| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#21 | 
| 
			
			 Autobanned. 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2009 
				Miasto: Wawa 
					
				
				
					Posty: 5,227
				 
Motocykl: Tesco 
Przebieg: 45 555 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 14 godz 7 min 24 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Te obejmy są do wymiany / zastąpienia - u mnie po prostu nakrętka obejmy górnej poszła sobie w pi***, teraz przed sezonem zastąpię to badziewie czymś pancernym - bo tak wolę  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	 Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański. 
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
| 
			
			 Dołączył: 28.5.2006 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
W sklepie żeglarskim kupiłem uszy, które mocuje się do pokładu (ta sama średnica, nierdzewka, jak ktoś chce). Można nimi zastąpić to włoskie "badziewie".
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Navigare necesse est vivere non est necesse.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2009 
				Miasto: Centrum Sterowania Kosmosem 
					
				
				
					Posty: 524
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: słuszny 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 5 godz 26 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			włala...
		 
		
		
		
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: warszawa 
					
				
				
					Posty: 34
				 
Motocykl: trampek 97 
				
				
				 
Online: 5 dni 5 godz 42 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Te obejmy są do wymiany / zastąpienia - u mnie po prostu nakrętka obejmy górnej poszła sobie w pi***, teraz przed sezonem zastąpię to badziewie czymś pancernym - bo tak wolę  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() polecam pręt z nierdzewki ( cynkowany) o średnicy 6 lub 8 mm gwintowany na całej długości, nadajesz mu kształt jaki potrzebujesz ( imadełko giętarka itp.) przycinasz , na końce po nakrętce i zrobione na koniec można trysnąć na czarno jakimś sprajem co by w oczy nie kuło , sprawdzone u mnie w trampku  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Się jeździ więc mogę coś powiedzieć. 
		
		
		
		
		
		
			Gmole są pod kształt baku 07'emek. W 04 bak z racji konstrukcji jest trochę szerszy, więc jest mało miejsca pomiędzy baniakiem a gmolem. Czasem człowiek po glebie nie zauważy i pojedzie, a rurka będzie wibrować i trzeć o bak. Dalej. Jako, że miałem okazję i przyjemność za razem walnąć dwa szlify na prawą stronę pragnę podzielić się z Wami obawami co do mocowania gmola śrubą mocującą podnóżki. Jakoś tak dupnąłem oba razy, że podnóżek i gmol przetransferowały energię uderzenia na rzeczoną śrubę i się ona śruba była urwała wzięła. I nie masz hamulca, podparcia nogi, gmol wisi luźno i przy następnej wywrotce więcej narozrabia niż ochroni. Śruba, mam obserwacje tylko na temat prawej, ma gwint drobnozwojny więc nie dokupi się rezerwowej w pierwszym lepszym metalowym. W Hondzie kosztuje ona 20pln, więc nie pieniądze, a w czarnej dupie marnej może się tfu tfu przydać. Oczywiście dupnięcie dupnięciu nierówne, ale może komuś się przyda taka informacja. Śrubka nic nie waży a trzyma wiele elementów w kupie. 
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Proszę mnie oświecić jak najwygodniej i najprościej przerobić to chędożone górne mocowanie instalacji firmy Givi szumnie nazwanej gmolami. Znajdzie się spawarka, znajdzie się tokarka, wiertarka i koparka ładowarka. Byle toto usprawnić bo mnie się wszystko pogięło, punktowe spawy puściły i górnego mocowania nie mam. 
		
		
		
		
		
		
			Jedno z drożej kupionych badziewi do mojego motocykla ![]() PS: obejmy oczywiście też się poukręcały. Jego mać... 
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,501
				 
Motocykl: LC4 
Przebieg: ... 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Najlepiej będzie chyba wziąć do ręki giętarkę i zrobić coś od podstaw, przerabianie starego to więcej pracy i efekt może być marny. 
		
		
		
		
		
		
		
	Pozdr.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Najpierw bym dorobił porządniejsze górne mocowanie - stąd pytanie. Po co przecierać nowy szlak jak mogę pójść znaną drogą za rękę z przewodnikiem  
		
		
		
		
		
		
			 .
		
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |