| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#231 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			staram się aby ten dzień był miły  
		
		
		
		
		
		
			![]() daj znać na   jak tam postępy w uruchomieniu.zdrowaś matjas 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#232 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2010 
				Miasto: Łaziska Górne 
					
				
				
					Posty: 929
				 
Motocykl: 800X Pro, Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie 
Przebieg: x34tys 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 12 godz 4 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			matjas, proponuję zrobić jakiś HELP dla opornych 
		
		
		
		
		
		
		
		
			![]() Podjechałem przed chwilą do garażu i zrobiłem coś, co powinienem zrobić na samym początku jak nie trybiło - podpiąłem dodatni przewód wprost pod akumulator. W takim wypadku wszystko trybi   I tak to jest - kombinuje człowiek jak koń pod górę zamiast pójść po najkrótszej lini oporu. Nie wiem dlaczego z przewodów ze świateł nie działa    Przecież jak "+" to "+"   Przewody były zlutowane, więc nie ma opcji, że nie łączyło, choć napięcie ok 0,5V niższe niż na zaciskach aku. Mniejsza z tym, poszukam innego źródła prądu.I jeszcze takie pytanie - w instrukcji pisze, że nie można podpinać bezpośrednio pod akumulator. To związane jest z tym, że na drodze "sterownik-źródło prądu" nie będzie żadnego bezpiecznika, czy są inne przesłanki? Pytam, bo najchętniej w obecnym wypadku puściłbym to przez przekaźnik prosto z aku, oczywiście z bezpiecznikiem po drodze. Instalacja z przekaźnikiem przyda mi się od razu do grzanych manet. Ostatnio edytowane przez ArturS : 19.11.2010 o 15:33  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#233 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czytam tak i czytam ten wątek i Cię Matjas podziwiam za cierpliwość  
		
		
		
		
		
		
			 . Ja miałem najwięcej problemów z wycelowaniem dyszą w zębatkę. A olej zalałem do zbiorniczka i pojechałem zrobić rundkę po okolicy. Wróciłem i po 70km olej był już w całym układzie, a nawet już na zębatce. Grawitacja plus 4s otwarcia zaworu co 40s.Jeździć a nie pitolić. Jeździć aż do ułamania dyszy  .
		
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#234 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No właśnie Wietszny, jak tam Twa dysza 
		
		
		
		
		
		
		
	  ![]() PS. również podziwiam Matjasową cierpliwość.   Montaż jest banalny...  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#235 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ma być, dam znać.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#236 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2008 
				Miasto: Złocieniec 
					
				
				
					Posty: 322
				 
Motocykl: 2xRD07 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Moją dyszę zmieliłem gdzieś w Alpach w tym roku muszę nakombinować jakiś bardziej elastyczny patent.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#237 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czy nie lepiej montować dyszę w tym miejscu? 
		
		
		
			Nie jest narażona na zapchanie ,zgięcie w piachu czy błocie 
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#238 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			hej 
		
		
		
		
		
		
			ArturS - sprawdź masę. Sprawdź DWA RAZY. sprawdź czy nie dokręciłeś się gdzieś do silentblocka... i tak bywa. najlepiej odżałuj jeden browar i zadzwoń to zrobimy szybki helpdesk i już. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości to podłącz na 'krótko' do aku i testuj. Franz - nie było póki co przypadku urwania samego wieszaka. Co do zamontowania w Twoim miejscu to póki jest ZA połową obrotu uważam, że jest w miarę OK ale i tak daleeeko do łańcucha i sporo oleju może opuścić zębatkę 'poza celem'. nie wiem jednak czy tak będzie - to moje podejrzenie oparte na dotychczasowych doświadczeniach. no i, jak już mówiłem wielokrotnie użytkownikom, RÓBTA co CHCETA, ale ja nie chcę proponowac wiercenia gdziekolwiek - dlatego obecnie proponowany wieszak jest jaki jest - jak ktoś chce mieć bulletproofmadafaka to niech kombinuje. skoro Wieczny nie urwał - uważam, że cel został osiągnięty ![]() Wietschny - zapasnoje trubki pajdut w paniedzielnik. buzi matjas - patience incarnated  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#239 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Bieszczad PL, co. meath IRL. 
					
				
				
					Posty: 1,629
				 
Motocykl: nie ma!!!!!!! 
Przebieg: +-50k 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 6 godz 7 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam. 
		
		
		
		
		
		
			Jasne,ze podziwiac cierpliwosc w koncu dba chlopak o klienta jak i o marke!!!!!!!! To tak banalny   montaz zakonczyl sie tym,ze elekrozawor nie dziala. Probowalem pod kablem swiatel i pod aku i pomiary tez robilem i nic nie ciagnie oleum. Swiatelka swieca jak trzeba i czasy sa takie jak w instrukcji ale ciagle nic ani kropelki nie przyjelo. Jeszcze tylko jutro sprobuje w druga strone(jak ktos pisal) czyli pompka od drugiej strony, ale cos mi sie jawi, ze popsulem   albo sie popsulo hehehe.Pzdr 
				__________________ 
		
		
		
		
	Plany i marzenia to pozwala twardo stapac w rzeczywistosci.... chyba!!!!!!  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#240 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Potwierdzam - mocowanie dyszy się jeszcze nie poddało. Sama dysza pękła. Parę razy poprawiałem ją bo się gła od bagien i szuwarów aż w końcu materiał się zmęczył.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Motooiler | robertG7 | Wszystko dla Afryki | 25 | 29.03.2014 08:19 |