| 
			
			 | 
		#1421 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2010 
				Miasto: podwrocławskie zadupie 
					
				
				
					Posty: 833
				 
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W starej Afri sami wiecie co się psuło. W nowej będzie się psuło co innego. Na wszystko są sposoby, nie ma co biadolić.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1422 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nikt nie biadoli to są tylko fakty. 
		
		
		
		
		
		
			Kiedyś konstruktorzy prześcigali się w żywotności podzespołów teraz ścigają się kto bardziej wycycka klienta na serwisie. Oooo nic o tym nie wiem , wiem tylko że długo i w naturalny sposób następowało zużycie. Widać mówimy o różnych motocyklach  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1423 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2010 
				Miasto: podwrocławskie zadupie 
					
				
				
					Posty: 833
				 
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pompa, regler, moduł... To jak mantra przecież... W mojej NTV (to taka szosowa Afryka) kończyły się styki w pompie, choć z drugiej strony jej usprawnienie przez mikroprzekaźnik nie było ani kłopotliwe, ani drogie ani czasochłonne, acz skuteczne :-). 
		
		
		
		
		
		
		
	Wysłane z ajfona..  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1424 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 33 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
wierz mi, że dużo lepiej wiedzieć co się może popsuć niż jechać w niewiedzy, że dosłownie wszystko i nic jak to jest w niektórych słusznych markach motocykli
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1425 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2010 
				Miasto: podwrocławskie zadupie 
					
				
				
					Posty: 833
				 
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Teoretycznie tak, tylko trzeba patrzeć realnie. Nie produkuje się już nowych-starych Afryk ani nowych-starych R1100GS, w których rzeczywiście możemy przewidzieć co się wysypie. Nie ma i nie będzie! Statystyka jednak wskazuje odwrotnie - nowoczesne maszyny jadą jednak szybciej i dalej. Przyznacie że rzadko się dziś widuje auto z maską do góry na poboczu. Statystycznie współczesne auta psują się mniej, za to jak coś w nich padnie to przeważnie jesteśmy bezradni. Taka cena postępu, możemy się z tym godzić lub nie, nic nie zmienimy...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1426 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Może nastąpi jakaś zmiana.. 
		
		
		
		
		
		
		
	Honda wypusciła model crf250l ..Jest prosty, nie wysilony, nie słyszałem o żadnych pułapkach. Nie ma ABS i innych bajerów.Pali poniżej 3 litrów, ma prostą ale zupełnie wystarczającą zawiechę. Powoli staje się legendą w swojej klasie.Tylko,że ten silnik Honda testuje już od wielu lat i konstrukcja jest sprawdzona. Do tego kosztuje 16500 zł...Czyli się da. Tylko czy tego chce? Jeśli Honda będzie wierna swojej ideologi tak pięknie ujętej w filmikach, to to zrobi. Nie będzie walczyć na noże z KTM, BMW i innymi o więcej koni i bajerów...Świecidełkarzom odda pole bez walki . Zrobi osiołka/przyjaciela na każdy wyjazd... Africa Twin II. A przy okazji pokaże pazur na Dakarze co zresztą już zrobiła i tylko kierowcy na razie nie dają rady być nowym Cyrylem Nevue.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1427 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Sanok 
					
				
				
					Posty: 2,026
				 
Motocykl: EXC, ST 1300 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 14 godz 34 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Puszek obyś się nie mylił
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1428 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Naczytałeś się i powtarzasz. 
		
		
		
		
		
		
			Żadna z tych rzeczy nie jest awaryjna. wiele razy było ale ....... pompy nie padają tylko styki wystarczają na ok 70-80tyskm , regulator nie pada tylko brak styku na kostkach lub uszkodzony akumulator czy klemy go może szybciej wykończyć , moduł też nie pada szybciej niż w innych sprzętach ...... Powielasz nieprawdziwe informacje. 
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1429 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1430 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |