| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hej, 
		
		
		
		
		
		
		
	Od dłuższego czasu choruję na CX500 do "pocięcia". Generalnie zbieram się i zbieram. W końcu trafiła się sztuka w okolicy. Właściciel już coś robił z nią. Sztuka z 1980 roku - dobry rocznik   Przebieg w okolicach 89tyś. Wiem, że te silniki robią nawet i 500tyś. Ale na co zwrócić uwagę? Zawieszenie z tyłu czytałem, że lubi się zespawać za pomocą rdzy. Ale coś jeszcze? ![]() Pozdrawiam, Kamyk  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			czy sprzęgło się nie ślizga bo pizdowaty dostęp i czy nie cieknie pompa wody. kupuj - i tak będzie przejebane i tak  
		
		
		
		
		
		
			![]() jak mniemam to widziałeś już na YT CX500 w wersji enduro. zajebiście mi się podoba  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   i mega mi się podoba. Nie wiem w jakim stylu bym chciał, ale pewnie coś na wzór scramblera bardziej niż cafe. Kamyk  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 Łowcy z Łopola 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sprzęgło akurat ma fajny dostęp. Jest z przodu 
		
		
		
		
		
		
		
	Bolączki tego modelu: - łańcuch rozrządu - wyciąga się i tnie obudowę, na 99% czeka cię wymiana. W CX500 jest manualny napinacz rozrządu i co kilka tys. km należy sprawdzić i naciągnąć. Zazwyczaj nikt tego nie robił. Jak wygląda rorząd masz np. tu: https://motofaction.org/motorcycles/...ook-cam-chain/ - mechaniczny uszczelniacz pompy wody - dramat po 40 latach. Przy wymianie rozrządu konieczna wymiana, wałek rozrządu na końcu zazwyczaj też jest już skorodowany. Zamienników i używek nie ma. Jak masz szczęście to nie cieknie, ale bywa tez tak ze po prostu jest niedrożny odplyw z obudowy pompy wody i tego nie widać (wyguglaj "Weep hole cx500" albo tu: https://motofaction.org/motorcycles/...0-cx650-gl650/) - tu film z wymiany: https://www.youtube.com/watch?v=HCgBWFoCmos - w tym roczniku awaryjny stator - możliwe ze czeka cię wymiana na Ignitecha, najlatwiej sprawdzić czy pracuje na oba baniaki (cx500 bedzie chodzil na jeden, najlepiej odepnij fajki i sprawdź) Poza tym moto ma 40 lat i jakość wykonania pewnych elementów nie jest jakoś baaardzo hondowska. Składam takiego CXa i wiekszość jego problemów już przerobiłem. Kopalnia wiedzy: https://motofaction.org/motorcycles/honda-cx-gl/ i polskie forum cx500: http://hondacx500.cba.pl/  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wyciągnięcie silnika w naście minut. Dostęp do wszystkiego idealny. Jak za kilka tys. nie ma nad czym się  zastanawiać. Na aledrogo mnóstwo gratów.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"Podróż jest lepsza niż dotarcie do celu"  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Aaaa to pompa wody jest z tylu i ma chujowy dostęp  
		
		
		
		
		
		
			  posypuje łeb popiołem. Tak czy owak powodzenia w zakupie a potem dużo cierpliwości i pieniędzy  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2017 
				Miasto: B..wała 
					
				
				
					Posty: 411
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 4 dni 14 godz 7 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Heh pierwsza moja Japonia 🙂 
		
		
		
		
		
		
		
	Pompa wody nie ciekła po zbyt mocnym dociągnięciu śruby? Pod spodem była Ceramiczna uszczelka? Pamiętam że u mnie pękła, a i nakrętka "kołnierzowa" się urywała ( kryła wał z przodu?) Młody człek to i Niutonów nie ogarniał ![]() Coś mogłem pokręcić..ale to było +20 lat temu Ten silnik nie miał być do autka? A zaadoptowany został do moto? Wdzięczny motek.... Dała radę jechać mając 9 osób na pokładzie   Zlot w Radzyniu Podlaskim.Jakieś graty jeszcze mam do CXa a i serwisówka na CD gdzieś jest.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Kamyk  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			wstępnie ten silnik miał napędzać jakiś mikrosamochód. masz rację.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 | 
| WTF - Honda X-ADV | jorge | Honda - inna niż AT & NAT | 32 | 16.10.2017 14:13 | 
| Moja Cx500 | Seba7207 | Honda - inna niż AT & NAT | 11 | 02.01.2017 12:49 |