| 
			
			 | 
		#41 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Nie ma w seryjnej produkcji  crf450 rally , ma być sprzedawana do teamow rajdowych w 2014 ...Ten motor nie nadaje się do normalnej eksploatacji...Ale na jego podstawie , może powstać coś dla ludu...czyli następca Afryki, ktora też z rajdów wyrosła..
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#42 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			hehe...ale bzdura.Powodzenia zycze 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#43 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2010 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 628
				 
Motocykl: DR650SE 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 14 godz 52 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Musze tutaj zgodzic sie z Mykiem, na razie japonczycy podroznego enduro z normalnymi zawieszeniami I moca nie potrafia skonstruowac. No moze poza Yamaha ST1200, ale to turysty, tez bez zawieszen  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Sent from my BB using Tapatalk  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#44 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Myku, ja za Japonców nic nie wymyślę...Ale jeśli Hondy przejechały Dakar to nie jest tak źle... Może w końcu zrobią coś pomiędzy xr650 a nowym Varadero
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#45 | 
| 
			
			 mistrzu 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,962
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: ? 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			"Obawiam się,że tą Afrą będzie jakaś ucywilizowana wersja crf 450 rally z silnikiem 650 - singlem " 
		
		
		
		
		
		
			I oby tak było, bo to bardzo różowa przyszłość. W tym segmencie istnieje tylko jeden motocykl - pomarańczowe 690, ale co mnie zastanawia ciągle bez wersji ADV. Mniej różowa możliwość - zubożony do jednego litra x tourer z dodatkowymi gmolami i szczątkową ramą przykręcaną do silnika z kołem 19 cali i "terenową" oponą TKC podkreślającą jego "rajdowe pochodzenie". 
				__________________ 
		
		
		
		
	Enduro i ADV  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#46 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ale powaznie.Jak mozna oczekiwac czegos w segmencie rajzeenduro,patrzac,lub wzorujac sie crf450 
		
		
		
		
		
		
		
	,Jesli juz cos wypuszcza,to bedzie to moto nie majace z wyscigami nic wspolnego.W najlepszym wypadku cos Kolo 800GS.Ale patrzac na rynek to pewnie wyjdzie jakies krowksko,moze nawet z kardanem  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#47 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
dokładnie, do varadero dorzucą kardan szprychowane koła i nazwą AfRiCa TwiN adventure za jedyne 59.999PLN  sami zobaczcie co na stronie hondy jest w zakładce Motocyckle -> adventure wśród tych jegomości prawdziwy motocykl enduro wyglądałby jak wrzód na d..e 
		
		
		
		
		
		
		
		
			jest nawet odpowiednik F800Gs -> VFR800X prześwit 140mm, skok zawieszenienia przód 108mm, tył 119mm i do tego regulowane ![]() ![]() zaszaleli w NC750X, pojemność wzrosła o 50cm3 moc o 3KM i skoki zawieszeń 153/150mm prześwit 165 - no to będzie prawdziwa konkurencja dla V-stroma tylko do regulacji zawieszeń trzeba samemu sobie wstawić śrubki i jakiś naciąg sprężyny. Przód aż jedna tarcza z 2 tłoczkowym zaciskiem i ABS wyłączony ale tylko wtedy kiedy się zepsuje no i zbiornik aż 14L - 3,6L rezerwy. czy Wy widzicie w tym towarzystwie rasową nową Africę Twin ![]() We wszystkich motocyklach hondy jest układ wtryskowy PGM-FI, kompletnie archaiczny z początków 1990r. (w samochodach) http://motocykle.honda.pl/pl/motocyk...adventure.html Ostatnio edytowane przez mdxmd : 17.03.2014 o 23:53  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#48 | 
| 
			
			 Kierowca bombowca 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 2,570
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 19 godz 56 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Eeee, dzieci, dzieci - nic z tego nie będzie, świat się zmienił, a Wy bujacie w obłokach... Jeśli nawet się w czasoprzestrzeni pojawi motocykl o nazwie Africa Twin, to z oryginalną Afryką będą go łączyć tylko naklejki. Ewentualnie...
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	AT RD07A, '98, HRC  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#49 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Sexu i biznesu 
					
				
				
					Posty: 1,562
				 
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W sumie to sie zgadzam z wieloma powyzszymi wypowiedziami. 
		
		
		
		
		
		
			Tka nowa AT nidgy nie bedzie jakims hitem sprzedazy, bo to bardzo niszowy rynek. Najprawdopodobniej, dla ludzi z takimi żądaniami najlepiej jest sobie samemu zrobic motor pod siebie. Taki HARDALP czy BOANO AT. Tak czy siak podobno nowa AT bedzie za 8 miesiecy. Takie plotki bez zadnego potwierdzenia. W sumi jakby to bylo cos pomiedzy XR650R a trampkiem to czemu nie. 
				__________________ 
		
		
		
		
	__ Golodupiec bez Afryki  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#50 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Afryka nie może być mniejsz/lzejsza od tramka. Tradycja zobowiązuje  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |