| 
			
			 | 
		#471 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				
					
				
				
					Posty: 968
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#472 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Kielce 
					
				
				
					Posty: 1,655
				 
Motocykl: Dziczyzna 
Przebieg: ustalam 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Eee tam - wolę nowiutką założyć  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#473 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2010 
				Miasto: wilidż Opole 
					
				
				
					Posty: 2,548
				 
Motocykl: CRF 1100 
Przebieg: 0 kkm 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 51 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wracając do mocowania chinolskiego amortyzatora skrętu to poczyniłem prosty w wykonaniu i tani patent. Półki i zawias od KTM 520, a reszta DR 650 SE. 
		
		
		
			Dwie blachy gr. 8 mm z amelinium. W każdej trzy otwory. Otwory dla amorka z gwintem. Na zdjęciu jeszcze surowizna i dwóch otworów dla amorka jeszcze nie ma. Pod amorek trzeba jeszcze podłożyć po jednej dla każdej śruby podkładkę, żeby ramię nie opierało się o tą dużą śrubę od półki. Jak ktoś ma amelinium gr. 10 mm to wysokościowo będzie idealnie. Do tego na dniach wystrugam wieżę, która będzie dospawana do ramy. Ramię amorka trzeba było odwrócić o 180 stopni....... 55 sekund roboty.  
		Ostatnio edytowane przez Rychu72 : 18.02.2017 o 19:09  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#474 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Kielce 
					
				
				
					Posty: 1,655
				 
Motocykl: Dziczyzna 
Przebieg: ustalam 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			good job  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#475 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Kielce 
					
				
				
					Posty: 1,655
				 
Motocykl: Dziczyzna 
Przebieg: ustalam 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Idzie nowe  
		
		
		
		
		
		
		
	  Dzisiaj Ostry czyli Barxon, dostarczył mi moto wraz z zamówionymi na specjalne zapotrzebowanie stelażami na tył oraz bagażnikiem. O tyle to "specjalne" bo:- chciałem stelaże dostosowane do "rotopaxów" - stelaże pod rogala/sakwy - ja jeżdżę z rogalem - bagażnik wyprawowy - wszystko jest osobnymi elementami mocowanymi do specjalnego adaptera, który jednocześnie wzmacnia najsłabszy punkt w XCh, czyli subframe   Generalnie takiej roboty to jeszcze nie widziałem![]() No powiem wam - robota jak MALYNA! ![]() ![]()   Zdjęcia na tygodniu wstawię.Zrobione jeszcze: - zmiana lampy tył - łożyska przód i tył - amortyzator założony - parę "pierdółek" typu obejmy, sprężynki - klocki tył - odpowietrzniki lag - tuleje w kołach Do zrobienia na tygodniu: - montaż tuby narzędziowej - montaż olejarki od Wilka - wymiana oleju - wymiana płynu chłodniczego - poprawa mocowania panelu led - skarpety na lagi Acerbis A w przyszłą zimę - o ile mi się będzie chciało i moto będzie u mnie   zmiana CAŁEJ elektryki, bo jednak rzeźba poprzedniego właściciela mnie lekko wqrwia ale przynajmniej jest prosto i wszystko w jednym miejscu ![]() Aaa - mam na sprzedaż bagażnik Touratecha do Xch (chyba do Country i XMoto też się nada) - jak ktoś chętny to cena będzie zachęcająca  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#476 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Piwniczna-Zdrój 
					
				
				
					Posty: 1,020
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 53000 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 1 godz 8 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Z tymi skarpetami to uważaj, widziałem dużo lag zniszczonych/zeszlifowanych przez zanieczyszczenia dostające się pod skarpety.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#477 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Kielce 
					
				
				
					Posty: 1,655
				 
Motocykl: Dziczyzna 
Przebieg: ustalam 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wiem...wiem też, że z kolei "podobno" USD tracą uszczelniacze po kilku tysiącach a ze skarpetami to trochę dłużej...skarpety zakupiłem z "wyższej półki" więc zobaczymy...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#478 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2010 
				Miasto: wilidż Opole 
					
				
				
					Posty: 2,548
				 
Motocykl: CRF 1100 
Przebieg: 0 kkm 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 51 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dobrze zatrytytkuj i syf nie będzie się dostawał. Mam od dwóch sezonów Acerbisy i ziarnka piasku nie znalazłem.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#479 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pył się nie dostaje przez skarpety, ale jak pisze Rychu - przez górę lub dół. Bez skarpet na bank porysowane lagi.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#480 | |
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Projekt Challenge | myku | Inne - dyskusja ogólna | 273 | 11.06.2020 17:16 |