| 
			
			 | 
		#11 | 
| 
			
			 Był Fafruk- jest po ludzku 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2015 
				Miasto: Augustów 
					
				
				
					Posty: 478
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 6 dni 7 godz 6 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Są takie firmy wysyzkacze odszkodowań. Wyrywają za wszystko. Sprawa nr 1 to od razu krzyczeć że boli, zwymiotować i niech karetka Cię zabierze. + Parę tysięcy do odszkodowania. Niestety przez takie działania właśnie rosną ceny odszkodowań. A przy nowym motocyklu raczej całki nie powinno być.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Sanok 
					
				
				
					Posty: 2,026
				 
Motocykl: EXC, ST 1300 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 14 godz 34 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Podstawa to policja na miejscu zdarzenia i badanie stanu trzezwosci. Zadnego oswidczenia na gebe. Jezeli nie masz obrazen to jest juz dobrze. Reszta to szczegoly. Zobacz czy lagi sa proste ale patrzac na  uszkodzenia to prawdopodobnie przekrecily sie w polkach. 
		
		
		
		
		
		
			Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ 
		
		
		
		
	Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
| 
			
			 880220111 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2011 
				Miasto: Malawa k/Rzeszowa 
					
				
				
					Posty: 1,049
				 
Motocykl: XR 250R,XR 650R 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Chłopie ciesz sie że możesz pisać na forum,miałeś dużo szczęścia.. Motocykl to rzecz nabyta  i mało ważna.. 
		
		
		
		
		
		
			A jeśli ściaga pewnie w półkach sie przestawiło,choc jeżeli było mocne uderzenie w koło mogło sie uszkodzić kilka elementów. do sprawdzenia Koło tarcze oś koła lagi półka dolna górna sztyca no i najgorsze rama. Należy pamiętac że w dzisiejszych motocyklach zawieszenie jest mocniejsze niż rama,często lagi są minimalnie wygięte a rama jest poważnie uszkodzona. Sprawdz okolice główki ramy,czy przy spawach nie odszczypał,zmarszczył się lakier jeżeli tak znaczy to że rama pochłoneła uderzenie i jest duże prawdopodobieństwo że uległa deformacji. Motocykl do gruntownego sprawdzenia,wiele rzeczy może wyjść po rozebraniu dopiero. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Honda XR-oholik    Doświadczalny Warsztat Enduro ADVhttps://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2017 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 93
				 
Motocykl: CRF1000 CRF1100 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 25 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak jak piszą przedmówcy, najważniejsze ze Ty jesteś cały. Z leasingu korzystam w zasadzie całe życie zawodowe i miałem kilka sytuacji związanych z szkodą komunikacyjną. Zapamiętaj jedno, firma leasingowa nie będzie Twoim sojusznikiem ani partnerem. Ich cel w przypadku kiedy będzie szkoda całkowita to odzyskanie pieniędzy które wyłożyli na zakup motocykla. Jeżeli wysokość Twoich zobowiązań w stosunku do firmy jest wyższa niż odszkodowanie które otrzymają wówczas jeszcze będziesz musiał im dopłacić. Na Twoim miejscu skorzystał bym koniecznie z firmy która zajmuje się zawodowo odzyskiwaniem ubezpieczeń aby oni reprezentowali Cię i walczyli o jak najlepsze rozwiązanie. Uszkodzenia motocykla to jedno ale są również pieniądze do wyciągnięcia z OC sprawcy za Twoje mienie tzn kask, odzież oraz ewentualna utrata zdrowia. Wydaje mi się ze szkoda całkowita byłaby najmniej korzystnym rozwiązaniem.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2017 
				
					
				
				
					Posty: 88
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 17 godz 22 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięki za słowa otuchy. Jasna sprawa zdrowy jestem to najważniejsze. Mam nadzieje, że całki nie będzie.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			mam nadzieję, że afryka uszkodziła dobrze tego cymbała auto przynajmniej.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: KrK 
					
				
				
					Posty: 1,410
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 2 godz 34 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeżeli będziesz miał całkę, a to jest cakiem realne przy uszkodzeniach jakie piszesz, to umowa leasingowa powinna być zamknięta z dniem szkody. Zamknięcie umowy wiąże się ze spłatą pozostałych zobowiązań wynkiających z umowy. I jest to normalne. Firma leasingowa zapłaciła za motocykl sprzedawcy więc naturalną sprawą jest, że musi odzyskać swoje pieniądze. Obowiązkiem każdego leasingobiorcy jest ubezpieczenie motocykla. Zakładamy, że wina nie jest Twoja  więc masz szkodę z OC sprawcy. Jeżeli wysokośc odszkodowania nie pokryje zobowiązań do leasingu, niestety musisz dopłacić . Jeżeli pokryje , to pozostałą część dostajesz do ręki. Jeżeli miałeś dodatkowe ubezpiecznie straty finansowej to będziesz spokojny i trochę odzyskasz.  
		
		
		
		
		
		
		
	Wszystko też zależy od tego jakie miałeś warunki leasingu , tzn. jaką wpłatę własną miałeś. Jeżli dużą np 40 % wpłaty to spokojnie możesz spać. Masz już mniej kapitału do spłaty, więc ze szkody pozostały kapitał będziesz miał spłacony ze szkody i powino zostać . Ale nie na nowy motocykl :-(  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2017 
				
					
				
				
					Posty: 88
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 17 godz 22 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam przeczucie że rama jest ok. Wracalem nim wczoraj i generalnie jechał normalnie, jedynie jak póścilpuściłem kiere to delikatnie zciągał. koło jest ok, felga ok. Mam nadzieje że rama bedzie ok i mi go poskładać do dupy. wrzuce wiecej zdjec.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2017 
				
					
				
				
					Posty: 88
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 17 godz 22 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
  Haha masz zdjecie.
		 
		
		
		
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			spróbuj tej procedury prostowania lag: 
		
		
		
		
		
		
		
	https://www.youtube.com/watch?v=RXETkZQ62qU&t=6s może pomoże.  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Strzały w okolicach filtra. Crf 1000l Dct | Birtka | CRF 1000 L | 34 | 16.10.2017 20:30 | 
| CRF 1000L - podnóżki | cygan | Wszystko dla Afryki | 51 | 30.06.2017 00:13 | 
| CRF 1000L - deflektory Hondy | Mesjasz | Wszystko dla Afryki | 0 | 12.01.2017 21:45 |