| 
			
			 | 
		#331 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sprzęgło jest 😉
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#332 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Bogatynia 
					
				
				
					Posty: 125
				 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 20 godz 21 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sprzęgło Twoim przyjacielem
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#333 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sprzęgło powiadasz? Mam motorek w 3T to coś o tym wiem. Tylko co innego przekładanie między drzewami enduraka a co innego takiego kloca co wymaga silnej ręki. Tak, pamiętam, to nie endurak ale ch.g.w gdzie człowieka poniesie  
		
		
		
		
		
		
			![]() W sumie, sory panowie, nie potrzebnie zacząłem te rozkminy. Już milczę rr 
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#334 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					
				
				
					Posty: 1,534
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 34 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#335 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2017 
				Miasto: Helvetia (BL) 
					
				
				
					Posty: 484
				 
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765 
Przebieg: 43kkm + 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 19 godz 40 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Na 1 jest trochę bardziej narwany. Najlepiej to widać na asfalcie z włączona kontrolą trakcji. Odkręcisz na mapie 1 i dioda kontroli trakcji wchodzi w tryb disco   Na 2 w tych samych warunkach może mignie raz albo nie, zależy od opony i asfaltu.
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#336 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No nie wiem.  
		
		
		
		
		
		
			Ja wyraźnie wyczuwam szybszą a jednocześnie bardzie precyzyjną reakcje na minimalne ruchy manetki w mojej 350 (beta) w stosunku do 450 (ktm) kolegi. Mówię o mapie "1". Mapy "2" w tuch motocyklach lekko opóźniają odpowiedź wtrysku/przepustnicy na ruch manetki, więc dozowalnośc spada ale też to pomaga jak człowiek zmęczony. Wał w 701 waży pewnie podobnie do tego jak w mojej starej LC4ce więc pewnie drugie tyle co w obu wyżej wymienionych. Sama więc bezwładność układu korbowo-tłokowego raczej wyklucza możliwość dozowania subtelnych, szybkich odpowiedzi. Piszą że i tak od MY2019 bardzo to poprawili a nawet że przyrost momentu na kole jest bardziej liniowy. To powoduje, że pomimo, najdelikatniej mówiąc, "dziwnej" konstrukcji całości zaczynam patrzeć w stronę tej zabawki z rosnącym zainteresowaniem. BTW, te autostradowe 120 to limituje bardziej opór powietrza i brak stabilności czy wibracje od silnika. Przełożenia rozumiem fabryczne? Pozdr rr 
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#337 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2017 
				Miasto: Helvetia (BL) 
					
				
				
					Posty: 484
				 
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765 
Przebieg: 43kkm + 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 19 godz 40 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Wibracje nie są problemem. Dmucha szalenie. Jak nie ma wiatru, to stabilność jest spoko. Jak dmucha, nie daj Boże poprzecznie, to trzeba zwolnić, bo motocykl jest wszędzie.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#338 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jun 2017 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 9
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 godz 11 min 11 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dołączę się do postu. Co zmieniłem 
		
		
		
			twardsza sprężyna tylnego amora grzane manetki tłumik wingsa wyższy wspornik pod kierownice Płyta pod silnik Lampy i osłona radegarage Moduł powercomander Filtr powietrza knf Pełne osłony dłoni najwiecej problemów mam z ustawieniem zawieszenia , waze ok 85 kg ktoś doradzi jak macie ustawione tłumienia ?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#339 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2013 
				
					
				
				
					Posty: 117
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 1 dzień 23 godz 13 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Część , czytam wątek bo sam mam 690 enduro R ...problem z przednim zawieszeniem , nosz kurcze niby WP duży skok ale nic nie wybiera, na korzeniach lub dziurach szutrowych wali po rękach jak bym wska jechał? W czym problem z tym zawieszeniem....skręcenie na soft nic nie daje ! Jakieś sugestie? 
		
		
		
		
		
		
			Osobiście myślałem o zawiasie od exc . 
				__________________ 
		
		
		
		
	__________________________________________ Motocykle dwa HONDA i KLR-A ...nie aktualne ![]() KTM 950 adv S & KTM 450 ExcR .... było Teraz  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#340 | 
| 
			
			 Michał 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dobry serwis może potrzebny. A na pewno ktoś kto się na ustawieniach zawiasu choć trochę zna. Może bebechy są jakieś podmienione?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |