| 
			
			 | 
		#5221 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Myku dlaczego porzuciłes 1190? Czym afera go przebija?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5223 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Juz wam odpowiadam z reka na sercu. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Przez ostatnie 10 lat mialem motocykle prymitywne,ktore nie mialy nawet ABSu.Byly to dwie Afryki Rd07A,990S i Czelandz.Wszystkie byly na wysokim zawiasie,miekkim.Motocykle raczej do jazdy nie tylko na czarnym,nie porazaly moca.Dlaczego zrezygnowalem z 1190 ,to raczej lepsze pytanie niz dlaczego Afryka go przebila.Otoz dlatego ze: 1.Zawieszenie-Typowo szosowe zawieszenie z kolami 19 17 z ktorym nie moglem dojsc do ladu.Cala ta elektronika,ktora byla odpowiedzialna za dostosowanioe motocykla do warunkow na drodze dzialala perfekcyjnie ale nie pode mnie.Chyba zbyt dlugo jezdzilem na kolyszacym sie moto i kazda dziurka i bruzda na asfalcie,nie wspomne o innej nawierzchni doprowadzala mnie do zalamania nerwowego-Z tego powodu dalem sobie tez spokoj z Gsem.Niewazne jaki by on byl to rodzaj zawieszenia i dobor kol jest poprostu nie dla mnie. 2.Sprzeglo-po zeszlorocznej Korsyce i 1700km na niej powiedzialem dosyc.Bylem zmeczony ciagla redukcja przed zekretem i zaraz za nim,a bylo ich milion piecset.Troche to dziwne,ale mialem tego po prostu dosyc.Dlatego zaczalem myslec o automacie 3.Nowa Afryka-po prostu strasznie mi sie ten motocykl spodobal,wizualnie,koncepcyjnie....filozoficznie itd.Nie ma tu mowy o napierd...lance nie ma mowy o przeroscie formy nad trescia.Motocykl minimalistyczny,bez fajerwerkow i niepotrzebnych wodotryskow,nadmiaru mocy,pojemnosci i elektroniki.Motocykl bardzo estetyczny,bardzo starannie wykonany.Zawieszenie i wielkosc kol jakie lubie.95KM w zupelnosci wystarcza na to czego oczekuje (Kat mial 150).Najlepsze wspomnienia mam z moja 60konnom Rd07A,wiec jakis sentyment tez mial znaczenie.A najwazniejsze ze byla tu opcja automatu.I wlasnie to przewazylo,ze ja kupilem.Nowej Afryki w manualu bym nie wzial,bo tego nie chcialem i pewnie wybralbym znowu Kata.Zreszta jakbym przed dwoma laty kupil 1190 R to pewnie jezdzilbym nim do dzisiaj,fajny sprzet.Afryka DCT ma to czego brakowalo mi w 1190 i nie ma tego czego nie potrzebowalem w nim.Na dzien dzisiejszy jest optymalnym motocyklem dla mnie.A to ze inne maja cos wiecej i bardziej nie interesuje mnie.Zobaczymy jaki bedzie rynek wtorny na 1290R ,ale dzisiaj nie ma o czym gadac.Teraz jest DCT w HRC i mysle ze dluzszy czas u mnie zostanie  
		Ostatnio edytowane przez myku : 10.10.2016 o 22:20  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5224 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Sexu i biznesu 
					
				
				
					Posty: 1,562
				 
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To już wiem skąd moda na te wysokie gmole... 
		
		
		
		
		
		
			![]() ![]() ![]() ![]()  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	__ Golodupiec bez Afryki  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5225 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Sexu i biznesu 
					
				
				
					Posty: 1,562
				 
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	__ Golodupiec bez Afryki  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5226 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czy ma ktos z was gmole SW Motech?Jestescie z nich zadowoleni?Czy sa wystarczajace i lezace moto nie dotyka plastikami podloza?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5227 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			SW motech nie zapewniają wystarczającej ochrony górnej partii plastików. Mimo gmoli chłopaki w Maroku połamali plastiki bo chronią tylko dół.  
		
		
		
		
		
		
		
	![]()  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5228 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięki. To chciałem wiedzieć
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5229 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Niezłe gówno te plastiki...
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5230 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zbyt plastikowe są i łatwo je połamać. Pękają zamiast się giąć. SHIT!
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |