robią ale tego się nie spodziewałem. 😉
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Gmole do crf1000 | henry | Dział Producentów i Dostawców | 77 | 07.01.2023 14:44 |