| 
			
			 | 
		#3141 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2012 
				Miasto: Podkarpacie/ 
					
				
				
					Posty: 274
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: 89500 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 16 godz 34 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Fajny, tylko nie ten kolor.... 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3142 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2014 
				
					
				
				
					Posty: 247
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 3 dni 19 godz 48 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Będe niedługo oglądał 640adv, jest coś na co zwrócić szczególną uwage, jakieś typowe dla tego modelu usterki/awarie?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Jak nie zaryzykujesz, nic nie ugrasz, ta misja niestety będzie trudna, jeśli zamiast mózgu masz kilo gówna!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3143 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2014 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 2,339
				 
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 21 godz 6 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Roni92- lc4.pl wszystko znajdziesz ,bez tego ani rusz !
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3144 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 1 godz 58 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Łożysko na łączeniu kiwaczki z amorem. Jak jest luz to wydatek 300zł jak dobrze pamiętam za samo łożysko. Dostępne tylko OEM.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3145 | 
| 
			
			 mistrzu 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,962
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: ? 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			1. Wspomniane łożysko jest wywalone w 8 na 10 lc4, więc to pewniak  
		
		
		
		
		
		
			![]() 2. Wrzucanie z 1, z 2 na luz na postoju - utrudnione bo sprzęgło ciągnie w 5 na 10 lc4 3. Wolne obroty - często mają podwyższone wolne obroty bo na niższych stuka auto - deko , lub wręcz gasi silnik - w 3 na 10 lc4 4. Podejrzane stuki inne niż szum łożysk dźwigienek zaworów - np stukający tłok- te silniki mają nicasil i regeneracja + tłok = 2000 zł w 1 na 10 lc4 5. przepuszczający rozrusznik - winne koło pośrednie, łożysko kierunkowe - 5 na 10 lc4 ogólnie LC4 to nie afryka - kupuj z jak najmniejszym przebiegiem, w jak najlepszym stanie - sprzęt który ma 20 tys polata na pewno dając frajdę - nawet jak coś w międzyczasie dołożysz. Styrany, z przebiegiem pow 50 tys (zależy od sposobu użytkowania) to nie tylko tłok to "nigdy nie wiadomo co ". kupując lc4 powinieneś podpisać deklaracje: "Mam zdolnośći manualne i podstawową więdzę mechaniczną, lub dobrego zaufanego mechanika w okolicy" bo podstawowa czynność jak wymiana oleju i sprawdzenie luzów zajmuje w 1 cylindrowym japończyku 15 minut a w lc4 2 godziny ![]() Poza tym to zajebisty motocykl ! Ja go kocham i nienawidzę zarazem  
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Enduro i ADV Ostatnio edytowane przez motormaniak : 29.07.2015 o 09:42  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3146 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: mazowiecka wieś 
					
				
				
					Posty: 1,453
				 
Motocykl: 5 szt 
Przebieg: znośny 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 19 godz 49 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zapomnij o okazyjnych zakupach w przypadku tego modelu. Reszta jak Maniak prawi z naciskiem na deklarcję  
		
		
		
		
		
		
			  Warto  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3147 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2014 
				
					
				
				
					Posty: 247
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 3 dni 19 godz 48 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięki Motormaniak za super skoncentrowany zbiór info. Tylko teraz tak się zastanawiam czy to sprzęt dla mnie... Ten egzemplarz chce dziś obejrzeć: 
		
		
		
		
		
		
			http://allegro.pl/ktm-lc4-640-advent...566373130.html Serwisy z tego co czytałem u zagranicznych co 5tys km? Remont też co ostandardowe 50tys km czy jednak częściej? 
				__________________ 
		
		
		
		
	Jak nie zaryzykujesz, nic nie ugrasz, ta misja niestety będzie trudna, jeśli zamiast mózgu masz kilo gówna!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3148 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kolego Roni to co za granicą jest standardem serwisowania u nas jest nierealne , ponieważ ludzie preferują kasę przejebać niż zrobić porządny serwis . Jak nie potrafisz sobie sam przy moto porobić to jeździj dalej starą Japonią .  
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3149 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2014 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 2,339
				 
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 21 godz 6 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Roni a pojeździłeś LC4 ? jak nie to popróbować proponuję .Nie każdemu odpowiada ten sposób oddawania mocy ,wibracje i ogólnie dość mała kultura pracy ,brutalne w porównaniu do japończyków reakcje na zamknięcie i otwarcie gazu . Ten motocykl albo się polubi albo znienawidzi -nie ma złotego środka. Jak możesz pojeździj .Ja polubiłem co prawda SC .
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3150 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Próbowałem lc4 Adv w Maroku na piachu, ale wyszło ,że nie umię jeździć. Silnik to tam kicha...ale największym problemem była latająca kierownica . Marowi jakoś to wychodziło...  Dla mnie to było za trudne.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |