| 
			
			 | 
		#201 | 
| 
			
			 malarz 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Z tego co wykopałem z forum elektrody o HY110, to: 
		
		
		
		
		
		
			"Ten konkretny Aku zawiera w obudowie cztery ogniwa pryzmatyczne LifePo4, balanser z balansowaniem 100mA, i bms który aktywuje ACP ( bezpiecznik wyzwalany dodatkowo elektronicznie) który trwałe rozłączy obwód (-) w przypadku przekroczenia napięć, lub uszkodzenia którego kolejek ogniwa. Można ładować każdą ładowarką której napięcie nie przekracza 14,4V i prąd 35A. Balansery generalnie balansują w określonych warunkach więc jeśli chcesz dobrze wyrównać napięcia na ogniwach to najlepiej zrobić to przez ograniczenie prądu ładowania do ok 100mA i napięciu 14,4 V w końcowej fazie. Wtedy najsłabsze ogniowo się doładuje, podczas gdy na pozostałych będzie 3,600 V i każde przekroczenie tej wartości o 5 mV załączy obciążenie 33ohmy - 100 mA." 
				__________________ 
		
		
		
		
	Jak chcesz, to uciekaj................ Radzimy zostać!...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#202 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Więc szukam aku...  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#203 | 
| 
			
			 ReGeNeRaToR 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Olsztyn 
					
				
				
					Posty: 674
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Uważajcie na zbyt duże napięcie ładowania. 
		
		
		
		
		
		
			Nie ma nigdzie pewnych informacji na temat maksymalnego napięcia ładowania. Znalazłem tylko informację że to 14,9V. Powyżej tego napięcia zostaną przepalone bezpieczniki wewnątrz akumulatora i będzie po zawodach. Ładowarki do kwasiaków mogą dać na wyjściu nawet 16V. Ogniwa w akumulatorze HY110 są litowo-jonowe. 
				__________________ 
		
		
		
		
	END of TRANSMISSION  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#204 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 IMG_7254.jpg  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#205 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2012 
				Miasto: Dąbrowa Górnicza 
					
				
				
					Posty: 26
				 
Motocykl: NAT CRF1100 DCT 19' 
				
				
				 
Online: 1 dzień 1 godz 57 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Cześć  
		
		
		
		
		
		
		
	Zaczynam się rozglądać za nowym akumulatorem do CRF1100L niestety litowo-jonowe cenowo przynajmniej dwa razy droższe od standardowych aku jakie są w CRF1000L. Moje pytanie czy montował ktoś z Was np. Yuasa YTZ14S 12V 11.8Ah 230A lub inny nie litowo-jonowy w CRF1100 czy to się sprawdzi ? Z góry dzięki za podpowiedź.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#206 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Rafał_RD jak byś miał zasilacz laboratoryjny to by sprawdził jak to wygląda bo kontrolka to nie wskaźnik 
				__________________ 
		
		
		
		
	kto smaruje ten jedzie  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#207 | 
| 
			
			 ReGeNeRaToR 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Olsztyn 
					
				
				
					Posty: 674
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie wiem jak dokładnie działa BMS w tym akumulatorze , ale jak ktoś montuje bezpieczniki z możliwością uszkodzenia ich sterowaniem z elektroniki to o czymś to świadczy. 
		
		
		
		
		
		
			Jest to zabezpieczenie przed zbyt dużym napięciem. Od przeciążenia bezpieczniki te uszkodzą się jak standardowe. 
				__________________ 
		
		
		
		
	END of TRANSMISSION  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#208 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Ålesund, N 
					
				
				
					Posty: 532
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: Rosnacy 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 8 godz 35 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Takie Aku spokojnie można ładować mxs 5 tyle że na programie AGM.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Całego świata nie zmienisz ... Ludzi do miłości nie zmusisz, ani nawet do lubienia ciebie. Zawsze jednak masz wpływ na to , jaki jest ten kawałek świata wokół Ciebie i kto się w nim znajduje. https://youtu.be/skPjiSzR9n4?si=bnBpO9UVjUZGes_2  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#209 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	kto smaruje ten jedzie  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#210 | 
| 
			
			 ReGeNeRaToR 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Olsztyn 
					
				
				
					Posty: 674
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Do sekcji trzeba mieć zwłoki  
		
		
		
		
		
		
			  kto odda ciało ?W mojej 1100 aku działa jak zły , nigdy go nie ładowałem żadną ładowarką zewnętrzną od nowości a afra 2021 rok. W aku Li-ion samo rozładowanie jest pomijalne wiec jak nic prądu nie bierze to może stać długo. 
				__________________ 
		
		
		
		
	END of TRANSMISSION  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Akumulator NAT | luk2asz | NAT - Warsztat | 144 | 21.01.2025 11:19 | 
| Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 01:42 |