| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Umawianie i propozycje wyjazdów Masz już plan? Nie masz? A może szukasz kompana w podróży? Brak Ci koncepcji na długi weekend, wakacje? Szukasz plecaczka? Nikt nie chce jechać na Elefanta? Tu szukaj bratniej duszy... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#21 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2009 
				Miasto: Kamieniec Wrocławski 
					
				
				
					Posty: 3,142
				 
Motocykl: XT660Z-konik garbusek 
Przebieg: Ł 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 godz 19 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Rack,zmień tło swojej strony,strasznie źle się czyta na ryflowanej blasze  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Stary nick: Raviking GSM 505044743 Żądam przywrócenia formuły "starego" Forum AfricaTwin......  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2011 
				
					
				
				
					Posty: 21
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 18 godz 34 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Raviking Dzięki za uwagi   będzie chwila czasu to to zmienie
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2008 
				Miasto: Białystok 
					
				
				
					Posty: 1,442
				 
Motocykl: Honda Africa Single 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 dni 15 godz 37 min 7 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Rack, nie bierz do siebie podśmiechujek, to na tym forum normalne i na pewno nie złośliwe. Pomysł z wyprawą po Polsce bardzo fajny, obejrzyj stronę "Biesa", może znajdziesz jakieś inspiracje  
		
		
		
		
		
		
		
	http://www.konrad-mw.home.pl/ Jeśli chodzi o wyprawę na komarach to super sprawa, ale wyczuwam w artykule lekką nutkę sponsoringu/cenzury. Ta niezawodność Komara jakoś mi nie pasuje, zdanie "Ze względu na małą odporność fizyczną i psychiczną dwie osoby wycofały się z tej próby sił" brzmi jakby żywcem wyjęte z kronik dziennika, no i piszą, że robili po 250km dziennie, a dzieląc ilość kilometrów przez ilość dni wychodzi pi razy oko 68  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2011 
				
					
				
				
					Posty: 21
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 18 godz 34 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ferdek dzięki za sprostowanie rzeczywiście wziąłem to za poważnie. i dzięki za strone na pewno skorzystam 
		
		
		
		
		
		
		
	250 km pachnie ściemą, my jechaliśmy jakieś 11 godzin dziennie z prędkością 40-50kmh i zrobilismy w ten czas około 300km. Biorąc pod uwage że to komar czyli prędkość maks 35kmh to niemożliwe.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Ok. Sandomierza 
					
				
				
					Posty: 515
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 15 godz 22 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 To Ty chyba Komarem nie jeździłeś Kolego   Komar dobrze wyregulowany ma V max 45-50 km/h ![]() Ale powodzenia życzę  
		Ostatnio edytowane przez Tomek : 30.11.2011 o 13:08  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2011 
				
					
				
				
					Posty: 21
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 18 godz 34 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeździłem  
		
		
		
		
		
		
		
	  zapewniam cie.45-50   Chyba na prostej z dobrym wiatrem i bez bagażu. Biorąc pod uwage to że jest to trasa ktora liczyła kilka tys. km i byli zapakowani nie mogli jechac więcej niż 35kmh bo po pierwsze nie daliby rady a po drugie zajechaliby silniki.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Tarnów 
					
				
				
					Posty: 208
				 
Motocykl: Czelendz 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 14 godz 18 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Musze przyznać, że mi zaimponowałeś. Brawo, tak trzymać!
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Pozdrawiam, Waldek  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2010 
				Miasto: Międzychód 
					
				
				
					Posty: 64
				 
				
				
				 
Online: 5 dni 50 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wcale nie jest powiedziane, że były to seryjne komary przeznaczone na polski rynek (mówię o tych z wyprawy Iraku). Modele eksportowe gdzie nie było takich ograniczeń prędkości jak u nas miały moc większą. Montowane w obu wersjach podzespoły były takie same i fabrycznie przewidziane na przenoszenie ciut większej mocy niż te 1,4 konia. Były nawet fabryczne opracowania, jak ten silnik usprawnić na potrzeby sportu. Co do niezawodności Komara osobiście nie mam żadnych wątpliwości co nie tyczy się późniejszych wytworów z dezametu jak "kwadraciak" 023, które mając teoretycznie 1,7 km były zbudowane z części tak odchudzonych i materiałowo kiepskich, że żal dupę ściska. Dobrze to widać już po zębatkach zdawczych. W komarze wielokarb zębatki współpracował z wielokarbem wałka zdawczego na całej długości. W  023 przy ciut większej mocy, tylko z połową mimo, że były one w tej samej pozycji a wałki miały naciętą tą samą długość wielokarbu . Zamiast tego co ? dłuższa tulejka za zębatką... Jak to się odbijało na wytrzymałości każdy niech sobie dopowie sam  
		
		
		
		
		
		
		
		
			 
		Ostatnio edytowane przez intr : 01.12.2011 o 12:20  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | |
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Co do zajechania silnika to ekstremalna jazda jak na tak malutką jednostkę też nie wychodziła najgorzej. Jego przebieg ok 20tyskm w sporej części z gazem na opór lub trochę mniej nie spowodował zajechania silnika. Przy dalszych trasach to masz rację że aby na pewno wrócić nie powinno się drzeć więcej niż 3/4 możliwości. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 01.12.2011 o 19:20  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2011 
				Miasto: Gołańcz 
					
				
				
					Posty: 800
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: 71000 + 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mój kumpel sie zawsze zastanawiał, jak jego dziadek mógł przez cały PRL na jednym komarku jeździć, a jak on dostał go w spadku to zajeździł motorek w tydzień. Coś w tym jest...jakaś glebsza metafora  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dookoła Australii | aussie72 | Umawianie i propozycje wyjazdów | 14 | 06.04.2012 21:06 |