| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2011 
				Miasto: Kiełczygłów 
					
				
				
					Posty: 2,072
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 00000 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 5 godz 40 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak brak odpowiedniego torxa nabijasz płaski bit ( taki śrubokręt), największy jaki wlezie. Zakładasz grzechotke i nie ma bata, że nie pójdzie.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: P-ń 
					
				
				
					Posty: 583
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 22 godz 35 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			nawiercasz na łbie 2 otwory 4mm w linii prostej po ok 5mm, wkręcasz w nie śruby m5 i poziomo klinujesz między nimi śrubokręt, coś jak klucz do nakrętki na szlifierce kątowej. Czy ten korek w gs800 nie jest czasem z amelinium?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | |
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 A wystarczy wsadzić jakiegoś ampola/bita który się zmieści bzyknąć dwa punkty spawu i po 10 sekunadach zapomnieć o problemie. Oczywiście nowy korek dokręcać prawidłowo a nie siłowo  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: Słocina 
					
				
				
					Posty: 1,346
				 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 9 godz 36 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Poza tym, zastanawiam się, jak tam się wiertarką zmieścić...  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Romet R125 vel Debeściak Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2014 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,440
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 44 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Korek jest praktycznie na płasko, do tego słabe podejście. Wina jest moja, ponieważ - korek był już dawno do wymiany no ale do tej pory się udawało. Dwa - nie mam klucza dynamometrycznego z takim małym zakresem więc dokręcałem "na chłopski rozum"  
		
		
		
		
		
		
		
	  Nie mam pod ręką wszelkich rozmiarów kluczy i bitów. Nie wiem czy korek jest stalowy czy aluminiowy, ciężko mi to stwierdzi. Jak na szybko to zbadać? Metoda na dospawanie nakrętki wydaje mi się najrozsądniejsza, a jeśli korek jest ale to da się dospawać nakrętkę stalową?@Brzeszczot, mam do Ciebie kawałek, no ale będę pamiętał. Jestem w o tyle dobrej sytuacji że jeździć się da, olej jest, więc tak jakby póki co nic się nie stało   Pomyślałem że może gdzieś po sąsiedzku jakiś warsztat dospawałby na szybko nakrętkę i poluzuje śrubę a ja już dzieła dokończę. Tylko urodziło się nowe - z czego jest korek i czy da się spawać   Ale se narobiłem, jak uczniak jaki.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Każdy warsztat ma taki zestaw jak zapodałem i bez problemu Ci to odkręcą tymi bitami. Młotek dobrze wbić i nie ma takiego ampula obrobionego co bym nie odkręcił, prędzej śrubę urwę.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	kto smaruje ten jedzie  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2011 
				Miasto: Kiełczygłów 
					
				
				
					Posty: 2,072
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 00000 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 5 godz 40 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak sprawdzić czy amelinium czy stal: zadrap to paznokciem, śrubokrętem. Zarysujesz- aluminium. Złapiesz , wywiniesz pazura- stal  
		
		
		
		
		
		
		
	  Albo mały magnes i będziesz wiedział.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: Słocina 
					
				
				
					Posty: 1,346
				 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 9 godz 36 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Można też sprawdzić magnesem. Chyba że na śrubie jest magnes wtedy jest trudniej, ale na krawędzi śruby powinno coś się udać wywnioskować. Neodym trzyma się stali jak wściekły.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Romet R125 vel Debeściak Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2014 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,440
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 44 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No a jak korek będzie ale, to da się dospawać coś żeby to odkręcić? Jutro będę dzwonił po okolicznych warsztatach ale nie chcę się jeszcze bardziej wygłupić  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2011 
				Miasto: Kiełczygłów 
					
				
				
					Posty: 2,072
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 00000 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 5 godz 40 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Co się nie da jak się da  
		
		
		
		
		
		
		
	  Jak stal to magiem Ci ładne nakrętkę dospawają i tyle. Jak aluminium to szukasz gościa z tigiem który potrafi i któremu będzie się chciało to zrobić   Dobrze jest silnik zagrzać, wtedy spawanie AL pójdzie łatwiej.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |