| 
			
			 | 
		#11 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Sexu i biznesu 
					
				
				
					Posty: 1,562
				 
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Sent from my SM-G930F using Tapatalk 
				__________________ 
		
		
		
		
	__ Golodupiec bez Afryki  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
| 
			
			 Born Bad, Dying Worse 
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Bielsko-Biała 
					
				
				
					Posty: 26
				 
Motocykl: CRF 1000L Adventure Sports 
				
				
				 
Online: 13 godz 18 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ave, 
		
		
		
		
		
		
			apropos stelaża - planuję zamontować na nim navi TT 550, ale slyszałem że ma tendencję do łamania sie w takim wypadku. Czy ktoś się orientuje, czy są jakieś wzmocnienia? 
				__________________ 
		
		
		
		
	Star Riders Brotherhood Iron Butt Association #56638  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam tam też TT'a - zamontował handlarz. Nic się nie dzieje.  
		
		
		
		
		
		
			Tylko zamontowana jest na zasadzie wyrzucenia całego mocowania i przykręcenia blaszki bezpośrednio do nawigacji. Może na tym polega rozwiązanie tego problemu, bo nie ma dźwigni. Mimo wszystko, jeśli jednak chcesz to istnieje wzmocnienie, ale kosztuje jakieś dziwne pieniądze. Dlatego Myku znalazł gdzieś na fejsie magika w Rumunii, który w miarę dobrych pieniądzach i solidnie robi takie wzmocnienia. Szukaj, było na forum albo zapytaj kolegi Myku. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
| 
			
			 Born Bad, Dying Worse 
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Bielsko-Biała 
					
				
				
					Posty: 26
				 
Motocykl: CRF 1000L Adventure Sports 
				
				
				 
Online: 13 godz 18 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No właśnie sie ostatnio zaopatrzyłem w ATAS i chciałbym tam zamocować, ale z "dźwignią" (GIVI ma takie ustrojstwo) i nie wiem jak będzie z wytrzymałoscia stelaża. 
		
		
		
		
		
		
			W poprzedniej NAT miałem RAM na kierownicy i trochę mi przeszkadzało, więc teraz chciałbym cos nad "zegarem". 
				__________________ 
		
		
		
		
	Star Riders Brotherhood Iron Butt Association #56638  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			a propo szyb.. do NAT .. ma ktoś do czynienia z niskimi szybami  od Touratecha..? lub tymi średnimi..?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przymierzałem się się do nich bo są najładniejsza, ale cena mnie odstraszyła....
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| szyba | lazyjack | Wszystko dla Afryki | 4 | 16.10.2011 20:26 | 
| szyba - MGG czy MRA? | agl123 | Wszystko dla Afryki | 7 | 04.06.2010 21:48 |