| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | |
| 
			
			 heu ? 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 931
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() Idealnie by było gdyby urządzenie było dostępne w wersji "gołej" (prędkościomierz, obrotomierz, temp płynu, zegarek) z możliwościa późniejszej rozbudowy (może ten moduł GPS, voltomierz czy amperomierz) :-) Aha, nie znam się na magii która powoduje że żarówka świeci, znacz nie mam też pojęcia czy takie modułowe coś jest możliwe do wykonania w rozsądnych pieniądzach ![]() Sondę może zacznij od takiej która odpowie na pytanie 'co ma pokazywać kompiuterek?'. Pozdr newrom 
				__________________ 
		
		
		
		
	RD07 & DRZ  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No ale to ideowo idziemy w wyświetlacz ze wskazaniami woltomierza, amperomierza, temp oleju, czy w ogóle konstruujemy całą deskę rozdzielczą, gdzie będzie prędkość, obroty i inne przebiegi 
		
		
		
		
		
		
			![]() Ja tam wolałbym swoje zegary, i dokupioną przystawkę z powyższymi analizatorami  ... Jeno gdzie to upchnąć...  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | |
| 
			
			 ReGeNeRaToR 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Olsztyn 
					
				
				
					Posty: 674
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() Ktos kto dla Hondy go robil nie dosc ze zwalil soft w procesorze , dlatego standartowo jest wylaczony predkosciomierz , bo jak sie go wlaczy to trip sie wiesza , to to jeszcze kosztuje : 37220MY1921 F-2 - METER ASSY., DIGITAL TRIP 735,40€ Wiec ja leciutko wywale bebeszki z obudówki i wstawie se swoje lepsze. Pozdrawiam  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Chojnice/drogi Europy 
					
				
				
					Posty: 1,038
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: hgw 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 4 godz 28 min 20 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam drobną sugestię.. a nie dałoby się ominąć nieszczęśnego napędu prędkościomierza? bo jak napęd siądzie, trip też milczy :-( 
		
		
		
		
		
		
		
	Moim zdaniem, jak robić, to konkretnie, niech pokazuje wszystko co potrzebne bez ankiety się nie obejdzie :-D  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Duuupaaa, ja mam wersję bez tripa... Czyli cały stelaż inny.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,206
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 19 godz 24 min 36 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Podwójna dupa. Stelaż od RD04'92 (swoją drogą mam do sprzedania) nie pasuje do naszych zegarów, czyli musimy kombinować inaczej 
				__________________ 
		
		
		
		
	 
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No właśnie, nawet mi demonstrowałeś... 
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			 ReGeNeRaToR 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Olsztyn 
					
				
				
					Posty: 674
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Cos sie pokombinuje i do RD04 i 03 i moze jak ktos ma 01 
		
		
		
		
		
		
		
	Zastanawiam sie nad pobieraniem informacji o predkosci , najlatwiej chyba by bylo pobierac z zebatki na walku zdawczym , tylko problem jest jak ktos sobie tylna zebatke wymieni na inna niz oryginal. Drugim rozwiazaniem jest magnes gdzies na przednim kole i czujnik halla , tylko gdzie taki magnes zaczepic ?. Wada tego rozwiazania jest tez rodzaj opony wplywajacy na obwod kola, chyba ze w nowym tripie bedzie funkcja wpisywania obwodu kola , to rozwiaze problem. Teraz jestem na etapie skladania swojego moto do kupy , jeszcze jakis tydzien i sie zabiore do roboty. Wyswietlacz mam juz zamowiony. Piszcie jakie macie pomysly , co wiele glow to nie jedna. Pozdrawiam  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wiesz, magnes można przyczepić gdzieś do tarczy hamulcowej, czy jeszcze bliżej osi obrotu, a czujnik siakimś cybanciorem do lagi przymocować. Z zębatki przekłamania mogą być spore - wystarczy, że się opona kostka weźmie zjedzie.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Chojnice/drogi Europy 
					
				
				
					Posty: 1,038
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: hgw 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 4 godz 28 min 20 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ludziska :-) 
		
		
		
		
		
		
			Każdy pomiar biorący za podstawe prędkosc obrotową, czy to koła, czy zebatki, będzie obarczony tym samym błędem :-) to samo dotyczy fabrycznego prędkościomierza :-D, nowe gumy - wieksza prędkosc niz na zegarze, stare łysole - nizsza.. Moim zdaniem : na tarczy, na feldze, na szpryche, to w sumie większego znaczenia nie ma, Jedynie co, to trzeba to wymyślec tak, zeby i magnes i czujnik byly gdzies konspiracyjnie schowane i nie dalo się ich łatwo urwać  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	  openSUSE.org
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |