![]() |
#11 | ||
Zarejestrowany: Oct 2014
Posty: 16
Motocykl: Fred
![]() Online: 2 tygodni 1 godz 53 s
|
![]() Cytat:
W czujniku poliftowym (na przednim cylindrze) pomiar między terminalami przewodów zielony/pomarańczowy i rózowy/biały, ma dać: 2.3-2.6kΩ przy 20st C 0.3-0.4kΩ przy 80st C 0.1-0.2kΩ przy 110st C. Poza tym, przy awarii tego czujnika kontrolka FI powinna mrugać błąd 7. Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() |
![]()
w wersji gaznikowej jest klasyczny zwierny wlacznik wkrecony w chlodnice ( nie w glowice tylna) i to on uruchamia wiatrak. oem 37760MT2003 i nabite 100-ON. odzielny czujnik od wskaznika temperatury jest podlaczony jednym przewodem do wskaznika i nie ma wplywu na prace wentylatora. czujnik w wersji wtryskowej mierzymy pomiedzy dwoma kablami idacymi do ECU i pomiedzy kablem idacym do zegarow a masa. +12V dociera do niego z zegarow i masuje sie poprzez obudowe. obwod informujacy ECU o temperaturze plynu nie jest powiazany z zegarami. parametry pochodza z ksiazki Haynes dla wtryskowych XL125V i VT125C. reasumujac: gaznikowiec ma wlacznik w chlodnicy i pomiar w glowicy, a wtrysk tylko jeden wspolny wkrecony w glowice i nazywany ECT sensor sterujacy wiatrakiem i wskaznikiem za pomoca dwóch niezaleznych obwodow termooporowych. dlatego gazior nie potrzebuje przekaznika i wentylator zasilany jest z bezpiecznika FAN a wtryskowy juz przekaznik ma - steruje nim ECU.
p.s. w CRF1000 jest jeden czujnik 2pin wiec i jeden obwod idacy do ECU, ktory steruje i wiatrakiem i wskazaniami. tak sobie zolci wymyslili, zeby nie bylo nudno.
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : Wczoraj o 21:04 |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Elektryczne enduro Surron | 44FG | Inne - dyskusja ogólna | 19 | 11.12.2020 23:27 |
Maksymalne obciążenie elektryczne RD04 | tyran | Układ elektryczny i zapłonowy | 13 | 31.07.2014 13:58 |