| 
			
			 | 
		#21 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Niech zgadnę... w Gruzji ich widziałeś?  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Trampki 700 dobre są. Mocy jak w Afryce, lżejsze i dają radę. Na forum trampkowym o awariach nic nie słychać. Takie udane moim zdaniem rozwinięcie 650-tki która też dobra jest.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Trampek 700 ma takie koło jakie trampek zawsze powinien mieć. Za 21 calami nie nadążało ani zawieszenie ani waga motocykla. Teraz wszystko pasuje razem.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | |
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() Jeśli w przyszłości będę myślał o zmianie moto - to 700 będzie głównym kandydatem.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
| 
			
			 El Mariachi 
			![]() Zarejestrowany: Aug 2009 
				Miasto: Podkarpackie 
					
				
				
					Posty: 1,493
				 
Motocykl: RD04 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 2 godz 12 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Adam się nie zna bo miał tylko 300 czy 350 moto w domu 
		
		
		
		
		
		
			![]() ![]() A tak naprawdę to chyba wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego że za parę lat AT na wielkich balonach starci zapotrzebowanie. Niestety większość świata staje się dostępna po czarnym a tam gdzie zielono są zasrane tablice zakaz wjazdu. UA i RO czy Rosja też w końcu powiedzą basta i skończy się przewracanie ptaszkom gniazdek czy lęgowisk mrówek bo zieloni patrzą. Poruszanie się zaś motocyklem z punktu a do b po wsiach też ma swoje minusy i nie tylko się nudzi i a staje się niebezpieczne. 90% kierowników AT nie rusza dupska poza kraj i spokojnie wystarczyło by Viadro czy SV lub inny motocykl z pełnym pakietem inśuransu w postaci stoi to dzwonię niech coś zrobią. Trampiszon 700 to zajebista alternatywa na spalanie i bezawaryjność a w teren to się nadaje tak jak wielki patrol np Y61 gdzie małe suzuki latają. Jakiś czas temu stał u mnie ZX12 fajny motor jedzie i prosić go o to nie trzeba ale po jakiego grzyba mi rakieta na wsi ![]() Kolego siadaj na trampka polataj i zakochasz się w nim. Ale ja się nie znam zarobiony jestem i jeździć się nie naumiałem. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Niech moc będzie z wami ...........  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2011 
				
					
				
				
					Posty: 47
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 dni 18 godz 22 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięki za wszystkie odpowiedzi. 
		
		
		
		
		
		
		
	Wynika z tego, że Transalp 700 to super motocykl. A co powiedzielibyście na alternatywę Transalp 700 a BMW f 650 gs? Czy to się w ogóle da jakoś porównać ze sobą? Czy któryś ma jakąś wyraźną, istotną przewagę?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2012 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 64
				 
Motocykl: Motocykle testowe 
				
				
				 
Online: 2 dni 5 godz 25 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Masz na myśli najnowszy F650GS? Jest niższy i lżejszy. Moim zdaniem łatwiej się prowadzi. Ale lada chwila wchodzi F700GS i może warto zobaczyć, co zacz?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Paweł Eksperymentowanie jest dobre zawsze  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2011 
				
					
				
				
					Posty: 47
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 dni 18 godz 22 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak, mam na myśli ten ostatni f 650 gs. Czy to jest prawda, ze można w nim zmienić mapy zapłonu i ustawić go tak, że będzie chodził tak jak w 800 gs?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 nie wiem czy dobre forum wybrałeś.na takie pytania ![]() ps. ja bym wybrał trampka! nie przekonuje mnie idea wcale nie lekkiego twina, z alu felgami. trampek, prostszy w budowie, ma V- co jest dużym plusem. no i chyba bardziej odporny jest. aa i nie zapomnij o kosztach serwisu bmw, na pewno będziesz miał wydatki  
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			Ostatnio edytowane przez ex1 : 23.08.2012 o 00:56  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2012 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 64
				 
Motocykl: Motocykle testowe 
				
				
				 
Online: 2 dni 5 godz 25 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To nie tylko kwestia map. Inny jest też dolot. Blok silnika ten sam, ale trochę pierdół jest jeszcze innych. Poza dolotem pamiętam chłodnicę i chyba różniły się wydechem. Gra nie warta świeczki. Do tego inne jest przełożenie główne. Na dynamikę wpływa za to zmiana zestawu napędowego. F650 i F800 mają inną ilość zębów i założenie w F650 zębatek od F800 daje bardzo fajny efekt  
		
		
		
		
		
		
			![]() Nię będę Cię ciągał na drugie forum   postaram się tu poprzenosić odpowiedzi  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Paweł Eksperymentowanie jest dobre zawsze  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
A co konkretnie jest plusem V-ki trampka? Pytam o porównanie dokładnie tych dwóch silników a nie dyskusja jaki układ jest lepszy.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Afryka 11 | Lupus | Kwestie różne, ale podróżne. | 93 | 12.02.2012 21:25 | 
| Afryka | Lupus | Przygotowania do wyjazdów | 8 | 26.03.2011 12:33 |