| 
			
			 | 
		#101 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Widzieliście ten akumulator do NAT 2018? 
		
		
		
		
		
		
			https://allegro.pl/oferta/akumulator...win-8615809802 
				__________________ 
		
		
		
		
	Było minęło: Malaguti Phantom '07, Yamaha XJ6N '09, CRF 1000 DCT '18 Jest: XL750 Transalp '25  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#102 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2019 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 37
				 
Motocykl: gsx 1400,CRF 1000 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wydaje mi się ze nie podejdzie,za wysoki
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#103 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2018 
				Miasto: Zabrze 
					
				
				
					Posty: 1,123
				 
Motocykl: ATAS 2019 
Przebieg: 11000 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To tradycyjny kwasowy aku, i przynajmiej do wersji 2019 nie wejdzie na pewno.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#104 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2017 
				Miasto: Zgierz 
					
				
				
					Posty: 865
				 
Motocykl: EXC 250 TPI 
Przebieg: galanty 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#105 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#106 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2017 
				Miasto: Zgierz 
					
				
				
					Posty: 865
				 
Motocykl: EXC 250 TPI 
Przebieg: galanty 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Napisz do nich bezpośrednio mejla bo mają tego więcej niż na allegro.  Mi dobrali aku po numerze zamiennika : allegro2@master-sport.de
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#107 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A jakby zmontować taki patent: aku lifepo, wyprowadzić przewody do oryginalnej narzędziówki NAT, tam wsadzić na stałe ładowarkę lifepo i wyprowadzić tylko kabel do podpięcia 230V? Da radę? Bez sensu?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#108 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2015 
				Miasto: Maków Podhalański 
					
				
				
					Posty: 1,785
				 
Motocykl: XRV750->XR400 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Po co specjalna ładowarka? I po co taka ładowarka na 230V, na stałe w moto? Takie akumulatory mają już układ nadzorujący/ładujący/zabezpieczający na pokładzie i zawsze myślałem, ze to ładujesz zwyklym prostownikiem. 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	Wielka zaleta Li-XX to mały rozmiar, duża pojemność w stosunlu do wielkości i duży prąd do wyciągnięcia z takiego akumulatora. Mały akumulatorek może odpalić spory silnik, ale to zazwyczaj ma bardzo mała pojemność. Poładujesz kilka rzeczy, zostawisz na chwile zapalone swiatła i potem może okazać się, że moto nie odpali ![]() Zwróć uwagę, że na aukcji nigdzie nie pisze jaka jest pojemność akumulatora. Pisze tylko, że to odowiednik 8-16Ah (chodzi o prąd rozruchowy), ale nigdzie nie pisze ile to ma faktycznie pojemności. Akumulatory tradycyjne są tańsze i mają większą pojemność. Akumulator liXX o pojemności 12Ah to tak blizej 1000zł kosztuje ![]() Sent from my SM-J600FN using Tapatalk  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#109 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			jestem lama, ale wyczytałem m. in tutaj, że trzeba do tych lifepo specjalne ładowarki. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			co do ceny, to yuasy są po 500 zł do NAT, w serwisie chyba >1000 PLN. a moja kwasówka ostatnio padła po 1h świecenia świateł (jak podjeżdżałem na granicy .ua/.ro i gasiłem killswitchem). Ostatnio edytowane przez bukowski : 27.01.2020 o 15:00  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#110 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2017 
				Miasto: Zgierz 
					
				
				
					Posty: 865
				 
Motocykl: EXC 250 TPI 
Przebieg: galanty 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A tak z ciekawości po co do NAT aku li ion? Skoro kwasowe spełniają swoją rolę doskonale. Ja się rozglądam bo zależy mi na wadze, a w Afryce to chyba nie ma juz takiego znaczenia?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Akumulator NAT | luk2asz | NAT - Warsztat | 144 | 21.01.2025 11:19 | 
| Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 01:42 |