| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#21 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2014 
				Miasto: HollyCity 
					
				
				
					Posty: 202
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 6 dni 20 godz 14 min 7 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam w obu motocyklach mam używane i spokojnie dają radę , kup a zobaczysz zapomnisz co to łańcuch , do smarowania Orlenowski olej i ogień.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	     Triumph Tiger 885 t400 Triumph Sprint ST955i http://allriders.pl http://www.tigerforum.pl http://sprint.fora.pl  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			skusiłem się jednak na samoróbkę, lubię dłubać. 
		
		
		
		
		
		
		
	- elektrozawór - 25zł (made in USA  )- elektrozłączka (pasująca do elektrozaworu) - 10zł - pojemniczek płynu hamulcowego od jakiejś koparki - 5zł - zaworek z zoologicznego - 1,50zł - sztywny przewód hamulcowy - za friko z warsztatu kawałek - wężyki różne do 10zł max. - butelka hipolu już czeka Dodatkowo przekaźnik, ale i tak planowałem montaż do innych odbiorów.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2011 
				Miasto: Białystok 
					
				
				
					Posty: 28
				 
Motocykl: XT660 
				
				
				 
Online: 5 dni 3 godz 3 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Olejarka - super sprawa. Zrobiłem sobie ze sterowaniem elektro i jest b. dobrze. Smarowanie jest uzależnione od temperatury zima/lato. Kwestia regulacji potencjometrów. Jeżdżę 70/30 off/on i nie ma tragedii z brudem. W piaszczystym terenie zmniejszam na minimum smarowanie. Po powrocie na nawierzchnię bardziej twardą - zwiększam.  
		
		
		
		
		
		
		
	Z tym czymś na zaworku akwarystycznym, to bez sensu. Skora stosujesz elektrozawór, to lepiej nim sterować, aniżeli jakimś nieprecyzyjnym badziewiem z jakiegoś PVC. Wężyki najlepiej silikonowe, odporne na olej. Te bezbarwne, powszechnie znane się nie nadają. Co prawda niektórzy je stosują, ale one nie są odporne na olej, a sprzedawcy wprowadzają w błąd twierdząc że są ok. Poza tym, to nie silikon. Nie wiem, po co sztywny przewód hamulcowy o dużej średnicy. Czyżby na dyszę? A nie lepiej rurka kapilarna np. 1mm2, lub mniej. Można na końcu zastosować końcówkę scotoilera lub ją samemu zrobić. Końcówki od scotoilera kupowałem po 12 ziko za kpl.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2008 
				Miasto: domem jest mój cały świat 
					
				
				
					Posty: 298
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 4 godz 45 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ja montuje olejarki na dozownikach oleju ze skuterów plus prosty okład elektroniczny,  dozownik jest lepszy od elektro zaworu nie zapcha sie bo  pompka dozownika pompuje   nie jek w wypadku  elektro zaworu gdzie  olej spływa grawitacyjnie koszt  używki 40-60 pln  zależny  jaka  znajdziesz. teraz robię olejarkę w wyświetlaczem 16x2  na ktorym bedzie dodatkowo wyświetlane dwie temperatury plus napięcie no i oczywiście sterowanie  olejarka  
		
		
		
		
		
		
		
		
			 
		Ostatnio edytowane przez xtr : 28.03.2015 o 17:16  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2014 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 583
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 36 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jezeli byly by one tak bardzo potrzebne to moto wyjezdzalo by z salonu wyposazone w taka,moim zdaniem gra nie warta swieczki,klopoty z regulacja,zachlapana opona a wiemy czym to grozi,po co wiecej awaryjnego badziewia w moto,chyba nikt nie jest tak leniwy zeby sprawdzic lancuch co kilkaset kilometrow ,przeciez lubimy grzebac przy moto a nie wiecznie myslec podczas jazdy czy aby dobrze jest podawany olej na lancuch,moje zdanie
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	 
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2012 
				Miasto: Toruń 
					
				
				
					Posty: 1,340
				 
Motocykl: LC8 SuperEnduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pytanie do tych co maja scottoiler v-system na ile procent macie odkręcony podajnik? Ja mam tak na około 30% i jest zamontowany przy tripmasterze czyli pewnie ciepłe powietrze bedzie łapał.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Założyłem i raz zalałem. Ucieszyłem się, gdy olej w końcu się skończył. Jazda ma być przyjemnością. Kontrolowanie tego badziewia tylko uprzykrza życie. Może na asfalcie coś daje ale tam i tak lepszy sprej.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2014 
				Miasto: HollyCity 
					
				
				
					Posty: 202
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 6 dni 20 godz 14 min 7 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak Scottolier to tylko ten najprostszy , najtańszy bez żadnych wodotrysków. Wilqu wymodził fajną olejarkę ale swoje kosztuje , kupiłem używanego Scottoilera za 100zł także nie widzę sensu rzeźbienia i cudowania.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	     Triumph Tiger 885 t400 Triumph Sprint ST955i http://allriders.pl http://www.tigerforum.pl http://sprint.fora.pl  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2008 
				Miasto: domem jest mój cały świat 
					
				
				
					Posty: 298
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 4 godz 45 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja nie wyobrażam sobie jazdy bez smarowniczki  
		
		
		
		
		
		
		
	  zalewasz zbiornik i masz spokój na 2-3 k km lancuch  dluzej  pozyje  i nie musze wozic sprayu  no i  w końcu koszty  olejarke zrobisz za  60-80 pln   to jest koszty  3 butelek  smarowidła potem juz lejesz co masz pod reka.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| SCOTTOILER czy PRO-OILER ? | e200g_ | Wszystko dla Afryki | 23 | 26.04.2010 02:50 |