| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Ostatnio edytowane przez wierny : 25.10.2025 o 08:25 Powód: Poprawiony film  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2012 
				Miasto: Stalowa Wola 
					
				
				
					Posty: 302
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 32000 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 5 dni 8 godz 28 min 58 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ubiegłeś mnie, właśnie chciałem to wrzucić  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			lekka kopia cfmoto 450mt i CRF
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			czasy, w ktorych w 90% ocenia sie pojazd po wygladzie i 'bajerach'. pompki-trabki sa? no to super! ja juz widze, ze gosc nie bedzie hamowal bo nie ma czym, a kolesie dywaguja o tym czy kierunkowskazy maja ladna linie...
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Cena w US to 7500 dolców za wersję droższą- SE. To niecałe 28 tyś zł. W Eurokołchozie raczej przekroczy 3 dychy, ale nawet wtedy będzie ciekawą alternatywą dla bardzo dobrej ale mocno nijakiej hondy cb500x i chińskiego Cf Moto 450. I o to chodzi, ma być wybór. A co kto kupi, to już jego sprawa.  Można za 3 dychy kupić odrestaurowanego Junaka czy MZ-kę, a można nowy motocykl, i to jest fajne.  
		
		
		
		
		
		
		
	A rynek zepsuliśmy my-konsumenci. Ogłupieni przez reklamy chcemy taniej i więcej, a tak się nie da. Nikt nie zrobi motocykla dobrego i bezawaryjnego, bez zbędnych bajerów za to z dobrym zawiasem i piecem tylko dlatego, że garstka miłośników staroci, ujeżdżających 30-letnie enduro chciała by to kupić- najlepiej używane od Niemca z małym przebiegiem i furą akcesoriów.... Szkoda pisać, w tm temacie zostało już wszystko powiedziane. Dla mnie się to nowe Kawałsraki podoba, o ile nie zepsują tego rozbudowaną elektroniką i nie wywindują ceny powyżej 3 dych.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ciekawe dlaczego wagi nie podają... mam swoje podejrzenia ale mogę się mylić... za to wizualnie jest lux silnik taki sam jak w eliminatorze 500 tam robi 45 kunia.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   prosta drynda miejmy nadzieje ze bedzie tania i trwala ale to mocno archaiczna konstrukcja.https://www.cyclenews.com/2025/10/ar...cs-and-prices/ 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			buziaki  
			Ostatnio edytowane przez szynszyll : 25.10.2025 o 17:40  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			zobacz ten przedni łącznik pomiędzy lewą i prawą ramą z pięknie wystającym jednym kolektorem. Ciekawe rozwiązanie. Tylne koło 17", przednie zawieszenie nie jest regulowane, tylne tylko napięcie wstępne sprężyny (założę się, że poprzez nakrętki) no i te kochane dętki
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			bedzie trwale, bedzie nie za drogie, beda dostepne czesci i serwis przez 15 lat i w dniu zakupu to bedzie OK i wiekszosci wystarczy. wszyscy wielcy rajdowcy co szybko pozapominali czym kiedys jezdzili. taka terenowe ABC dla ludu, ktory czasem chce zjechac z asfaltu a nie leciec na stojaka bokiem jak na filmach reklamowych. zmieszcza sie z cena brutto w 30 tys pln na wiosne to sprzedadza tego sporo. taka sobie Vitara 1.6 8V z 1992 - parafrazujac  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			buziaki  
			Ostatnio edytowane przez szynszyll : 26.10.2025 o 10:59  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | |
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Nie każdy potrzebuje dziesiątek trybów jazdy by stać się "zawodnikiem" od przyciskania by zastąpić umiejętności. Lubię minimalizm i prostotę a nie np cegły na kierownicy z przełącznikami. Dobrze że jeszcze ktoś pomyślał po staremu. 
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Kawasaki KLR 650 | zbychu 750 | Inne - dyskusja ogólna | 18 | 15.12.2013 20:41 | 
| Gaźniki z Kawasaki KZ 400 | janeksok | Inne - dyskusja ogólna | 6 | 09.02.2012 20:16 |