| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#21 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2023 
				
					
				
				
					Posty: 168
				 
Motocykl: Transalp 650 RD11 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 19 godz 23 min 11 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Już przy montażu widziałem, że jest źle - olej powodował opór w kręceniu między linką a pancerzem. Założyłem starą linkę i jeździ do dziś. Licznik przekręcony a ślimacznica jeszcze ori...  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Są różne smary do różnych zastosowań. Widocznie użyłeś ciężkobieżny, dlatego napisałem, że powinien być lekkobieżny. Problemu nie ma nawet przy niskich temperaturach, a co dopiero od wiosny do zimy.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czy ktoś miał doświadczenie z tego typu produkcją? Koszt zdecydowanie niższy niż oryginału.  
		
		
		
		
		
		
		
	https://allegro.pl/oferta/slimak-pre...lp-17544171849  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | ||
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Cytat: 
	
 Jest twardsze i w razie zablokowania szybciej pęknie no i nie nadaje się do naprawy. Niestety nie zapisałem przebiegu jaki zrobiłem na tym wydrukowanym ale orientacyjnie mogło to być ok kilku może w porywach do 10 tyskm. Oryginały zdarzyło mi się odbudowywać ale to inne tworzywo. 
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
||
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No nie wszystko się da naprawić , w moim przypadku odtwarzałem płetwy do zabieraka i pęknięcie kółka a raz poprawiłem odrobinę kilka zębów. 
		
		
		
		
		
		
			Zmielenia zębów się nie da naprawić. 
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | |
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Sep 2025 
				
					
				
				
					Posty: 10
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 85600 
				
				
				 
Online: 14 godz 17 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			wydruk doszedł. No ciekaw jestem jak to się sprawdzi. Ma trochę farfocli i drobnych nierówności.
		 
		
		
		
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wykonanie kiepskie. Jestem ciekaw, jak ścieralność.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Faktycznie wygląda jak by raszpelką obrabiany.Mój był czyściutki. 
		
		
		
		
		
		
			Ale testy wykażą przydatność. 
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| napęd prędkościomierza - tzw. ślimak | monkees | Wszystko dla Afryki | 4 | 06.08.2017 16:14 | 
| napęd prędkościomierza - ślimak | rambo | Wszystko dla Afryki | 2 | 29.08.2011 16:05 |