| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 HONDZIARZ 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2012 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 365
				 
Motocykl: RD04 / NAT 
Przebieg: 50000km 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hejka. 
		
		
		
		
		
		
			Ogólnie w internetach dostępny jest workshop manual, ale schemat na stronie 17-1 jest jakiś nie do tego co mam w garażu. Nie ma tam świateł stopu, świateł drogowych / mijania, ma ktoś schemat do wersji "europejskiej"? Albo może z pamięci potrafi podpowiedzieć. W okolicach cewki zapłonowej jest regulator napięcia z którego wychodzi "gorący" biało-żółty i zielona masa. Z tego biało żółtego zasilone są światła. Ale jeszcze z przodu jest jeszcze czarny kabelek który zasila (przez przełącznik) klakson oraz doprowadza napięcie do obu czujników stopu. Tyle tylko, że coś z tym czarnym to kabelkiem jest nie tak, bo stop świeci tak słabo, że po założeniu klosza nie widać różnicy. Ktoś wie co to za kabelek? I co jest po lewej stronie pod owiewką? Drugi regulator z kondensatorem?  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	stary nick: soulsick  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Regulator jest jeden 
		
		
		
		
		
		
			Drugi to prostownik mylnie też nazywany regulatorem W dziale xr kiedyś podałem manual Link powinien być. Ta okrojona wersja to amerykanska Hasło w Google wirning diagram xr 400 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Franz : 16.10.2018 o 07:13  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 HONDZIARZ 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2012 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 365
				 
Motocykl: RD04 / NAT 
Przebieg: 50000km 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięki Franz. 
		
		
		
		
		
		
			Twoje linki są już niestety nieaktywne: http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=28365 Przejżałem thumper-talka i tamte dwa linki na photobucket też sa nieaktywne ... Na googlach nie moge znaleźć nic sensownego - jakieś dziwne strony chcą cały czas kart kredytowych. Edit, ale znalazłem tu: http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=19418 ![]() Dzięki za pomoc! 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			stary nick: soulsick Ostatnio edytowane przez krzysiek_m : 16.10.2018 o 10:25  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Oct 2018 
				
					
				
				
					Posty: 1
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 22 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam znalazłem twojego posta a tak się składa żeteż mam problem z xr 400 z 96r, mianowice zgubiłem kierunki i klakson masz moze jakis namiar na schemat? z góry dzieki i pozdrawiam.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			tu przez 48h lezy oryginalna serwisowka do xr400: 
		
		
		
		
		
		
			https://kurierplikow.pl/p/lite-500229/48670pjn3478 jak sie skonczy oczywiscie prosze pisac - wrzuce ponownie 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			buziaki  
			Ostatnio edytowane przez szynszyll : 21.10.2018 o 21:22  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
| 
			
			 HONDZIARZ 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2012 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 365
				 
Motocykl: RD04 / NAT 
Przebieg: 50000km 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięki Szynszyll.  
		
		
		
		
		
		
			Tą mam - ta ma bieda wersję instalacji bez części "stałonapięciowej". Ale w gangu XR są schematy do XR650, które są prawie identyczne co XR400, w sensie, że idzie się połapać, co pan Honda miał na myśli robiąc 3 uzwojenia alternatora, napięcie przemienne na światła, ale już stałe na stop i klakson. 
				__________________ 
		
		
		
		
	stary nick: soulsick  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 2,922
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 29 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No właśnie z tymi światłami to mam problem , już mi trzeci raz przepaliło żarówkę. 
		
		
		
		
		
		
			Co zrobić aby przednia żarówka się tak łatwo nie przepalała , przekaźnik jakiś czy coś innego ? 
				__________________ 
		
		
		
		
	WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			sprawdzić napięcie przy wysokich obrotach 
		
		
		
		
		
		
			Regulator napięcia?  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 2,922
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 29 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
4xled działa prawidło , tył też świeci, nawigacja cały czas ładuje... tylko po wciśnięciu hamulca led raz mrugnie.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To weź sobie prąd tylnego pozycyjnego  
		
		
		
		
		
		
			Poprowadz do automatu stopu i z powrotem do żarówki stop.. Albo nie masz masy 
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |