![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Gdańsk
Posty: 105
Motocykl: RD07
![]() Online: 7 godz 39 min 0
|
![]()
Siedziałem ostatnio w garage i wymyśliłem taki oto patent na ochłodzenie regulatora. Pozostają mi jeszcze testy w czasie jazdy ale póki co zrobiłem testy temperatury po 20 minutach od rozruchu przy założonym i ściągniętym radiatorze. Test wykazał spadek temperatury w pobliżu reglera o 10 stC a konkretnie z temeratury 43 na 33 stopnie.
Zastosowałem radiator komputerowy troche go wcześniej przerabiając (ścinanie żeberek, profilowanie ścianki tylnej żeby pasowała do reglera). Oczywiście wywaliłem również kostkę która to się lubi przepalac. Sorry za zdjecia ale tylko tel miałem jak to robiłem. Zdjęcia-0060.jpg Zdjęcia-0061.jpg Zdjęcia-0062.jpg
__________________
...linkę gazu w ręku mam... Pozdrawiam, Arecki |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
Genialne w swojej prostocie.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Tylko, że to czy moduł ma 43 czy 33 stopnie nie robi mu żadnej różnicy (więc poco przepłacać
![]() Takie moje dwa grosze.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
![]()
Trafione w sedno... Usuwamy przyczyny nie skutki !!!
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Mam przerąbane :)
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: WTA
Posty: 1,656
Motocykl: RD07a
Przebieg: stoi
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 16 godz 13 min 57 s
|
![]()
Niezbilansowane odprowadzanie energii cieplnej z jej wytwarzaniem. Proste.
Żeby było lepsze chłodzenie musi być większa efektywność wymiennika ciepła poprzez jego powierzchnię wymiany albo sprawność tejże. Zupełnie nie rozumiem, dlaczego takie modyfikacje spotykają się z krytyką. Wszystko można usprawniać w afri - zawiechę, światła, opony, napęd a reglera który się często przegrzewa nie ruszaj. Ja bym tam proponował jakiś mini KERS zamontować i chłodzenie freonem zainstalować. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Administrator
![]() |
![]()
Ano zwykła normalna praca która średnio osiąga ok 60*.
Wybaczcie ale jeszcze trochę to ktoś wymyśli układ chłodzenia regulatora wodny połączony z mini chłodnicą plus mini wentylatorek ![]() Arecki-skoro twój regulator mial zaledwie 43* to raczej pracował w zbyt "zimnych "warunkach a ty mu jeszcze lodówkę na plecy zapodałeś ![]() Fajnie to wykombinowałeś ![]() Temat był wałkowany więc nie będę się rozpisywał przypomnę tylko oczywistą oczywistość, jeśli połączenia( kostka) ma dobry kontakt i jeśli klemy na akumulatorze mają dobry styk to sprawny regulator osiągnie swoją roboczą temperaturę i tyle. Pomysłowym jest zastapienie kostki lepszym kontaktem np polutowaniem kabli i wydaje się jedynym uzasadnionym. Pozdrawiam wynalazców ![]() ![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Regler można wystudzić poprzez właczenie podgrzewanych manetek
![]() Jazda bez świateł również mu nie służy. Chyba że cześć diód padnie i spada ładowanie, to może się okazać że jazda bez świateł jest szansą na podładowanie tszoda |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
księgowy...
![]() |
![]()
Wszystko już było, ale przypomnę, trzeba koniecznie założyć miernik ładowania, żebyś "widział" ładowanie i wtedy reagować wcześniej na różne przypadłości
![]() pozdr. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulator napięcia | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 36 | 05.11.2022 07:20 |
Regulator Napięcia Jaki?? | darkier | Układ elektryczny i zapłonowy | 46 | 17.10.2022 12:04 |