| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2018 
				Miasto: Zabrze 
					
				
				
					Posty: 1,123
				 
Motocykl: ATAS 2019 
Przebieg: 11000 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam, 
		
		
		
		
		
		
		
	Panowie, jak wyglada sprawa z podpasowaniem tego razem ? trzeba cos tam doginac, rozcinac, itd ? mam odebrac nowe moto z takim zestawem, chlopaki w serwisie walczyli z tym podobno wczoraj, maja walczyc dzisiaj i byc moze rowniez beda walczyc jutro. Twierdza ze plyta "lata"... jakies rady ktore im moge podeslac ? Mozliwosci warsztatowych wlasciwie tu nie mam (nowy w miescie, caly warsztat zostal na starej miejscowce), chetnie odebralbym to juz teraz i spokojnie wieczorem sam sie pobawil z doginaniem, wycinaniem czy co tam trzeba. Jezeli serio jest z tym duzy problem to rozwazam zalozenie oryginalnej plyty "jakkolwiek" i prosba o montaz komus ogarnietemu z okolic Warszawy...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dobry serwis widzę...jak każdy...ja przed przeglądami w ASO sam demontowałem i zakładałem bumota, żeby mi 'mechanicy' czegoś nie u.ebali...  
		
		
		
		
		
		
			![]() Swój zestaw zamontowałem z czołówką w garażu podziemnym z podstawowym zestawem narzędzi (ampule, oczkowa 10, 12 i chyba 14) - całość zajęła mi 1-1,5h ze zdjęciami   Ciężko tam coś popsuć, chyba, że się źle przykręci mocowania. Najpierw przyłapać uchwyty do ramy moto, potem przykręcić płytę, a dopiero potem dokręcić mocowania do ramy (żeby się wszystko zeszło prawidłowo)... Chyba, że 18/19 mają coś inaczej, w co wątpię...http://africatwin.com.pl/showpost.ph...1&postcount=99 Instrukcja: http://shop.bumot.eu/uf//BUMOT%20Pan...T%20manual.pdf 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 Ostatnio edytowane przez majki : 08.05.2019 o 10:21 Powód: Instrukcja  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2018 
				Miasto: Zabrze 
					
				
				
					Posty: 1,123
				 
Motocykl: ATAS 2019 
Przebieg: 11000 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzieki majki ! Po Twoim wpisie zaczynam sie obawiac. Bo wg manuala (dzieki rowniez) i z Twojego opisu to nie ma tam jakiejs wiekszej filozofii, wiec nie kumam co im tyle czasu tam zajmuje. Zaczynam troche sie bac o stan motocykla po tej walce, czy nie spotkam tam kwiatkow typu zorane gwinty po wkreceniu krzywo sruby i takie tam.. 
		
		
		
		
		
		
		
	Jest pewna mozliwosc ze w ATAS albo roczniku '19 jest cos inaczej, ale "nie wydaje mi sie". Podeslalem im manuala i kilka slow opisu, poprosilem zeby odpuscili jesli dalej bedzie z tym problem, powalcze sam.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kumpel przekosił sam jeden gwint w Bumocie, więc niestety 'da się'. Płyta swoje waży, ale sam w ciemnym, ciasnym garażu dałem radę bez zniszczeń, nie ma tam wielkiej filozofii...szczególnie dla 'wykwalifikowanego mechanika'...  
		
		
		
		
		
		
			![]() A co do ASO - po każdej wizycie w serwisie mam coraz 'lepsze' zdanie o nich...   Sporo kwiatkuff po przeglądowych jest opisanych na forum...   Nie mówiąc już o podejściu do klie... petenta...dział sprzedaży jest spoko, ale potem to już maniana...  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2018 
				Miasto: Zabrze 
					
				
				
					Posty: 1,123
				 
Motocykl: ATAS 2019 
Przebieg: 11000 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Serwisowi "udalo sie" to zamontowac  
		
		
		
		
		
		
		
	  Wczoraj odebralem moto, pierwsze minuty to stres (to kawal krowy jednak) ale pozniej to juz rogal od ucha do ucha. Dzisiaj niestety leje, a chcialoby sie juz wskoczyc i objezdzic okolice.Nie wiem czy serwis na pewno wszystko poskrecal jak nalezy bo przy przejazdach po dziurach slychac z dolu dziwny dzwiek - jakby luzna sruba, no chyba ze "ten typ tak ma". Zejde do garazu sprawdzic co bede w stanie. Jest tez opcja ze mam luzny lancuch, nie sprawdzilem tego przy odbiorze. W kazdym razie tak - podstawowe gmole OM i plyta Bumot da sie fajnie pozenic bez rzezby.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Afryka trochę stuka na dziurach, kocich łbach itp...choć sprawdzę co się zmieniło po serwisie tylnego zawiasu. Triumph Scrambler 1200 też stuka z tyłu (nówka - testówka)... TTM... 
		
		
		
		
		
		
			Gregory, pochwal się co w końcu odebrałeś? Jakby co to będę do wtorku w Twoich okolicach (Piastów) i można jakąś wizję lokalną przeprowadzić.  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			sprawdz czy dokręcili śruby w płycie  od strony kiwaczki, ja ostatnio o nich zapomniałem i stukało :P
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	www.grzechunakolach.pl  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2018 
				Miasto: Zabrze 
					
				
				
					Posty: 1,123
				 
Motocykl: ATAS 2019 
Przebieg: 11000 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wyjasnijcie jeszcze swiezakowi co to jest kiwaczka to sprawdze  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Odebralem ATAS, to pewnie ostatnie dni kiedy jest tak czysta !   ![]() Majki chetnie sie spotkam ! W sobote i niedziele jestem na szkoleniu w stajni motocyklowej (trzeba jakos zaczac sie ogarniac z wiedza "w motocykle"), ale niedzielny wieczor albo poniedzialkowe popoludnie mam wolne.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Emek, łańcuch masz za luźny...  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Gmole OM i oryginalna plyta w ATAS ? | GregoryS | Wszystko dla Afryki | 5 | 23.01.2019 13:50 | 
| Gmole Heed a plyta pod silnik | svyterius | CRF 1000 L | 14 | 25.12.2018 22:23 |