| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			napatoczyłem się na takie coś. 
		
		
		
		
		
		
			w sumie się nigdy nie zastanawiałem nad tym jak nazwać to co się tam ma skitrane. czyli zaledwie się łapię na modern classic   bida ![]() XRV750 RD04 to ino 'late classic' lub nawet się nie łapie. Moja czwórka to był '92 1915 - veteran 1916-30-vintage 31-45 -post vintage 46-60 - classic 61-70- post classic 71-80- modern classic 81-90- late classic 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 1 godz 58 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No własnie chciałem ostatnio wystartować LC4 w zawodach Enduro Sprintu i mimo roku 1999 nie łapałem się na kategorię classic. Motocykl musi mieć minimum 30lat aby zaliczyć się do tej klasy.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			oczywiście cyferki się w tej tabeli będą zmieniać i, tak jak piszesz, Łukasz, 'late classic' to już jest temat 84-93 
		
		
		
		
		
		
			chciałem swojego R80GS na żółte blachy położyć - ledwo się łapie a gdzie wszystko co po 93 a już jest stare?  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jakby inaczej czytać tę klasyfikacje (jako wiek kierownika) to brzmię dumnie: modern classic. A nie bummer, wapno, stary etc  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() ![]() ![]() brzmisz: 'more than classic'  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2011 
				Miasto: Kiełczygłów 
					
				
				
					Posty: 2,072
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 00000 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 5 godz 19 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ludzie to mają pierdolca na klasyfikowaniu, nazywaniu wszystkiego.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			dawid - spokojnie  
		
		
		
		
		
		
			  nikt się nie napina /chyba/, że nie ma weterana a jedynie skromnego klasyka. dzielę się tą tabelką bo samego mnie to zaskoczyło, że ktoś taką stworzył i że jest to chyba faktycznie oficjalna klafisykacja. 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2020 
				Miasto: Chrząstawa Wielka 
					
				
				
					Posty: 301
				 
Motocykl: Yamaha 1VJ/Huska FE501 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 4 dni 7 godz 40 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Rzeczywiście ciekawa ta klasyfikacja. Zdaje mi się, że możemy trochę krzywo na to patrzyć, w sensie takim że w okresie 'modern classic' i 'late classic' powstało najwięcej modeli motocykli które są w naszym kręgu zainteresowania. Pod względem ilościowym też.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2009 
				Miasto: brzeg 
					
				
				
					Posty: 268
				 
Motocykl: rd07 94 - byla , ro04 90-92 jest , rd07 94 byla 
Przebieg: 79kkm 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 8 godz 35 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Rysiek śpiewał " to wspaniała jest maszyna , choć ma już ze 40 lat" ... wg. klasyfikacji byłoby to tylko "lete" Dla wielu z nas pierwsze prawdziwe i stare motocykle to były 30 letnie junaki itp. dzis 30 lat ma cbr900rr i rd07 i juz jest youngtimerem. dla wielu obiekt pożądania, a dla innych złom rdzewiejący gdzieś za garażem. w tej klasyfikacji to raczej już chodzi o ilośc wyprodukowanych egzemplarzy i wszelkie dziejowe perturbacje , które nie pozwoliły ich zachować do dziś
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Cezeters fajnie to podsumowałeś. Sam inaczej patrzę na rd07a teraz a inaczej ją postrzegałem w 2008 roku jak była moim marzeniem.  
		
		
		
		
		
		
		
	No, w kwestii subiektywności to szwagier który z pewnym bólem kupił 3 letniego versysa zamiast nowego, stwierdził po przejażdżce moim pełnoletnim VStromem że jest zdziwiony że taki wiekowy, stary motocykl (2005) a tak dobrze jeździ   Pozdrawiam Zimny  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Transport motocykli | lotnik | Umawianie i propozycje wyjazdów | 2 | 04.03.2019 20:07 |