|  | 
|  25.10.2025, 00:23 | #1 | 
|  |  Kawasaki KLE 500 Ostatnio edytowane przez wierny : 25.10.2025 o 08:25 Powód: Poprawiony film | 
|   |   | 
|  25.10.2025, 00:30 | #2 | 
|  Zarejestrowany: May 2012 Miasto: Stalowa Wola 
					Posty: 302
				 Motocykl: RD07a Przebieg: 32000   Online: 3 tygodni 5 dni 8 godz 38 s |   
			
			ubiegłeś mnie, właśnie chciałem to wrzucić    | 
|   |   | 
|  25.10.2025, 10:32 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 54 min 46 s |   
			
			lekka kopia cfmoto 450mt i CRF
		 | 
|   |   | 
|  25.10.2025, 13:01 | #4 | 
|  |   
			
			czasy, w ktorych w 90% ocenia sie pojazd po wygladzie i 'bajerach'. pompki-trabki sa? no to super! ja juz widze, ze gosc nie bedzie hamowal bo nie ma czym, a kolesie dywaguja o tym czy kierunkowskazy maja ladna linie...
		 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  25.10.2025, 14:35 | #5 | 
|  |   
			
			Cena w US to 7500 dolców za wersję droższą- SE. To niecałe 28 tyś zł. W Eurokołchozie raczej przekroczy 3 dychy, ale nawet wtedy będzie ciekawą alternatywą dla bardzo dobrej ale mocno nijakiej hondy cb500x i chińskiego Cf Moto 450. I o to chodzi, ma być wybór. A co kto kupi, to już jego sprawa.  Można za 3 dychy kupić odrestaurowanego Junaka czy MZ-kę, a można nowy motocykl, i to jest fajne.  A rynek zepsuliśmy my-konsumenci. Ogłupieni przez reklamy chcemy taniej i więcej, a tak się nie da. Nikt nie zrobi motocykla dobrego i bezawaryjnego, bez zbędnych bajerów za to z dobrym zawiasem i piecem tylko dlatego, że garstka miłośników staroci, ujeżdżających 30-letnie enduro chciała by to kupić- najlepiej używane od Niemca z małym przebiegiem i furą akcesoriów.... Szkoda pisać, w tm temacie zostało już wszystko powiedziane. Dla mnie się to nowe Kawałsraki podoba, o ile nie zepsują tego rozbudowaną elektroniką i nie wywindują ceny powyżej 3 dych. | 
|   |   | 
|  25.10.2025, 15:41 | #6 | 
|  |   
			
			Ciekawe dlaczego wagi nie podają... mam swoje podejrzenia ale mogę się mylić... za to wizualnie jest lux silnik taki sam jak w eliminatorze 500 tam robi 45 kunia.
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  25.10.2025, 15:42 | #7 | |
|  |   Cytat: 
  prosta drynda miejmy nadzieje ze bedzie tania i trwala ale to mocno archaiczna konstrukcja. https://www.cyclenews.com/2025/10/ar...cs-and-prices/ 
				__________________ buziaki   Ostatnio edytowane przez szynszyll : 25.10.2025 o 17:40 | |
|   |   | 
|  25.10.2025, 20:18 | #8 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 54 min 46 s |   
			
			zobacz ten przedni łącznik pomiędzy lewą i prawą ramą z pięknie wystającym jednym kolektorem. Ciekawe rozwiązanie. Tylne koło 17", przednie zawieszenie nie jest regulowane, tylne tylko napięcie wstępne sprężyny (założę się, że poprzez nakrętki) no i te kochane dętki
		 | 
|   |   | 
|  26.10.2025, 07:14 | #9 | |
| Administrator  |   Cytat: 
 Nie każdy potrzebuje dziesiątek trybów jazdy by stać się "zawodnikiem" od przyciskania by zastąpić umiejętności. Lubię minimalizm i prostotę a nie np cegły na kierownicy z przełącznikami. Dobrze że jeszcze ktoś pomyślał po staremu. 
				__________________ AT03 | |
|   |   | 
|  26.10.2025, 10:00 | #10 | 
| Łowcy z Łopola  |   
			
			
Nie ma co liczyć na 120 kg... Wszystkie te motocykle są projektowane pod kątem sprzedaży np. pod kat. A2 - gdzie znaczenie ma nie tylko moc, ale też stosunek masy do mocy.  Jakby to projektowali Polacy, to mielibyśmy odkręcaną blaszkę, jak swego czasu w inpoście...   | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Kawasaki KLR 650 | zbychu 750 | Inne - dyskusja ogólna | 18 | 15.12.2013 20:41 | 
| Gaźniki z Kawasaki KZ 400 | janeksok | Inne - dyskusja ogólna | 6 | 09.02.2012 20:16 |