| 
			
			 | 
		#32 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Sep 2020 
				Miasto: Wawa 
					
				
				
					Posty: 5
				 
Motocykl: Rebel 1100 z silnikiem AT ;) 
				
				
				 
Online: 2 dni 20 godz 21 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Są już na otomoto oferty na nowe 300-tki: 
		
		
		
		
		
		
		
	- CRF300L - cena 24200 zł. - CRF300 Rally - cena 29700 zł. Ja się skusiłem na 250L do szwędania po wertepach, odbieram 7 grudnia ![]() Pozdro, Piotr  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#33 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2017 
				Miasto: Zgierz 
					
				
				
					Posty: 865
				 
Motocykl: EXC 250 TPI 
Przebieg: galanty 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
do takiej jazdy pewnie się będzie nadawać dosyć dobrze, biorąc pod uwagę , że będzie to sprzęt nowy etc. ma to swoje plusy (to co pisałeś). Tylko czy po przesiadce z 690, nie będzie zbyt nudno na tym.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#34 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Zawsze wszystko przed Covid było praktycznie po kilku dniach - teraz coś sie chyba posrało ![]() Jakbyś kupił 300L - to dałbyś się przymierzyć ![]() Trochę mnie kusi wizja nowego motocykla - z drugiej strony jak Marcin pisze boje że sie rozczaruje ...  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#35 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2017 
				
					
				
				
					Posty: 127
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 21 godz 26 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Gratuluję, też wziąłem 250L . Po   LC4 jestem zadowolony i te pare KM mniej olewam bo wszystko załatwia to że jest nówka nóweczka. Jak na drogi "leśne" to zakładają zębatki 13/42. I tak myślę , że skoro 300L ma wyższy prześwit o 3cm to chyba musi mieć wyżej środek ciężkości , a to już na plus dla mnie nie jest, chyba że się mylę.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#36 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2009 
				Miasto: Międzyzdroje 
					
				
				
					Posty: 599
				 
Motocykl: CRF1000L 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Louis, motocyklista niedoskonały. Ostatnio edytowane przez Louis : 03.12.2020 o 11:32 Powód: uzupełnienie  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#37 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2017 
				Miasto: Zgierz 
					
				
				
					Posty: 865
				 
Motocykl: EXC 250 TPI 
Przebieg: galanty 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Louis - nie byłem w tajskiej dżungli, ale to jest właśnie kwestia tego - DO CZEGO POTRZEBUJEMY dany sprzęt. 690 nie miałem, ale miałem bliźniaczą Huskę TE630 i te sprzęty to jest adrenalina, jebnięcie. Jeżeli ktoś tego nie potrzebuje to CRF'a  będzie super. Ja Huskę sprzedałem, bo chciałem jeżdzić jeszcze cięższy teren i dlatego kupiłem 2T.  
		
		
		
		
		
		
		
	Tak jak napisałem do szwędania super, zapewne pod dobrym kierownikiem też wiele może ten motur pokazać. Kto co potrzebuje ![]() A na tej ścieżce ze zdjęcia to lokalesi pewnie skuterami w klapkach latają  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#38 | |
| 
			
			 Michał 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() Przecież KTM tak szybko wszystko ma, od ręki i to taniej niż japonia? Miałem zupełnie inne wyobrażenie o tym (z tego co pomarańczowi koledzy piszą zazwyczaj)..  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#39 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2015 
				Miasto: KRASNYSTAW 
					
				
				
					Posty: 221
				 
Motocykl: RD04 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 12 godz 34 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeszcze garść informacji dla zainteresowanych: 
		
		
		
		
		
		
		
	https://hondanews.eu/pl/pl/motorcycl...i-crf300-rally https://hondanews.eu/pl/pl/motorcycl...l-model-2021-2  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#40 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 https://ktmsklep.pl/schemes/oem-part/58536060144 Miała być na początek grudnia, potem na 12.12 a od kilku dni termin dostępności to 29.12 I jestem dziwnie spokojny że znowu się przesunie   Kumpla KTM 690 z 2015 leży u Szparaga. Pompa olejowa (jedna z dwóch) będzie w styczniu. Szaparg musi być zachwycony trzymając rozbebeszone truchło w warsztacie. Wczoraj gadałem z kumplem co ma biznes w Indiach. Tam KTM ma status bardzo premium, sporo osób kupiło 390. I też nie mają części na czas. Tutaj pierwszy z brzegu news: https://www.autocarindia.com/bike-ne...-months-417374 Ja wiem że covid, opóźnienia, itd. Ale jak pomyślę że coś dupnie na początku sezonu i sprzęt będzie stał w garażu to skacze mi ciśnienie. A to nie jest zdrowe, jeszcze jakaś żyłka mi pęknie ![]() CRF300L dziś zamówiona, dostawa przełom stycznia/lutego. W pierwszej dostawie będą sztuki z rokiem produkcji 2020. W marcu/kwietniu będzie już rocznik 2021. 
				__________________ 
		
		
		
		
	"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 | 
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 | 
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |