| 
			
			 | 
		#681 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja dzisiaj pojechałem moim szwędóro w piach gdzie bywam Antikiem. Oj bez rozpędu to dupa  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#682 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					
				
				
					Posty: 1,534
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 34 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Tutaj na seryjnym ogumieniu tez się musiałem trochę orobić ale jakoś dawało to radę. Radochy jednak w tym było prawie zero. Drugi wniosek z dzisiaj mam taki, ze jazda tym po luźnych kocich łbach też nie jest super hiper łatwa w porównaniu do twina z dobrym zawiasem.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#683 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2021 
				
					
				
				
					Posty: 285
				 
Motocykl: GG ES700 
				
				
				 
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Jak na oryginalnych irc to nic dziwnego. Przedni opona jest fatalna, zalepia sie piachem momentalnie i jazda staje juz co najmniej niebezpieczna. Po zmianie na kostke zaden piach juz mi niestraszny
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#684 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam na xt opony podobne do oryginalnych na crfce. Ogumienie to kompromis: asfalt i szutry robi wspaniale, piasek póki jest prędkość również. Bloto to wiadomo. Zależy. 
		
		
		
		
		
		
			Natomiast większość czasu i tak jestem na czarnym a tu kostka to nieporozumienie. 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#685 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#686 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					
				
				
					Posty: 1,534
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 34 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#687 | 
| 
			
			 Asia 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				Miasto: Złotoryja/ Wrocław 
					
				
				
					Posty: 2,309
				 
Motocykl: XL750, CRF300RALLY 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 3 godz 14 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
No myślałam, że jak na małego singla to będzie lipa a tu się okazuje, że silniczek cichutko i aksamitnie pracuje, nie wibruje. Klamka sprzęgła chodzi bardzo lekko. Kanapa zdaje się, że będzie w miarę wygodna. Plastiki jak na moje oko to są całkiem elastyczne(oprócz tych dolnych boczków- te wydają mi się kruche).  
		
		
		
		
		
		
			Na moje 166 cm wzrostu wysokość jest okej. Jest delikatnie wyżej jak na xt660r. Co do jazdy to kawałek się rozpędziłam do 120km/h. Myślę, że pod moją wagą jedzie to całkiem przyzwoicie i się nie męczy. Przyspiesza trochę gorzej od xt660r. Czuć, że jest słabsza ale też jej nie kręciłam bo jest na dotarciu. Leciutka. W porównaniu do xt660r różnica jest jednak znaczna. Od ziomalki. Pojechałam się przysiąść i mogłam kawałek się przejechać. Hah. Wiem, że daje radę ale to wszystko jest do czasu paciaka. Jeszcze na pusto podniosę t7 ale z bambetlami już jest gorzej. A jak się gibnie kołami wyżej to lipa. A niestety, paciaki na t7 się zdarzają bo jednak środek ciężkości jest za wysoko. Jeździ się zajebiście, gorzej gdy muszę manewrować. No i 300 miałaby zastąpić xtr   Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 
				__________________ 
		
		
		
		
	https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze https://www.instagram.com/asia_moto/ XL750 + crf300rally  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#688 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jedyne 40 dni czekania i jest przesyłka z Wuhan - dojechały krótkie (6 cm) ramiona prawie-RAM. Na allegro pewnie dostałbym 5 PLN drożej za sztukę więc opłacało się, kurła, gryźć paznokcie i czekać. 
		
		
		
			Zamocowałem na tym quad-locka który przyjechał z Amazona w 3 dni i spokojnie czekał ponad miesiąc na Ten Wielki Dzień. Rozpiera mnie duma z tego moda  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#689 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2013 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 121
				 
Motocykl: FE + 2x XR 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 dni 12 godz 27 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			U mnie chińskie ramie wytrzymało do pierwszej gleby. Chińska kulka wytrzymała miesiąc. Mam nadzieję, że Twoje wytrzymają dłużej  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#690 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2017 
				Miasto: Ostrowiec Św. 
					
				
				
					Posty: 475
				 
Motocykl: KTM 640, NAT 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 5 dni 20 godz 52 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			U mnie chiński RAM wytrzymał ponad 10k na enduraku i obecnie 4k w Afryce  
		
		
		
		
		
		
		
	  Co prawda kulka się rozkleiła na początku (chyba guma się zaczęła odklejać), ale trochę kropelki i jeździ dalej.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 | 
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 | 
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |