| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: mazowiecka wieś 
					
				
				
					Posty: 1,453
				 
Motocykl: 5 szt 
Przebieg: znośny 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 19 godz 48 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kumotrzy ratujcie 
		
		
		
		
		
		
			Pacjent to cegła bmw k100 z pierwszego wypustu. Problemy z wtryskiem. Ktoś coś? ps Za polecenie motomirka daje bez ostrzeżenia... 
				__________________ 
		
		
		
		
	Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			chyba podobny problem ma JarekAT... napisz do niego może coś wymyslił... 
		
		
		
		
		
		
			daj też znać.jakie są objawy.. może to nie koniecznie wtrysk..? 
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Może Zbyszek Gołowicz Ci coś pomoże? To bardzo dobry fachowiec.  
		
		
		
		
		
		
		
	Masz numer telefonu?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ciekawe, że na innym forum wszyscy polecaja MotoMirka ;-)
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez ArtiZet : 24.02.2017 o 21:36 Powód: wiem, że nie pomogłem ale w tym przypadku to nie jest takie łatwe...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: mazowiecka wieś 
					
				
				
					Posty: 1,453
				 
Motocykl: 5 szt 
Przebieg: znośny 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 19 godz 48 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
W sumie też powinienem być mu wdzięcznym za robotę..... Arti  
		
		
		
		
		
		
			![]() ![]() Kierowniku Matjasie donoszę, ze po synchro w/w motur chodzi jak traktor. W tym typie zasilania NIE synchronizujesz przepustnic - to robi fabryka i każe nie dotykać. Synchro robi sie przez bajpasy które wyglądają jak piloty. Wiec ustawiono baypasy jak piloty równiuteńko a rozregulowano przepustnice ![]() Jak to teraz odkręcić  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 chodzi jak traktor... w cegle jest też przepływomierz, który też może źle wpływać na pracę.. kurde nie znam się.. tak mi przychodzi do głowy..  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No ale jakie to są problemy 
		
		
		
		
		
		
			 ? Weź coś napisz więcej?
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: mazowiecka wieś 
					
				
				
					Posty: 1,453
				 
Motocykl: 5 szt 
Przebieg: znośny 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 19 godz 48 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ex pozwolę sobie jutro przedzwonić do Ciebie. Problem jest przy odpalaniu oraz brak chęci do wkręcania sie na obroty. Odkręcasz manete i czekasz na reakcje 3 sekundy. No trochę inne mam oczekiwania do czterech w rzędzie. Problem prawdopodobnie spowodowany popękanymi króćcami ssącym, luzami zaworowymi i przede wszystkim dlubaniem przy przepustnicach bez zaznajomienia sie z manualem. Poczytajcie o Le- jetronicu. Jeden z pionierskich systemów wtrysku paliwa. Ilość wtryskiwanego paliwa zależy od ilości zasysanego powietrza. Ktoś niestety zaburzyl te zależność grzebaniem przy przepustnicach.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			hehe.. nie wiem czy jestem dobrym zródłem informacji w tym temacie.. .. moja cegłowka też wykazuje podobny objaw.. choć może nie 3 sek.. a powiedzmy 0,5 sek..  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: mazowiecka wieś 
					
				
				
					Posty: 1,453
				 
Motocykl: 5 szt 
Przebieg: znośny 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 19 godz 48 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie stresuje sie opiszesz mi ze szczegółami cztery śrubki i już będę szczęśliwy.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |