| 
			
			 | 
		#432 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2010 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 525
				 
Motocykl: TA 650 
Przebieg: mój?TA? 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 4 godz 20 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Niechcący zdublowałem post, dlatego drugi jest do skasowania  
		
		
		
		
		
		
		
	  wyjęcie baterii pomaga owszem ale odnoszę wrażenie że coraz dłużej się nawiązuje... Zobaczę czy mam paragon i zadecyduję czy się będę użerał czy dam sobie spokój... Na razie znowu jestem zadowolony  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#433 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Potwierdzam, reset gps w ustawieniach, jak opisał Cynciu, pomaga.  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#434 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Oct 2010 
				Miasto: Otwock 
					
				
				
					Posty: 12
				 
Motocykl: biało-niebieski 
				
				
				 
Online: 17 godz 46 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mój wytrzymał ok 2 lat... Najpierw problemy z zasilaniem, potrafił się wyłączyć w trakcie nawigowania zarówno w samochodzie, jak i na moto. Na moto właściwie się nie ładuje, a jedynie podtrzymuje (a i to wątpliwie). W drugiej kolejności zaczął coraz częściej gubić sygnał i jedyne co pomagało to reset urządzenia z ponowną kalibracją. Na ostatniej wyprawie jego wodoodporność nieco zawiodła, bo utonął w trakcie deszczu w Czarnogórze. 
		
		
		
		
		
		
		
	Jedyne co fajne było w tym urządzeniu bogate wyposażenie (dwa uchwyty). Obecnie szukam jakiegoś urządzenia za około 600zł do użytku na moto i w aucie. Ważne aby były nieźle opracowane tereny wschodniej i centralnej europy (bałkany, basen morza czarnego) Ma ktoś jakieś pomysły?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#435 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2011 
				
					
				
				
					Posty: 105
				 
Motocykl: KTM 950 ADV 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 6 dni 23 godz 56 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na ostatnim wypadzie lark przestał działać tzn. Wyłączył się i już go nie można włączyć ani podładować NIC !!!!!! 
		
		
		
		
		
		
		
	Czy to oznacza że jest do wywalenia czy coś można z nim zrobić ![]()  ?
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#437 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: Biała Podlaska 
					
				
				
					Posty: 106
				 
Motocykl: Nie stać mnie na nową 
Przebieg: Żaden 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 dni 1 godz 50 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 lepsza bateria to taka od nokii n8 pasi bez problemu 
				__________________ 
		
		
		
		
	KTM 950 SUPER ENDURO R   byłTeraz jest 690 rally enduro  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#438 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Kędzierzyn-Koźle 
					
				
				
					Posty: 636
				 
Motocykl: PD06 prawie Africa 
Przebieg: 68000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 11 godz 23 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Sygnał gubi jak bardzo długo jest włączona bez ruchu lub wyłącza się na twardo bo np jest problem z prądami (odp powyżej). dobrze zrobiona kalibracja GPS załatwia temat. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Wlóczęga: człowiek, który nazwałby się turystą, gdyby miał pieniądze.. [ Julian Tuwim ]  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#439 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2011 
				
					
				
				
					Posty: 105
				 
Motocykl: KTM 950 ADV 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 6 dni 23 godz 56 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 dziś sprawdzałem i podłączyłem larka poprzez uchwyt do akumulatora i widzę że prąd dochodzi ponieważ świeci się ta boczna lampka od ładowania .... ALE WŁĄCZYĆ NIE MOŻNA NADAL !!!!!!  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#440 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: Biała Podlaska 
					
				
				
					Posty: 106
				 
Motocykl: Nie stać mnie na nową 
Przebieg: Żaden 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 dni 1 godz 50 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak jeździłeś wcześniej trochę po wertepach, to jest tak, że styki w baterii mogły się już nieco poluzować. 
		
		
		
		
		
		
			Wyjmij baterię, poodginaj blaszki w niej jakimś scyzorem i sprawdź czy ożyje ona podczas ładowania. Też tak miałem i pierwsze co, to zająłem się tymi nieszczęsnymi bateriami, dodatkowo wsadziłem kawałek papierka, żeby miała ciaśniej i nie latała w Larku  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	KTM 950 SUPER ENDURO R   byłTeraz jest 690 rally enduro  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Mocowanie Lark 35AT | ATomek | Zastosowanie praktyczne | 9 | 28.10.2013 19:04 |