| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hejka,  
		
		
		
		
		
		
		
		
			Potrzebna porada. Jestem w Alpach na wyjeździe. Używałem olejerki cobra, co skręca się co ok 200km. W nim miałem Hipol, okazało się, że olej w jakiś sposób szybciej wyleciał, a ja kreciłem co 150km pewien że smaruje. Wiem, mój błąd zw nie kontrolował. Teraz już za późno. Dziś wyjeżdżamy że Słowenii w Bovec, będziemy za 150km w Lienz i znalazłem tam dwa serwisy, kolejne na trasie w IT. Z rana jak otworzą będę dzwonił. Łańcuch jest po 7 tyś km, wymieniony z nowymi zębatkami. Moje pytanie czy na takim dobrze nasmarowanym można jeszcze jechać, szukając po drodze serwisu gdzie znajdę łańcuch ? Łańcuch 525 124 łączeń. A może ktoś z nas mieszka w okolicach i poratuje? A wygląd jak na filmie, każda tak chodzi. Nic nie wychodzi, nic nie pęknięte. Ostatnio edytowane przez Artek : 12.09.2022 o 08:35 Powód: porawiony link yt  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hej. Film się nie odtwarza. Łańcuch to nie silnik aby nie jechał bez smarowania. Bardzo krótko jedziesz bez oleju, ale przyjmując, żeby smarować co wieczór, to niektórzy jadą dużo dłużej bez smarowania. Szczególnie, że masz świeży łańcuch i zębatki więc masz zapas "zaufania". Poszukaj sklepu rowerowego i kup smar, co pewien czas aplikuj. Nie wiem czemu serwis motocyklowy. No chyba, że na filmie jest coś, co wyklucza moje rady i wtedy przepraszam za zaśmiecenie wątku.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Są tacy modele co w ogóle nie smarują wiec bez paniki.  
		
		
		
		
		
		
			Jak cię to swędzi to kup jakiś suchy smar żebyś potem nie miał problemu z czyszczeniem chyba ze na jakimś kempingu ogarniesz to chińskie gowno i zacznie sikać olejem tylko wtedy kiedy mu każesz. 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Już zasmarowałem smarem w sprayu, dziś doleje oleju do olejerki i będę obserwował czy leci.  
		
		
		
		
		
		
		
	Odnośnie serwisu to myślałem że jak tak się robi to wymienić łańcuch, sam nie zakuje nowego jak bym gdzieś dostał. Link jeszcze raz do filmu: https://youtube.com/shorts/a1ZeLQUJ9aY?feature=share Widać?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2017 
				Miasto: Kostrzyn nad Odrą 
					
				
				
					Posty: 312
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 12 godz 16 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzinks, łańcuch masz ok, ja smaruje hipolem po po każdnym porządnym myciu średnio raz na 5 tys km  
		
		
		
		
		
		
			 , i nie obserwuje aby się specjalnie szybciej zużywał. Podziwiaj widoki czerp z ekstra zakrętów, a nie pierdułami się będziesz przejmować  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Tylko OFF!!!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Chcesz wymienić łańcuch bo olejarka nie smaruje? Nie wiem gdzie szukać logiki...?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie wyrzucaj, dam Ci flaszkę za tą kietę 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 472
				 
Motocykl: NAT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 20 godz 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 D Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dwie szkoły używania łańcucha - jedni smarują inni nie. Są nawet tacy co twierdzą że na żywotność nie ma to dużego wpływu a jedynie na dźwięk.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie rozumiem, to są rolki, się kręcą, nie są zawalone smarem, paluch brudny (szkoda palucha, trzeba było rękawiczki użyć) zna czy nasmarowany. 
		
		
		
		
		
		
		
	Jabyś zepsuł łańcuch to po 1. nagle by się znacznie wydłużył, 2. cała felga byłaby w drobinach metalu. Kiedyś miałem cobrę, trochę było upierdliwe pamiętać o przebiegu, potem smarowałem ręcznie suchym co 600 km- też upierdliwe. Teraz na scottoilerze tylko czasami sprawdzam poziom w zbiorniczku i oczyszczam wylot , o wiele mniej upierdliwa metoda. BTW znajomy mówił, że DID strasznie podupadł, lepszy ponoć CZ  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Czechy,Austria,Włochy,Szwajcaria-pytanie o poziom hałasu tłumika | gemin | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 07.01.2017 11:07 | 
| Winiety - Czechy, Austria, Słowenia, Chorwacja | Szycha | Przygotowania do wyjazdów | 14 | 15.08.2016 16:07 | 
| Alpy Austria/Włochy oraz Liguria lipiec '13 | koszi | Umawianie i propozycje wyjazdów | 10 | 04.09.2013 21:46 |