| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#21 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				
					
				
				
					Posty: 1,014
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 10 godz 4 min 32 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kolega chyba na wojnę do Afganistanu się wybiera 
		
		
		
		
		
		
		
	  tylko gdzie armata .Teraz tylko butelki pet z wodą załadować i w teren pocisnąć na test stelaża  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Boczne nawet zgrabne ale górny jakby ciut przy duży.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Masz na to eG,albo jakis TUV?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: wrocław 
					
				
				
					Posty: 16
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: 737834 
				
				
				 
Online: 2 dni 15 godz 50 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wyglądają nieźle chętnie bym takie nabył, można prosić o jakiś namiar do sprzedawcy.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2009 
				Miasto: Gdańsk 
					
				
				
					Posty: 77
				 
Motocykl: RD07a 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 13 godz 10 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			a może tak: http://www.youtube.com/watch?v=NdpzFCoOtoo&NR=1 
		
		
		
		
		
		
		
	z tego co się zorientowałem, a też kiedyś myślałem o kufrach, popularnym rozwiązaniem są walizy z abs'u, chyba głównie pekliany... póki co jednak wolę sakwy i wory...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pelikany są fajne ale cena zaporowa.
		 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Radom 
					
				
				
					Posty: 130
				 
Motocykl: TRANSALP XL600V 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 11 godz 32 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 http://allegro.pl/show_user.php?uid=2613463  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Radom 
					
				
				
					Posty: 130
				 
Motocykl: TRANSALP XL600V 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 11 godz 32 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			po przejechaniu kilku tysięcy kilometrów z kuframi mogę pokusić się o małą recenzję. Zarówno kufry boczne, jak centralny - działają, w trasie nic złego się nie dzieje, nawet centralny dotychczas, wbrew moim obawom, nie odfrunął 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
		
			 .Podczas mojego niedawnego wypadku przy 120 km/h jeden z kufrów bocznych przyjął uderzenie o asfalt i długiego szlifa na siebie. Okazał się na tyle twardy (szkopskie przetłoczenia i wewnętrzne wzmocnienia robią swoje), że nie stwierdziłem jakiegokolwiek odkształcenia - oczywiście poza wyszlifowaniem o asfalt narożnika kufra, który leciał po nawierzchni. Po wzmocnieniu tego elementu kufra stalowym kątownikiem kufry dalej pełnią swoją funkcję. Jedyny stwierdzony minus to efekt żagla, jaki powstaje przy jeździe z centralną skrzynią. Jest to o tyle bolesne, że spalanie wzrasta o ok. 1 l/100 km w stosunku do jazdy z kuframi bocznymi + oryginalny kufer centralny givi. Z tego powodu wycieczki z aluminiową skrzynią centralną traktuję jako wyjątek od zasady, na ogół korzystając raczej z centralki givi. Ostatnio edytowane przez mckrzysiek : 16.09.2011 o 21:04  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Dąbrowa Górnicza 
					
				
				
					Posty: 522
				 
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 5 godz 28 min 7 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			  podobają mi się
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jul 2010 
				Miasto: Lwówek Śląski 
					
				
				
					Posty: 11
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 18 godz 34 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W swojej ST 750 również zamontowałem jako central taką skrzynię. Szerokość jest podobna jak największego givi, tyle, że ta nie jest zaokrąglona, bez problemu mieści dwa integrale, lub buty enduro  
		
		
		
		
		
		
		
	 . Zostawiłem w kolorze khaki, wykonanie skrzyni super, konstrukcja bardzo wytrzymała.U nich znalazłem w dobrej cenie, maja też inne "skrzynki" http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=4939550
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Skrzynie Explorercases - montaż jako małe kufry | naomi_dahmer | Wszystko dla Afryki | 24 | 25.05.2016 21:13 |