| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 880220111 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2011 
				Miasto: Malawa k/Rzeszowa 
					
				
				
					Posty: 1,049
				 
Motocykl: XR 250R,XR 650R 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Robiąc XR zauważyłem że mają stosowane różne blokady kierownicy. 
		
		
		
		
		
		
			Dla wszystkich którzy maja boczną blokadę kierownicy,blokada zazębia sie o otwór w sztycy,przez który dostaje sie również woda do łożyska! Otwór należy zaspawać,małym prądem i na kilka razy tak żeby ni pokrzywić sztycy lub w inny sposób zaślepić.. Jak komuś się wylewa błoto pod dolnym łożyskiem to ma przyczyne. Głupio mi że teraz na to wpadłem,choć tyle mi sie ich przewineło.. Tyczy sie to XR-ek z stalową sztycą i boczną blokadą,w wersjach z blokadą zazębiającą o górną półkę ten problem nie występuje. Nie przemyśleli tego w pierwszych wersjach. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Honda XR-oholik    Doświadczalny Warsztat Enduro ADVhttps://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 ....OLEJ.... 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2009 
				Miasto: Pniewy-Londyn 
					
				
				
					Posty: 1,337
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 6006 km 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 47 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A ja sie zastanawiam jak dorobić brakujacy klucz do takiej blokady
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: WKZ/LRY 
					
				
				
					Posty: 384
				 
Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200. 
Przebieg: 50+ 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No ale nie będzie wtedy blokady.  
		
		
		
		
		
		
			Wywal wstaw inny zamek. Mój był identyczny wymiarami jak w suzuki vulcan bodaj, znalazłem w allegro bo ktoś raczył podzielić się wymiarami na zdjęciu. 70 zł dałem. 
				__________________ 
		
		
		
		
	klawo jak cholera  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2016 
				Miasto: 3miasto/W-wa 
					
				
				
					Posty: 262
				 
Motocykl: było RD04,jest XR 650R,1150 GS :) 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 1 godz 40 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pytanie mam jaka jest różnica między modelami R a L?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Stary nick MarcinHorndaXr  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
			
			 880220111 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2011 
				Miasto: Malawa k/Rzeszowa 
					
				
				
					Posty: 1,049
				 
Motocykl: XR 250R,XR 650R 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na pierwszy rzut oka takie same,a w efekcie całkiem odmienne motocykle o jaką pojemność pytasz? 250 czy 650
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Honda XR-oholik    Doświadczalny Warsztat Enduro ADVhttps://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2016 
				Miasto: 3miasto/W-wa 
					
				
				
					Posty: 262
				 
Motocykl: było RD04,jest XR 650R,1150 GS :) 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 1 godz 40 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Honde już mam 
		
		
		
		
		
		
			 , teraz przeróbki będą się robić  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Stary nick MarcinHorndaXr  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Znalazłem podczas porządków 
		
		
		
			  Jakby się komuś przydało.Przeróbka polega na zastosowaniu łożyska katalogowego, ale trzeba wew. bieżnie przeszlifować na 26mm. Za to mamy dużo wytrzymalsze łożysko. Zamiast 19 mamy 21 rolek. Większa szerokość nie przeszkadza. Miałem taki zestaw zamontowany. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | |
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Pierwotnie myślałem, że R to SM, a L to enduro, ale chyba się nie zgadza. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: WKZ/LRY 
					
				
				
					Posty: 384
				 
Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200. 
Przebieg: 50+ 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Gugla nie macie? XR 650L to stary dual jakich mało, wywodzący się z lat 80 z hard enduro XR600 ino z dodatkami (rozrusznik, światła itp) Doposażony w dodatki służy jako turystyk terenowy, adv jakiego byśmy chcieli jeno poniżej 50kz.  http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...650lL%2093.htm  
		
		
		
		
		
		
			XR650R to jego następca (acz wersja L pozostała w produkcji do dziś w USA - notabene już 25lat w produkcji   ), ale de facto następca XR600 bo jest znowu bardziej terenowy tj ma płaszcz wodny ale waży mniej i ma kopkę z minimalistyczną elektryką. http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...r650r%2000.htm Choć Włosi robili też wersję Dallara z rozrusznikiem http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...r650r%2006.htm robiono też chyba wersję super moto, ale akurat zarobiony byłem to mi umknęło. Ogólnie jeszcze dodając: przedrostki XL(przed pojemnością) oznaczają soft dual, motor bardziej do spokojnego zwiedzania krzaków i dróg polnych, gdy wersje XR dla bardziej twardo-dupnych zapindalaczy przełajowych - większe skoki, moce, mniejsze masy i częstsze serwisy. Choć ostatnio Honda dostała amoku po sake bo softy XL nazywa wręcz crossami ! (CRF250L) . 
				__________________ 
		
		
		
		
	klawo jak cholera  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |