| 
			
			 | 
		#221 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Bieszczad PL, co. meath IRL. 
					
				
				
					Posty: 1,629
				 
Motocykl: nie ma!!!!!!! 
Przebieg: +-50k 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 6 godz 7 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Tak naprawde nic, zapowietrzyla sie  pompka magury i przetarl kabel startera, pozniej mussy zmiekly i jezdzil az poszla opona, po czym juz w Polsce pękł mu lancuch...  ale mysle,ze FE390 to zajebiste moto i chce takiego!!! 
		
		
		
		
		
		
			Po prostu olal sprawe i od jesieni zmienil olej i filtry a nie zajal sie reszta. Ale zjechaliśmy dopiero jak zepsul sie kierownik,  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Plany i marzenia to pozwala twardo stapac w rzeczywistosci.... chyba!!!!!!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#223 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Bieszczad PL, co. meath IRL. 
					
				
				
					Posty: 1,629
				 
Motocykl: nie ma!!!!!!! 
Przebieg: +-50k 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 6 godz 7 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
dopiero 120h wiec nie ma co sie psuc  
		
		
		
		
		
		
			![]() super moto kierownik dojechal do szpitala i mu gips na ruczke zalozyli a pozniej 
				__________________ 
		
		
		
		
	Plany i marzenia to pozwala twardo stapac w rzeczywistosci.... chyba!!!!!!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#224 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			[QUOTE=Boski-Kolasek;537365]Tak naprawde nic, zapowietrzyla sie  pompka magury i przetarl kabel startera, pozniej mussy zmiekly i jezdzil az poszla opona, po czym juz w Polsce pękł mu lancuch...  ale mysle,ze FE390 to zajebiste moto i chce takiego!!! 
		
		
		
		
		
		
			To były nowe musy,po jakim przebiegu zmiękły? 
				__________________ 
		
		
		
		
	Świeć pomimo wszystko Bierz przykład ze słońca Ma w dupie,czy kogoś razi  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#225 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Bieszczad PL, co. meath IRL. 
					
				
				
					Posty: 1,629
				 
Motocykl: nie ma!!!!!!! 
Przebieg: +-50k 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 6 godz 7 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			[QUOTE=Gilu;537371]
 
		
		
		
		
		
		
			Cytat: 
	
 ![]() Ale to tyle bo zasmiecamy watek ![]()  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Plany i marzenia to pozwala twardo stapac w rzeczywistosci.... chyba!!!!!!  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#226 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Kielce 
					
				
				
					Posty: 1,655
				 
Motocykl: Dziczyzna 
Przebieg: ustalam 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Garmin GPSMap 64, zakupiony 2 tygodnie przed wyjazdem - wcześniej zakupiłem mapy topo i offroad Karpat, Bałkanów i Polski - generalnie ok. Dotychczas jeździłem z zumo 220 przez jakieś 3 lata i kilkadziesiąt tyś km. z 64'ką na razie zrobiłem niewiele - może z 7 tyś. km ale już mam parę obserwacji: Plusy: - bardzo wyraźny ekran choć tylko po wpięciu do zasilania. Na akumulatorkach jest gorzej albo porównywalnie do zumo 220 a więc tak na 4-. Po podpięciu do zasilania widoczność na ekranie bardzo dobra - łatwość wgrywania tras/śladów/tracków - nawet ja nie miałem kłopotu - trzyma dobrze sygnał, szybko go też łapie (nie miałem problemów z sygnałem ani w lesie ani w górach ani w dolinach) Minusy: - algorytmy ustawione tak, że pomimo wybierania ustawień "teren" i map topo/ofroad - i tak wpycha na asfalty - jak dla mnie zbyt dużo trybów konfiguracji a tak naprawdę wystarczyły by 3: szybki/krótki/teren - a tak jest zylion trybów a i tak na asfalt pcha - guma na antenie i obudowie słaba - widać każdą rysę a od uchwytu na nawi (dedykowanego!) już widać zużycie Moim zdaniem to nawigacja trochę jak moto typu dual ale z tendencją do enduro - po asfalcie da się latać bez problemu (w tym przypadku nawigować) ale jest gorsza od typowych nawigacji drogowych. W terenie - tutaj niby wsio ok, na duży plus łatwość wgrywania śladów/tracków ale jak na navi w moim odczuciu, projektowaną do offroad'u, źle przelicza trasy (planuje zbyt bardzo asfaltami). Czy bym drugi raz kupił? Tak - ale używaną, bo nowa jak dla mnie za droga w stosunku do tego, co się z nią dostaje.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#227 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Kielce 
					
				
				
					Posty: 1,655
				 
Motocykl: Dziczyzna 
Przebieg: ustalam 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() Dzięki za dobre słowo - co do spotkania - może w przyszłym roku uda się gdzieś "na trasie" spotkać albo jeszcze w tym, kto wie xch to mega sprzęty - szczególnie na tereny typu UA czy RO Generalnie Panowie - bardzo Wam dziękuję za bardzo przychylne komentarze odnośnie mojej relacji i samego wyjazdu. Cenię również Wasze komentarze Ostatnio edytowane przez mirkoslawski : 08.07.2017 o 19:02  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Prolog - "Życie to sztuka wyborów". | mirkoslawski | Trochę dalej | 9 | 25.05.2017 23:09 | 
| "Helpfl Staf", czyli technologia rejli w służbie Lejdis | ucek | Lejdis | 25 | 15.09.2010 21:52 |