| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Apr 2019 
				Miasto: Gdańsk 
					
				
				
					Posty: 13
				 
Motocykl: CRF1000L D2 
				
				
				 
Online: 7 godz 23 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Niedawno podczas jazdy po Bałkanach przytrafił mi się dziwny objaw, mianowicie przy odkręcaniu przepustnicy silnik dławił się i w ogóle nie ciągnął, tak jakby nie dostawał paliwa, raz nawet zgasł przy zatrzymywaniu. Problem występował tylko pod obciążeniem, na jałowym biegu kręcił swobodnie w całym zakresie. Co dziwne, wygląda na to jakby wpływ na to miała temperatura, bo akurat tego dnia było bardzo gorąco (ok 38*) i jazda była po krętych górskich drogach. Z tym że wskaźnik temperatury silnika nie wszedł ani razu powyżej 3 kresek. Jak moto chwilę postało problem zniknął, jednak pojawił się ponownie po jakimś czasie podczas wyprzedzania (tego samego dnia). Od tego czasu się nie powtórzył. 
		
		
		
		
		
		
		
	Dodam tylko że jechaliśmy w 7 maszyn i wszyscy tankowaliśmy to samo paliwo, więc kwestia syfiastej benzyny raczej odpada. Obstawiałbym jakiś czujnik który zaczął wariować i zubożył mieszankę, ktoś miał może podobny problem? Pacjent to CRF1000L Adventure Sports, przebieg niecałe 3000km w momencie wystąpienia usterki.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem podobnie ale obwiniam brudne/mokre styki czujnika/sondy w wydech  
		
		
		
		
		
		
			![]() Raz się zdarzyło w tamtym roku, do tej pory spokój 
				__________________ 
		
		
		
		
	www.grzechunakolach.pl  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			może warunki pracy wyszły poza mapę ECU  
		
		
		
		
		
		
		
	  po prostu było zbyt gorąco na odkręcanie gazu na max'a  skoro to dzieje się wyłącznie w upalne dni... pozostaje czekać  na ocieplenie
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Apr 2019 
				Miasto: Gdańsk 
					
				
				
					Posty: 13
				 
Motocykl: CRF1000L D2 
				
				
				 
Online: 7 godz 23 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Niestety w komputerze nie zapisały się żadne błędy, więc nadal pozostaje wielka niewiadoma.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: May 2019 
				Miasto: Pułtusk / Radzymin 
					
				
				
					Posty: 6
				 
Motocykl: ATAS DCT '18 
				
				
				 
Online: 21 godz 30 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Też miałem raz coś takiego (dławienie). Przebieg ok 1600km, stało się to na wyjściu z zakrętu przy prędkości ok 20-30km/h. Moja ATAS to DCT. 
		
		
		
		
		
		
		
	Wysłane z mojego BTV-DL09 przy użyciu Tapatalka  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2018 
				Miasto: Zabrze 
					
				
				
					Posty: 1,123
				 
Motocykl: ATAS 2019 
Przebieg: 11000 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zdarzylo mi sie to dwa razy (ATAS DCT) Ale ! Wiem dlaczego. Interwencja kontroli trakcji - po odkreceniu przy sliskiej nawierzchni, katem oka zauwazylem migajaca kontrolke. Wydaje mi sie ze nie tylko przyhamowuje kolo, ale tez dlawi silnik.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2018 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 204
				 
Motocykl: SD06 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 16 godz 41 min 43 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Gdzie wyczytałeś, że hamuje koło bo bardzo jestem ciekawy.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Łomianki 
					
				
				
					Posty: 441
				 
Motocykl: tymczasem przerwa 
Przebieg: stały 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 19 godz 44 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() ...czego oczywiście Ci nie życzę  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2018 
				Miasto: Zabrze 
					
				
				
					Posty: 1,123
				 
Motocykl: ATAS 2019 
Przebieg: 11000 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			O dlawieniu kola uslyszlem, nie wyczytalem  
		
		
		
		
		
		
		
	  Jak widac blednie. A chwilowego dlawienia silnika doswiadczylem osobiscie. Tak, kontrola trakcji na 6, ale ze spokojny ze mnie czlowiek wiec taka interwencja zdarzyla sie tylko 2 razy. Wspominam o tym bo moze (nie mowie ze na pewno), sporadyczne dlawienie silnika u roznych roznych rownie swiezych riderow jak i ja wynika wlasnie z TC, nie z jakiejs usterki.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
| Tags | 
| crf1000l , silnik | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) | paku | Kwestie różne, ale podróżne. | 11 | 23.06.2013 21:37 |