| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#41 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			a Loncin produkuje dla BMW i nie tylko
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#42 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#43 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			na tajwanie liczy sie tylko Kymco jako satelita Hondy juz od lat. Loncin produkowal i produkuje dla BMW od lat. tego G650XC rowniez.  
		
		
		
			p.s. ostatnio mialem Yamahe z 2002 i jak byk na deklu nabite: Yamaha China p.p.s. wszystkie silniki i skrzynie Toyoty montowane w europie pochodza z Wałbrzycha, a mimo to w okolicznych sklepach nadal nie mowi sie po japońsku. ludzie, zdawalo by sie dorosli, wciaz nie potrafia ogarnac kto proces zaprojektowal a kto jest tylko taśmo-składaczemim i wplyw na to co robi ma zerowy. w rzeszowie w P&W produkuje sie czesci do silnikow: siedzi miś przy robocie CNC, dostaje materiał, mocuje, odpala procesure, oglada Netflixa przez 3h az maszyna skonczy. dostaje do reki ~6 tys pln. caly nasz 'wkład' w F-35 i A320Neo bo ostatnio jak z misiem rozmawialem to takie elementy robil - jakies pierscienie o szalonej precyzji wykonania. surówka z usa, robot japoński, miś popapracki. swiaty technologii i produkcji nie maja ze soba nic wspolnego. odseparowane bańki. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			buziaki  
			Ostatnio edytowane przez szynszyll : 14.10.2025 o 16:46  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#44 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2021 
				Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody 
					
				
				
					Posty: 562
				 
Motocykl: CRF1100 
Przebieg: 91000 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 7 godz 12 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A ja tępo i niewytłumaczalnie wolę Hondę i tak mi dopomóż Allah. 
		
		
		
		
		
		
		
	Nawet jeśli jest robiona przez Afgańskiego misia w Tajlandii.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#45 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Szynszyll nawiązując do Twojego zdjęcia wyżej. 
		
		
		
		
		
		
		
	Jak oceniasz jakość tego już niemłodego BMW na Twoim warsztacie ?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#46 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Szy powie. Ale ja bym jeździł. Szkoda że nie mieszkam tam gdzie chciałbym mieć to moto na miejscu.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#47 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 - hamulce w BMW petarda co dziwne bo XT tez ma brembo ale nieco mniejsza tarcze - zawias na szosie bez roznicy ale juz poza nia BMW inna bajka. tam siedzi z tylu jakis Ohlins pstrykne fotke bo to nie oryginalny Sachs - silnik zdecydowanie na plus dla Yamahy. Rotax w BMW bardziej sie trzesie, gorzej zbiera, skrzynia dramat, sprzeglo tempe ( wszystko co trzeba powymieniane) - jakosc z wierzchu taka sama bo BMW robione w chinach ale na wszystkim 'made in italy' albo 'made in spain', a XT chyba pod paryzem MBK skladane, wiec elektryka na ch... europejskich zlaczkach, cienkie kable, tworzywa sztuczne od UV sie rozlatuja. reasumujac: chce G650XC z silnikiem 660 od Yamaha i jest bajka - szkoda takiego zawiasu, hebli i ergonomi na tluczka z Rotaxa, silnik psuje zabawe z jazdy  
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			buziaki  
			Ostatnio edytowane przez szynszyll : 15.10.2025 o 09:44  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#48 | |
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A to BMW to Rotax w końcu? Bo dopiero twierdziłeś że Loncin. 
		
		
		
		
		
		
		
	Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#49 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Emek robisz z siebie blazna periodycznie ale jeszcze raz Ci wyjasnie - ostatni raz: 
		
		
		
		
		
		
			1. Rotax zaprojektowal 2. BMW zaadaptowało 3. technolodzy wdrozyli produkcje w Chinach 4. Apple zaprojektowalo 5. ASML zrobilo maszyny 6. TCSM wyprodukowalo na maszynach ASML 7. tani chinczyk wdeptany w ziemie poskladal i zapakowal bledy i kicha w produkcji Loncin zmusila BMW zeby po 3 latach zrezygnowac z serii G czego nie rozumiesz? co jest nie jasne? technologia idzie do roboli = robole robia technologie. wedlug twoich rojen chinczycy projektuja i patentują. nie wujek. chinczycy stoja przy tasmie tak jak w polsce w dziesiatkach fabryk automotiv. sa potrzebni do j... a nie do mysleni chinczycy robia noże - nie hitech. jak sie bede nudzil to zbiore wszystkie twoje androny i wkleje. w promieniu 100 km od mojej nory sa fabryki robiące dla lotnictwa, automotiv elektroniki i co? i psinco - jada ludzie i robia jak automaty bez zadnego wplywu na to co robia. odklejka zupelnacie cie dopadla - latawiec, papier i kompas :O 
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#50 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Fajnie, pewnie tą wiedzę przekazała ci AI by Google. Pytanie było proste to Rotax czy Loncin. Odpowiedź okazała się dość skomplikowana: to projekt Rotaxa zaadaptowany przez BMW i wdrożony do produkcji w Chinach. Wszystko jasne. Dziękuję. A co do robienia z siebie błazna to wychodzi ci coraz lepiej. Czekam na dalszy rozwój wypadków.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Voge 650 DS | Ronin78 | Inne - dyskusja ogólna | 6 | 28.04.2021 10:50 | 
| Loncin Voge LX300GY - Prawie jak CRF300 | CzarnyCzarownik | Inne - dyskusja ogólna | 10 | 13.04.2021 21:00 | 
| KTM Rally | luzMarija | Ciuch Afrykańczyka | 4 | 10.10.2010 23:47 |