| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Feb 2015 
				Miasto: gdansk 
					
				
				
					Posty: 11
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 7 godz 2 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Cześć wszystkim mam pytanie czy zakładać oliwiarke czy nie  
		
		
		
		
		
		
		
	Wybieram się dość daleko i czy w terenie piaszczystym ma sens żeby na lancuch leciał cały czas olej mechanik mówi że lancuch będzie łapał piach i będę działał jak papier ścierny sugeruje spray co wy na to  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				Miasto: Gdańsk 
					
				
				
					Posty: 355
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 44500 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 54 min 11 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Od pewnego czasu jeżdże ktm-em, cały czas w terenie. Łańcuch smaruję olejem przekładniowym. Chyba zacznę używać przekładniowego do reszty motocykli 
		
		
		
		
		
		
		
	  Spray się klei i łapie piach jak diabli.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2008 
				Miasto: domem jest mój cały świat 
					
				
				
					Posty: 298
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 4 godz 45 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			jeszcze nie masz  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2014 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 583
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 36 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A nie lepiej co jakis czas (np.300 km.)nasmarowac i przy okazji sprawdzic jego stan,nie zapominajac o jego czyszczeniu bo ile to roboty ,sama przyjemnosc.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	 
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2014 
				Miasto: HollyCity 
					
				
				
					Posty: 202
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 6 dni 20 godz 14 min 7 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Scottoiler w połączeniu z najtańszym hipolem to super rozwiązanie , zależy jak go ustawisz to albo elegancko smaruje albo zarzyga wszystko dookoła łącznie z Tobą , plus jest taki że właśnie nie wiele się lepi bo ciągle go obmywa i nie ma problemu z czyszczeniem bo wszystko obmyjesz na pierwszej lepszej myjce ciśnieniowej łącznie z łańcuchem , wcześniej stosowałem szpraja- porażka trzeba to ze sobą wozić i wszystko się do tego lepi i pamiętać o smarowaniu , a teraz zwykły zasobnik Scottoilera starcza na jakieś 4000km na pozycji 3 po mieście , nic nie zachlapane , łańcuszek się ładnie świeci , ale to jest tylko moje zdanie ja się nie znam tylko lansuje.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	     Triumph Tiger 885 t400 Triumph Sprint ST955i http://allriders.pl http://www.tigerforum.pl http://sprint.fora.pl  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2010 
				
					
				
				
					Posty: 360
				 
Motocykl: Juz nie mam 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 15 godz 1 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			WieRcik.Istotna jest temperatura i gęstość tego co wlałeś.Taka moja sugestia  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2014 
				Miasto: HollyCity 
					
				
				
					Posty: 202
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 6 dni 20 godz 14 min 7 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wiem , dlatego też leję hipol a samo urządzenie jest tuż przy silniku co gwarantuje ciepłotę i właściwe działanie
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	     Triumph Tiger 885 t400 Triumph Sprint ST955i http://allriders.pl http://www.tigerforum.pl http://sprint.fora.pl  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2012 
				Miasto: Toruń 
					
				
				
					Posty: 1,340
				 
Motocykl: LC8 SuperEnduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja właśnie jestem w fazie testów scotta. Powiem że mój stary napęd który rzęził jak sieczkarnia po 200km bez smarowania teraz jest cichutki jak nowy. Po trasce widzę że ładnie łańcuch się świeci i jest "wilgotny"  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Feb 2015 
				Miasto: gdansk 
					
				
				
					Posty: 11
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 7 godz 2 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na szosie jest super ale jak w terenie się zachowuje czy nie zbiera za dużo piachu
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| SCOTTOILER czy PRO-OILER ? | e200g_ | Wszystko dla Afryki | 23 | 26.04.2010 02:50 |